{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Head Snowbord.
  • laws j
    laws j Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 88
    #1   17. jan 2008 er du ny? hvor stor og tung er du? og hvad står du? alpin? offpist eller i parken? Jeg ville ofre lidt mere og få et ride eller burton. men husk kun burton bindinger passer på deres boards.
    Det kan sagtens betale sig.. du giver nok ialt 600kr for lege hvis ikke mere.

Mvh Laws

• #2   17. jan 2008 Jeg mit 3 år jeg skal stå nu .. Jeg står remlig stabilt , Og står sådan lidt over det hele.. mit gamle var 150. men det er blevet forkort. skal op i noget 160 cirka.. Men Head laver da nogle gode ski? ..

• #3   17. jan 2008 Og har støvler (Vans) og bindinger (Flow) ..

• laws j
    laws j Tilmeldt:
    jun 2007

#4   17. jan 2008 3 år på board? så vil jeg råde dig til at bruge lidt mere på et board. det kan godt betale sig. Og ændre dine stands lidt. Jeg er selv 180 og 80kg jeg kører 154!

Du kan også vente til sæsonen er ovre og købe på tilbud. Men jeg vil råde til at du får et nyt board. Kan også se på dine stands at du godt må ændre dem lidt hvis du er øvet.

Håber det kan hjælpe! ellers spørg løs

• #5   17. jan 2008 Ændre mine stands ? Altså viklen bindingen sidder i? gider ikk ofre en formue på et nyt da jeg er afsted 1 uge om året .

• laws j
    laws j Tilmeldt:
    jun 2007

#6   17. jan 2008 ja! så kan du også kører switch! jeg har mine 15 og -15 grader. Og så er de så langt fra hinanden som de kan komme.. men altså ændre dem lidt ad gangen.

Kan godt se hvorfor du ikk vil ofre så meget når det kun gælder en uge. Men til prisen tror jeg det er et godt board!

• #7   17. jan 2008 Også et bord der vil gøre det sjovt for mig den uge? altså vis det er noget fuck er det jo ikk så sjovt..

Er det billigere der nede ?

• laws j
    laws j Tilmeldt:
    jun 2007

#8   17. jan 2008 tror ikk du finder det billigere. Jamen altså hvis du vil ha noget godt skal du gå lidt op i pris! men tag ind i butikken og snak med en! så er jeg sikker på du finder det rette board! evt med bindinger.

• #9   18. jan 2008 Fandt et smiley Var inde i stadium idag .. det minder lidt om det der bare ikk helt det samme .. til 1599 .. Super fedt.

Kommentér på:
Head Snowbord.

Annonce