214 visninger
|
Oprettet:
Transkønnet atlet! {{forumTopicSubject}}
https://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/trans-atlet-saetter-kvindelig-rekord-konkurrent-raser/9910987
Vi har tidligere haft emnet oppe omkring transkønnede som dyrker sport.
Det er simpelthen så forkert at det stadig kan lade sig gøre!
Mænd er biologisk stærkere end kvinder, så det er bund-uretfærdigt
at en transkønnet, fra mand til kvinde, skal konkurrere mod en biologisk kvinde.
Hvordan ser I på det?
dec 2014
Følger: 139 Følgere: 154 Fotoprofiler: 1 Emner: 1.644 Svar: 7.656
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 450 Svar: 9.999
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 88 Emner: 354 Svar: 3.897
Det skal ikke kunne lade sig gøre, og det skal på ingen måde kunne kaldes diskriminerede mod transkønnede.
Jeg er træt at LGBTQ+ osv. Og, alle deres krav til alt muligt overalt!
Jeg støtter dem ikke, og vil aldrig gøre det.
Blogger
Følger: 14 Følgere: 259 Emner: 450 Svar: 9.999
Jeg kender ikke nogen, som tager afstand fra dem, deres levevis, og hvad de kunne tænke sig af liv - dog har jeg det meget svært med de børn, som skal vokse om med jeg ved ikke hvor mange mødre og fædre på kryds og tvært, men det er nok fordi jeg er vokset op med, at normalen er 1 mor og 1 far - og jeg nægter at føle mig forkert på det grundlag - men det kan være, jeg kommer til at føle, jeg er meget forkert, måske bliver jeg slået ned i Metroen en dag
dec 2014
Følger: 11 Følgere: 88 Emner: 354 Svar: 3.897
Skole for unge knægte ned til 12 år, at blive oplært som 'dragqueen'?
Det er som om at der efterhånden er et massehysteri, for at godtage alle disse mærkelige livsformer, som mange lever på.
Fx. væmmes jeg ved at se 'en kvinde', med skæg!
Folk må leve på den måde de vil, men lad vær' at kræve rettigheder, som skal trækkes ned over hovedet på den sunde normale måde at leve på.
Det er kun 2 køn, uanset hvordan man vender og drejer det.
maj 2023
Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 7 Svar: 381
Nu så jeg min fagforening også tossede rundt til et arrangement med det….
Synes ikke de bør blande sig i det for medlemmernes penge. Ligesom deres ishockey osv.
Transkønnet atlet!