2.050 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Trænningsprogram til multimaskine ? Trænningsprogram til multimaskine ?

Jeg har, uden held, ledt efter et trænningsprogram til en multimaskine. Nogen der kan linke til et eller lave et ?

Jeg har en multimaskine, mavebænk og nogle håndvægte til rådighed. Jeg har trænet en del før, men det er ca. 7år siden. Så skal lige ind i det igen. Jeg får dog noget motion gennem mit arbejde, men ikke den store styrke eller pulstrænning, så nu må jeg igang igen.

Desuden, hvilket kreatin og protein pulver er at anbefale for tiden ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trænningsprogram til multimaskine ?
  • #1   13. jan 2013 Dymatize whey med chokolade er mit favorit protein og kreatin er kreatin så der er lige meget smiley

• #2   13. jan 2013 hvorfor ikk bare køre cirkel? aner jo ikke hvad der er på din multi maskine men brug 3 funktioner på den og så nogle biceps curls med håndvægte og mavebøjninger på mavebænken?? der er et hav af muligheder når du kender øvelserne.. smiley

• #3   13. jan 2013 Hvad med sæt og reps ?

• #5   13. jan 2013 Jeg er helt klar over kreatin og protein ikke er mirakelkure. Sidst jeg trænnede var på efterskole. Der var det svært at få det protein man skulle og derfor var det godt med protein pulver. Det regner jeg stadig med at bruge som supplement. Da jeg begyndte at bruge kreatin, kunne jeg som du siger, tage lidt flere reps.

Håndvægte kan være 2x12kg eller 1x25. Maskinen ligner meget denne (link fjernet)

• #6   14. jan 2013 mike idéen med protein er at du kan få masser af det hurtigt lige efter en træning. smiley men giver dig ret.. kost er så vigtigt.. !

Kommentér på:
Trænningsprogram til multimaskine ?

Annonce