617 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

CLA+T (ingen haters, tak!) CLA+T (ingen haters, tak!)

Harj!
Jeg har et spørgsmål vedr. kosttilskuddet CLA+T.. Jeg har læst alt hvad jeg kunne finde, både godt og skidt. Man skal tage dem i forbindelse med træning.. Mit spørgsmål er så.. Skal det kun tages de dage man træner? Jeg går til spinning 4 gange ugentligt.. Skal de så kun tages de 4 dage, eller alle ugens dage?

Og jaa, jeg spiser sund og varieret og har heller ikke kæmpe forventninger, men nu er de købt og jeg prøver.

På forhånd tak for venlige svar

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CLA+T (ingen haters, tak!)
  • Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 189
    #2   21. jan 2015 Der er ingen nem vej til succes.

• #3   21. jan 2015 Nej, det er jeg skam klar over. Det var nu heller ikke hensigten.. De 17 kg der allerede er røget, røg heller ikke på NEM vis.. Såe..

• Stop! J
    Stop! J Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Svar: 189
    #4   21. jan 2015 Hvorfor så ikke tage de sidste 17 kg på samme måde?

• #5   21. jan 2015 Det gør jeg også. Jeg ændrer intet.. Jeg prøver bare at tilføje pillerne. Meningen med dette opslag var ikke, at jeg skulle forsvare hvorfor jeg prøver dem. Jeg ville gerne vide, om man udelukkende skal tage dem de dage man træner, eller om de skal tages hver dag.

• #6   21. jan 2015 nu har jeg efterhånden været alle mirakelkure igennem, og kan kun konstatere, at så snart du stopper på det skidt, så tager du lortet på igen.. du ødelægger simpelthen din forbrænding.. og så skal der kæmpes 4x så hardt bagefter.. og har du allerede smidt 17kg, ville det satme være synd og fucke det op nu smiley

• #7   22. jan 2015 Jeg er ikke ude efter nogen mirakelkur.. Det er bare et supplement.. Det er sjovt som alle tror jeg bare vil æde piller og så vente på at kiloene rasler af smiley

• #8   24. jan 2015 Alt du vil putte i hovedet for at booste det, er en mirakelkur.. gør det på den gode gammeldags måde, så får du bedst resultater på sigt smiley har selv været hvor du er nu, og det er slet ikke det værd smiley

Kommentér på:
CLA+T (ingen haters, tak!)

Annonce