1.473 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Jens H
Jens H
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 4

Holdsport Holdsport

Hey

Har længe gået og overvejet at begynde på en eller anden form for holdsport. Ikke så meget for selve sporten eller den fysiske aktivitet, men mere pga. det sociale. Jeg har ikke rigtigt nogen sociale aktiviteter eller et klassemiljø i min uddannelse i modsætning til mine andre venner der går i gymnasiet og altid har travlt med dem.

Problemer er at jeg ikke aner hvilken sport der kunne interesserer mig bare det mindste. Jeg overvejede lidt Fodbold, men synes det er lidt for mainstream. Og kan ikke helt få det til at hænge sammen. Hvis jeg skal begynde at spille på et hold med 18/19 årige, hvordan skulle jeg have den mindste chance for at følge med? Jeg gik engang til fodbold som 9 årig, og som eksempel gik jeg lige listen igennem på klubbens årgang 94 hold, og kan se at mange af dem der spillede dengang stadig spiller i dag.
Der er jo ingen der starter på sådan en sport så sent. Alle der går til det, har spillet siden de har været helt små..

Er der nogen der har stået i lignende situationer? Modtager meget gerne forslag til forskellige holdsportsgrene..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Holdsport
  • #1   21. apr 2013 Et råd ville være at vælge noget der passer til din fysik/styrker, hvis du gerne vil kunne yde. Hvis du er i god form og er hurtig, ville du nok snart kunne blive en forsvarsspiller, der skal erobre bolden (fodbold).

• #2   21. apr 2013 Start med at finde ud af, hvad du kan finde ud af og føler du har lyst til.
    Du behøver ikke dyrke en holdsport, for at være social. Jeg spiller golf og møder mange nye mennesker, hver gang jeg er ude og spille. Dog kræver det at man selv tør være aktiv søgende. Der er mange begynderhold ligenu og mange af dem, følger hinanden år efter år, da det skaber et slags bånd mellem dem.

Jeg har en kammerat der går til bueskydning, hvilket jeg synes lyder tosset, men han siger der er meget socialt ved det. Men du skal nok tænke over om det er nogen på din egen alder du vil mødes med eller om det bare er det sociale i sig selv du leder efter.

• Ano n
    Ano n Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 234
    #3   21. apr 2013 Jeg ved ikke, hvor er du er fra i landet, men der findes jo også nogle små fodboldhold, der bare spiller for hyggens skyld?

• #5   21. apr 2013 Jeg begyndte til kampsport for nogle år siden. Der er faktisk overraskende god holdmentalitet.

• #6   21. apr 2013 Cantona, har selv gået til bueskydning.
    Der er masser af tid til at snakke og møde nye mennesker. At nogle af menneskerne så er lidt specielle, det er en anden sag smiley

• #7   22. apr 2013 Bueskydning er som sådan ikke tosset, det er nok mere at HAN går til det, for vi spiller golf sammen og han dyrker Kung Fu ved siden af, så nok mere der, jeg synes det er tosset smiley

• #10   23. apr 2013 Der er kæmpe forskel på de to ting. Og ligeså stor forskel er der også på P&P golf, som på langbane. Slagene er de samme ja, men du koncentrer dig på en helt anden måde, når du spiller lang bane.

Kommentér på:
Holdsport

Annonce