{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
794 visninger | Oprettet:

Han/Hun problem, Håndbold {{forumTopicSubject}}

https://ekstrabladet.dk/sport/haandbold/hun-var-en-han-klavs-bruun-ikke-glad/7882072

Lige netop dette problem har jeg skrevet om tidligere.

Helt enkelt bør det var forbudt at bare fordi man vælger at skifte køn, at man så også kan skifte fra herrehold til damehold, eller modsat for den sags skyld.

Mænd er nu engang skabt anerledes end kvinder, med større vægt og fysik bag sig. Hvilket man især kan se i sportens verden.

At man tillader det her, giver en unfair fordel. En kolos på 100 kg, fysisk stærk, nej.

Hvordan ser I på det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han/Hun problem, Håndbold
  • #2   21. nov 2019 Hold da op en kleppert....det må være som at blive ramt af toget.

• #3   21. nov 2019 Ja k
    jeg syntes også at der lige netop her skulle være en regel smiley

• #4   21. nov 2019 Der er noget galt med dem som har tilladt dét. smiley smiley

• #5   21. nov 2019 Hvordan han/hun har kunnet deltage ved EM i Spanien, er en endnu større gåde for mig, når han/hun kommer fra Australien.
    Bortset fra det, burde dette absurde teater ikke foregå.

• #7   21. nov 2019 Jamen det er jo VM og ikke EM?!….

• #8   21. nov 2019 Ja, det har du da ret i Greve. Så ved jeg det ikke.

• #9   21. nov 2019 Ja, han/hun har ihvertfald ikke mistet muskelmassen. Fordi de få en kønsskifte operation, så vil de blive ved med at ligne det, som de er født med, det her er jo stadig en stor maskulin "mand", jeg kan ikke forstå, der ikke er nogle regler, der siger, at de ikke 100% kan blive til 2. køn, det er ikke fair, for "hun" er helt klart den største og den stærkeste fysisk, det er absolut en fordel.

• #10   22. nov 2019 Heldigvis kommer han/hun ikke til at spille ser det ud til.
    https://ekstrabladet.dk/sport/haandbold/dansk-vm-modstander-dropper-transkoennet-spiller-tror-det-er-klogt/7884255

• #11   22. nov 2019 Det synes jeg, lyder godt og så synes jeg, at de skulle tage en alvorlig snak om den problematik, for det bliver nok ikke sidste gang, de støder ind i det problem.

Jeg ønsker tøzerne held og lykke, de skal nok nå langt smiley

• #13   24. nov 2019 Ja, Ronald det er helt forrykt at tillade.

Den enorme forskel i fysik er helt forkert.

Hvis det absolut skal være, så må man lave udelukkende transhold der spiller mod hinanden, alt andet vil ødelægge sporten, og den fair konkurrence.

• #14   24. nov 2019 yes trans hold er da løsningen, de blir ikke kvinder som vi andre er, selv om de tror det selv.

• #15   24. nov 2019 en sammenligning.....en bil bliver heller ikke en BMV fordi man sætter et emblemet på en Toyota.

• #17   25. nov 2019 Han/Hun sport er et tragisk problem, forskellene er for store fysisk. K/M kan være forskellige i fysik, men slet ikke i den størrelsesorden.

• #18   27. nov 2019 https://www.dr.dk/sporten/oevrig/undersoegelse-skal-kortlaegge-lgbti-personers-trivsel-i-idraet?app_mode=true

Jeg er så træt af at høre om LGBTI personer, og deres fremmarch for at blive 'elsket' af alle.
    Al deres hoppen og springen ud og ind af skabet, er næsten blevet en sportgren i sig selv.

Hvad kommer deres seksuelle orientering nogen ved, hvis de ellers er gode til en sportsgren, og opfører sig normalt som andre?

• #20   27. nov 2019 # 18

De udgør mig bekendt 1/2 % af befolkningen, men vil partout betragtes som værende 'normale'.

Så er det vel os andre der unormale?! smiley

Vi er flere, der ikke hopper på deres 'fikse' idéer. smiley smiley

• #23   27. nov 2019 Ville være spild af tid...morten muslim gør i forvejen sig selv til grin mange gange.

• #24   27. nov 2019 Jeg startede med at spille fodbold i 77, jep længe siden smiley , og der var meget få piger, ikke mindst klubber som havde pigefodbold.

Efter få år var der mange flere.

Senere, havde vi 2 lesbiske og en biseksuel på holdet. Men det var ikke noget vi tænkte over, eller havde nogen problemer med, for de var jo bare en del af holdet, og de behøvede ikke 'at springe ud', hele fodboldklubben vidste det jo bare.

