{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slankepiller der virker??
  • #2   6. jun 2008 ja..

  • #4   6. jun 2008
    Martin K: det er nupo... mætter det virkelig?? og hvad gør det??


  • Søren l
    Søren l Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 84
    #5   6. jun 2008 Mere motion og mindre kilojoule indtag.
    Hvis du forbrænder mere end du indtager taber du dig.

    Simpelt men sandt LoL


  • #6   6. jun 2008 Husk nu på at ligeså snart i stopper med de piller og hvad i ellers fylder i jer for at tabe 2-3kg væske. Så tænk lige på at det kommer igen ligeså snart i stoppet. Hvis i skal tabe jer er der en vej, og det er kostomlægning resten af livet.

  • #7   6. jun 2008 Må vi lige se hvordan din kostplan ser ud? Skriv det lige hurtigt

  • #8   6. jun 2008 martin K - hvor kan man købe det der lupo?

    og kan man ik få nogle piller ligesom de mulberry, men som bare nedsætter ens trang til alkohol :P? og det skal ik være "bussen" ..


  • #9   6. jun 2008 slankepiller virker ikke i længden, det gør din livsstil hvis du laver dem om.. dvs spiser sundt, levet sundt osv..

  • #10   6. jun 2008 Chris er en klog man.
    Hvorfor ikke bare tage din fitness 100 procent serioest. Ikke tro du bare kan smide nogle slankepiller ind, og saa er du klar til sommer. Nej.


  • #12   6. jun 2008 tør ik sige noget bliver bare hakket ned fra en side af smiley

  • #13   6. jun 2008 nupo virker skam.. det er der rigshospitaler anbefaler....

    der er sådan en folder i pakken med nupo som står 4 forskellige slags "kurer" du kan bruge den i.. blandt andet:
    1: Den barske, hvor du skifter alle måltider ud med nupo...
    2.overspringeren, hvor du tager et glas nupo istedet for fx morgen mad og
    froskost
    3. appetitdæmperen. hvor du tager en nupo før at måltid så du ikke er så sulten.
    4. den sjove hvor du har et briksystem.. den svært at forklarer..


  • #17   6. jun 2008 Slankepiller er røv og nøgler, hvis de skulle være effektive, så skulle alle centrer lukke, fordi der pludseligt var opfundet en mirakkel pille. Røv og nøgler. Færdig slut. Det man taber er væske og ender med at komme igen efter endt kur. Forhelvede i bliver da nød til at læse de ting der står med småt. Har set mange af de der, piller efterhånden. Selv therma power, som skulle eftersigende være meget godt, har det stående på selve flasken. Det er et supplement til Diet. Diet = fornuftig kost. Og ja, med en kostplan sat rigtig op taber man sig. Men at man så vælger at spytte penge ind i nogle piller, som man vælger at gi kreditten til fordi man har tabt sig, det er ens eget valg. Men i realiteten, skal man som person selv ha kreditten, det er netop dig som person, der har formået at tage dig sammen og tabe de kilo. Det er ikke pillen...
    Hvis det er væske i godt vil tabe, hvorfor så skyde penge ind i det. Der findes noget,(siger ikke hvad det er), der nok skal rive 6-7 kilo af jer iløbet af 1 uge 10 dage. Den bliver bl.a. brugt i USA til patienter der skal haste opereres og skal ned i vægt, før en operation er muligt. Men det er da hul i hovedet at udsætte kroppen for sådan en omgang chok!


  • #18   6. jun 2008 Nikolai R

    Desværre har du ret. Det sjove er, at hvis du kigger på TV-shop produkter, ja selv der siger de højt og tydeligt, har endda lagt mærke til det flere gange, fordi man ved jo at I USA, der kan man få sin røv sagsøgt for bare at slå en skid, hvis det ikke behager andre. Og ja selv der bliver der sagt, at dokumenteret effekt sammen med en fornuftig kostplan.!! Så der er intet at komme efter der! Og det er jo klart. En fornuftig kostplan, DET ER NOGET DER VIRKER.


