Regeringen/doping. {{forumTopicSubject}}
Hørte i radioen at ADD (Anti-doping DK) og regeringen skal til at lave et samarbejde om at få bekæmpet doping i fitnesscentre.
På tide siger jeg!
derudover vil straffen for salg og besiddelse af doping blive skærpet.
Endelig bliver der da gjort lidt. Men håber sgu ikke det bare bliver en "forbedring" af det der er nu hvor fitnesscentre selv skal betale, efter hvad jeg har hørt, MANGE penge for at ADD kommer på uanmeldt besøg 1-2 gange om året og vælger 2 ud til test, og er de negative, så kan de kalde sig rent center BAH!
Hvad er jeres mening og syn på det?
Andre med samme holdning om at det er PÅ TIDE der bliver gjort en større indsats?
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 61 Svar: 1.902
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 32 Svar: 111
maj 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 470
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 24 Svar: 881
aug 2007
Jeg er ligeglad med om folk tager det (i mine øjne) lort. de skal bare ikke tilbyde mig det, eller nogen i min vennekreds skal holde sig fra det. Og det er venner og bekendte godt klar over!
Hvad angår fitnesscentrene, så forstår jeg godt de vil have det væk. det ville jeg os have hvis jeg var ejer af sådan et center.
aug 2007
Der burde laves et register som alle centre kunne skrive de ind som er blevet testet positive, så man kunne se det andre steder. Til sidst havde de ingen steder at træne.
aug 2007
aug 2007
Steffen B > Ja, ideal kroppen i dagens dk er jo for pigere tyndere en tynd. Og for fyrene større end stor.
som Kanye så godt siger det i The good Life:
"The girls you don't see on tv, cause they got more ass than the models"
Regeringen/doping.