• #25   27. nov 2019 #18 Cris, jeg har det som dig, jeg er også hamrende træt af at læse og høre på det, det kommer slet ikke sporten ved, hvad diverse af af seksualiteter, det var før en privatsag, men det er det så ikke mere, underlig tid vi lever i.

• #26   27. nov 2019 Alle er generelt træt af at høre om sexuelle forskelle og deres kamp som er latterlig og elsker at gøre sig bemærket over at være som alle andre - som de i realiteten betragtes af i samfundet. Se mig - jeg er kommet ud af skabet, fandt endelig nøglen - se mig i paraden som skal fortælle man er som alle andre - jamen det er der ingen der tvivler på så eh???

Tigger segmentet - hjælp mig til at få en indvendig tissemand så jeg kan lege kvinde postes i hobe tal på Facebook eller andre steder hvor folk er naive nok til at donere.

• #28   27. nov 2019 Du har da sans for foto i de rette situationer smiley smiley smiley

• #30   27. nov 2019 Ronald

ved ikke noget bedre en bløde pakker - undtagen som dreng så var det sokker smiley

• #31   27. nov 2019 Er det ikke forvirrende at læse at mor er blevet far til et barn på 3500g iført en regnfrakke.

• #32   27. nov 2019 Jeg foreslår at alle babyer fremover får fjernet tissemanden, så bliver alle lesbiske, og overbefolkningen i verdenen er løst.

Ps.
    Jeg vil gerne være lesbisk, om ikke andet, så i det næste liv.

• #33   27. nov 2019 hvem skal så betale vores pension eller min børnebørns?

• #34   30. nov 2019 Hvor var den forudsigelig, men tillykke alligevel, selvom de burde have slået dem med endnu mere, skal vi sige, at det var en meget god træningskamp for tøzerne smiley

• #35   30. nov 2019 Libbie.

Ja, men nu får de tæsk i morgen mod Syd-Korea der slog verdensmestrene og europamestrene fra Frankrig, der tillige er sølv medalje vindere fra OL.
    Nej, det er ikke de jern hårde ladies vi har mere.

Jeg sætter en 100 kroneseddel på Syd-Korea, når jeg oddser i dag.

• #36   30. nov 2019 UFF - jeg ved ikke, om jeg synes om smiley

Men ja, der bliver kamp til stregen, men det kan være, de vokser med opgaven og ikke nogen ønske gruppe at være i, Frankrig, Tyskland og Brazil - de skal bare give dem bøllebank smiley

• #37   30. nov 2019 Kirstine #13

Det skal du spørge MeToo, lilla ble bevægelsen, og alle dem som bliver krænket over alt og alle både i skrift og tale. Samfundet bevæger sig hen mod et kvinde diktatur som stadig klør manden i nakken og spørger om vi skal kæle lidt fordi hun har opdaget at hendes dildo er løbet tør for strøm.

• #38   30. nov 2019 polysl
    Ja begge, (alle køn) må jo tilgodeses idag, I fyre har måske været lidt for priviligeret tidligere smiley Det skal nok finde en balance igen.

• #39   1. dec 2019 Ja, det bliver spændende at se hvordan kampen mod Sydkorea går. smiley

• #40   1. dec 2019 Whau sikken kamp.

Uafgjort. Fantastisk

• #41   1. dec 2019 Øøøøøja - en total A-typisk kamp for DK vedkommende, en lorte 1. halvleg, og så lad for helvede være med at rive i trøjer, det bør de sq vide, jeg synes Sydkorea fortjente at vinde, heldig for DK med 1 point smiley

• #42   1. dec 2019 Ja, lidt ret har du Jet. smiley

Men i det mindste er det godt at vi fik uafgjort.

• #43   1. dec 2019 Har ikke tv pakker så jeg kan ikke se den - men så er der så meget andre steder at se gratis..

• #44   1. dec 2019 Ja, Cris - jeg synes de russiske dommere var meget konsekvens, og man kunne høre deres fløjten, ligesom de kan marchere smiley

• #45   3. dec 2019 Tab og vind med samme sind, ja, men skuffet er vel tilladt at være, igen igen en dårlig start og sådan fortsatte det kampen igennem, tyskerne har en virkelig god målmand med super redninger, det er faktisk 50% af holdet, de var bare bedre, så tillykke Tyskland.

Vi har ikke mere de jernhårde ladies med Dansk Metal trøjer, hvor jeg bare savner Anja Andersen, som jeg stadig mener, var/er verdens bedste håndboldspiller, hun kunne kunsten at lave mål på alle mulige vinkler selv med ryggen til målet, fantastisk smiley

• #46   4. dec 2019 Ååhh hvor var det dejligt at vi vandt. smiley

Men Frankrig på fredag, uhadada, det bliver en svær en. Men håbe kan man jo altid.

