557 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Freja P
Freja P
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Knæskade. Sport? Knæskade. Sport?

Hej allesammen. smiley

Jeg er så uheldig at have lavet et eller andet lort med min miniske i mit knæ. Før min skade dyrkede jeg badminton 4 gange om ugen. Lige p.t kan jeg ikke spille badminton, men jeg vil virkelig gerne dyrke noget motion.
Så mit spørgsmå til jer er om i kender en sport hvor ens knæ ikke er indblandet?
Det skal lige siges at det ikke er en alvorlig skade, et gør bare sindsygt ondt.

Håber i kan hjælpe mig, tak på forhånd! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Garderobe 500 kr.
  • Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knæskade. Sport?
  • #1   24. apr 2015 Skak!

• Freja P
    Freja P Tilmeldt:
    apr 2015

#2   24. apr 2015 Så kan min hjerne da ihvertfald blive trænet. smiley

• #3   24. apr 2015 Verdens mester skabet i strikning.

• #4   24. apr 2015 Svømning er rigtig godt. Da du er vægtløs og knæet ikke skal arbejde med ligeså stor belastning som andre sportsgrene.

Ridning

Golf

• Freja P
    Freja P Tilmeldt:
    apr 2015

#5   24. apr 2015 Mange tak Louise!:)
    Det vil jeg helt sikkert prøve.

• #6   24. apr 2015 Jeg blev selv anbefalet svømning efter to knæ skader samt to knæ operationer. Den ene operation pga menisk skade og den anden pga væske ansamlinger efter et styrt til håndbold.

• Freja P
    Freja P Tilmeldt:
    apr 2015

#7   24. apr 2015 Dejligt at høre andres erfaringer med det samme problem. Svømning lyder som en ret god træning for mig lige p.t. smiley
    Super nederen ikke at kunne træne optimalt!

• #8   24. apr 2015 Det er rigtig træls når ens almindelige hverdag bliver revet væk. Mine operationer gik desværre ikke som planlagt, så jeg kommer desværre ikke til at træne i nærheden af det jeg gjorde Før. Så jeg vil sige at du skal lytte til din krop og din læge. Også selvom det går godt i en periode er det vigtig du lytter til kroppen.
    Jeg havde for "travlt" og det rammer mig så den dag i dag smiley

• Freja P
    Freja P Tilmeldt:
    apr 2015

#9   24. apr 2015 Det er jeg ked af at høre! smiley Håber at du finder ud af et eller andet.
    Jeg tager også min skade super alvorligt, selvom man bare har lyst til at træne der ud af. smiley

• #10   24. apr 2015 Det er nemlig det man har mest lyst til ☺ så det gjorde jeg, så idag råder jeg andre til det modsatte.
    Jeg er så småt begyndt at kunne gå længere end 2-3km Før det begynder at Gøre ondt ☺ så der er lidt fremskridt. Meeen det har også taget 3år fra sidste operation og så til nu. Men hellere langsom fremskridt end slet ingen fremskridt.

• #13   26. apr 2015 Da jeg gik til genoptræning pga sprunget korsbånd, der lavede jeg massere af cykling og roning

Kommentér på:
Knæskade. Sport?

Annonce