  • #21   6. jun 2008 Martin K

    Noget PIS at sige. fordi man som overvægtig vil ha selvmedlidenhed og derfor tager den nemme vej ved at sige jeg er født på den måde og kan derfor ikke gøre noget ved det, så sætter man altså ikke en punktum der.
    Havde selv en kusine, der vejede 135 kg. Det er MEGET for en pige der er 166 cm høj. Hun græd heletiden og hvergang vi snakkede med hende, så havde hun for tarvlt med at komme med den samme undskyldning. Hun mente at hun var født sådan og sådan skulle hun dø. En dag valgte jeg så at sige STOP. Og jeg sagde til hende, at den dag hun havde besluttet sig for at gøre noget ved det, så var vi andre mere end villig til at hjælpe hende. Ellers var vi alle blevet træt af at høre på hende. Der gik noget tid, så ringede hun til mig en dag. Det var nu vil ville gøre noget ved det. Det var UTROLIG hårdt at få hende igang. Men da hun havde smidt de første 20 kg. Så var hun nærmest selvkørende.. Hun kunne se at det GODT kunne lad sig gøre. Det var ikke nemt, men hendes bestræbelser gav pote. Idag er hun 70kg. og hun lever et hel andet liv. Hun styrer selv sin kost. Hun kender sin egen krop nu. Hun ved det hele er som at sætte simpel matematik sammen. Spiser hun meget har hun indtaget flere kalorier og det forbrænder hun ved at dyrke mere cardio. Kalorier = energi for at forbrænde energi skal man lave mere. Energi i kroppen omdannes til fedt hvis ikke det bliver forbrændt. Så spar os alle for de der undskyldninger. Der findes ingen kærer mor! Nikolaj R har fuldstændig ret. Det handler om at få fingeren ud af nummeren og stramme ballerne til


  • #23   6. jun 2008 Og tro mig, Idag siger hun selv, hvis HUN kunne gøre det. Måske var hun den mest umulige menneske på jorden og DET MENER jeg. Ligemeget hvad man sagde til hende så slog hun skyklapperne til og man fik bare ryggen at se.

    Camilla det er da klart at overbægtige ikke holder til så meget som vi andre. Men de skal da hellere ikke lave ligesåmeget. Der er da ingen der forventer. De skal bl.a. ikke lave ligesåmeget for at få sat deres forbrændning igang.

    Det at øge intensiteten med ens motionering skal ske gradvist. Det hele er sat logisk sammen. Det er som en vandhane.. Man skruer mere på denn hvis man skal ha meget vand og mindre hvis man skal ha mindre vand. Og man starter med at skrue lidt på en vandhane for at regulære det kolde og varme vand for at finde en balance. Det samme er gældende for det her


  • #24   6. jun 2008 bare glem det..

  • #26   6. jun 2008 Camilla smiley .

    Kan se at du har meget at læse på. Anatomi er ordet for at du kan blive klogere! Mennesker er bygget op på samme måde, om så man er sort, hvis, gul u name it. Og at amerikaner er fede skyldes andre årsager end danske er jo hel gak i hovedet at påstå. Ligemeget hvad så skyldes 90 % af tilfældene af fedme usund levemåde.

    Så har vi de resterende 10% som har et eller andet speciel sygdom, såsom thryoid problemer og andre sygedomme som gør det MEGET SVÆRT at tabe sig, men igen er det meget svært for dem, men ikke umuligt. Og det er meget vigtigt at man ikke hurtigt stempler sig selv tilhørende denne grugge, hvis man er overvægtig.



  • #29   6. jun 2008 Camilla smiley .

    Undskyld men nej jeg har ikke brug for en fortolkningskursus,, Det er nærmer dig der har brug en udtrykningskursus..

    Sig mig hvad har det at man er bigboned noget at gøre med ens fedt %

    Alle kan tabe sig og skær deres fedt % helt ned. Det er bare et spørgsmål om holdning og det at man gider. Om så man er amerikaner eller dansker.

    Og du ændre da farve som en kamæleon unge dame, kan du bestemme dig. Det ene øjeblik siger du det ene og det andet øjeblik noget andet!!:

    " nej det er rigtig det skal de ikke, men derfor er der da stadig mange der laver noget smiley at amerikanerne er fede og ikke gør noget ved det, er jo ikke ens betydne med at danskerne er lige som dem :)"

    Vs.