Jeps Jet, tab og vind med samme sind, er altid et godt motto.

• #47   4. dec 2019 Cris.

Hvis de vil være verdensmestre, (og nu drømmer vi), så skal de jo kunne slå alle, så de må jo se den kamp på fredag som en slags finale.

• #48   4. dec 2019 Helt rigtig greve.

Den kamp mod Tyskland forleden var bare pinlig, for spillet fungerede bare ikke.

Jeg synes de rigtig meget mangler at spille fløjene og gøre brug af dem. Det er som om de bliver glemt.

• #49   6. dec 2019 Whau, det er næsten ikke til at tro at vi slog Frankrig! smiley smiley smiley

Var ellers lidt i tvivl om det var et afrikansk hold vi spillede mod!

Nå, men ihvertfald er Frankrig færdige. smiley

• #50   6. dec 2019 Ja, vi kan nok blive enige om, at vi får spænding til det sidste. Så tillykke til tøzerne for den 1. runde, desværre ikke nogen god start, men måske er de begyndt at vågne op nu. Tænk, at vi kunne gå hen og tabe med 1 point til tyskerne, den er lidt svær at sluge, er det ikke 19 år siden, de slog os sidst, men ØV er det.

Og så skal vi møde Norge, det er da bare det værste, ved ikke om jeg har nerver til at se den smiley - men det kan være, at selvtilliden er bedre nu, så kan vi godt slå Norge, men det bliver ikke let, de spiller godt.

• #51   6. dec 2019 Holland slog Norge i dag. smiley

• #52   6. dec 2019 Ja, der var også spænding på, Holland kan også spille håndbold, men Frankrig er heller ikke mere, hvad de har været, lige som i fodbold, så er der nogle årtier, vi aldrig vil glemme, og vi får aldrig sådan et hold mere smiley

• #53   8. dec 2019 Øv da! Tænk at være foran 5-0 og så alligevel tabe kampen.

Jeg synes dog at vi spillede den bedste kamp idag. Men der bliver lavet for mange fejl.

Men helt klart at Norge havde fortjent at vinde, for de blev ved med at kæmpe.

• #54   8. dec 2019 Ja, jeg ved heller ikke helt, hvad jeg skal mene, jeg tror, jeg deler den med Klavs Bruun Jørgensen, en meget tydelig skuffet træner, var det ikke 10 min ind i kampen, før Norge fik et mål, ja, jeg forstår heller ikke lige, den drejning kampen tog.

Skal jeg lige kloge i det, så synes jeg de havde et alt for snævert angrebsspil i 2. halvleg, de brugte kun midten og det giver ingen målchancer, men det var Norge rigtig god til, hvilket også gav resultat.

DK kommer ikke videre, de skulle havet vundet i dag smiley

• #55   8. dec 2019 Jeg tror ganske enkelt de var bange for at vinde, det lyder som en psykiatrisk diagnose, og er det måske også.
    Vi kan også kalde det kollektiv gummiarm, hvis den er mere spiselig.

• #57   9. dec 2019 Det er godt nok nogle spændende kampe, vi ser, jeg kan bare ikke rigtig finde den røde tråd, de springer hver 2. kamp som tabt, aldrig har jeg set noget lignende, men OK, hvis de kan kvalificere sig til OL, så er det OK for mig.

Serbien bliver heller ikke nem.

• #58   11. dec 2019 Og vi fik da lige bekræftet i dag, at de da også har en "han" på det serbiske hold, holda op en kæmpe, men ellers har jeg ikke rigtig noget at sige andet end, havde vi ikke haft en Sandra Toft, så havde det set meget værre ud, vi formåede kun at vinde over det svageste led, bedre held næste gang smiley

• #59   11. dec 2019 Tjah, de er meget bedre, men det er nok et problem med hovedet, måske de skulle ansætte en mental træner også...… Det er set før.

Men ØV!!!!

• #60   13. dec 2019 Vi har nok fået set noget, der er meget bedre, skal jeg gætte mig til finalen, så bliver det:

Guld - Holland
    Sølv - Spanien
    Bronze - Rusland

Norge ind på en flot 4. plads

• #61   18. dec 2019 Jamen, altså - det blev jo, som jeg havde tippet, blot gav den ikke så meget, som en bøjet 5-øre, ej heller nogen kommentarer - nå, det er nok bare kun mig, der er vild med håndbold smiley

Kommentér på:
Han/Hun problem, Håndbold

Annonce