    "desuden har jeg ikke sagt at der er forskellige grunde til at dk og usa er fede. det jo alle sammen fordi de spiser usundt. så lad lige være med at fejlfortolke hva jeg siger. du trænger måske et kursus i at fortolke ting?"

    Synes da bestemt de burde gi jer noget holdningskursus i den skole du nu går på! Kan du da bestemme dig! Du prøver jo så ihærdigt, uden at ha styr på noget som helst at overbevise dine parter, at du modsiger dig selv heletiden!


  • #32   6. jun 2008 DNP og du har tabt det hele på få dage ;-p
    Dog er det pisse farligt


  • #33   6. jun 2008 Martin K de eneste aber, der hør til på London Zoo herinde på Baboom er dig! Nu skal du pænt, ellers bliver nød til at spytte en udstemme i hovedet på dig, selvom at du ikke er et spyt værd. Nu er du virkelig sej. Når du sidder og spiller så smart og bakker Camilla op på den måde som du gør.. Tror sgu godt hun kan klarer sig uden din hjælp. Og du må endelig ikke tro det bærer frugt, det du har gang i.. Det er altid nemt at kaste med mudder når man indser at man ikke kan argumenterer for sine påstande. og afslutter derfor en debat med at lave sådan en monkey drejning som du gør. Der er mere mand over Camilla end der nogensinde vil være over dig! Hun er idet mindste ikke bange for at sige at hun ikke er god til det hun nu ikke er god til. Men hvad med dig... Gemmer dig som en silke abe og ligeså snart du ser muligheden for at scorer nogle billige points, så skaber du dig og hyler som du gør. jeg har en god idé til dig. baboom kunne faktisk godt undvær dig, så snus til din egen skridt og fald om TUMPE!

  • #35   6. jun 2008 Martin K

    "Ligemeget hvor meget man prøver og forklare de to aber der så nytter det ikk noget..."

    Derfor får du turen som du gjorde for oven. Når jeg skriver til dig og andre med respekt, så kræver jeg respekt igen,, ellers har jeg det også nemt med at tilsvine folk.. Det er jo ikke svært.

    Og hvis du læste den anden tråd som omhandler AS, ja så skriver jeg at jeg selv er typen, der har svært ved at skrælle fedt af, dog kan det lad sig gøre, det er ikke nemt, men Det kan lad sig gøre, Og det kan ALLE gøre. God kostplan og Motion = Vægttab. Vægttab=Lavere fedt %.

    Så læs læs læs Smarte!


  • #36   6. jun 2008 Martin K
    Siger manden der starter det hele.

    "Ligemeget hvor meget man prøver og forklare de to aber der så nytter det ikk noget..."

    Hør her kammerat, de der billige tricks virker ikke hos mig. At du nu prøver at vinde sympati, det er jo til at grine over. Hvorfor skrive det som du skriver, også prøve at få dig selv til at så uskyldig ud?

    Så kan jeg jo også vende den om og sige, "jamen, skulle der virkelig ikke mere til for at få en reaktion ud af dig"

    Kom nu bare videre med dine billige luskede tricks smarte, det kan godt være de holder hos de der 15-16 årige, men har sgu set nok i livet for at skulle bøje mig for dine billige tricks. Det er da utrolig man.


  • #37   6. jun 2008 Martin K

    Man skal da være rimelig dum, hvis man ikke kan indse at du prøver at få mig til at springe i flæsket på dig. Synes sgu ikke du min tid værd knægt. Så vil jeg hellere læser 2 andre emner hvor jeg evt. kan lærer noget. I modsætning til dig.

    Men kan da lige tilføje det her.

    Kære Baboom Adm. UDSTEMME til MARTIN K

    Ja hvorfor, det kan I læse herinde på tråden.


  • #38   6. jun 2008 NOTORIUS !

    Det vil være meget nemmere hvis du skrev hvem det er du hentyder til. Er det Martin K, tja så kan jeg ikke udtale mig.
    Er det mig du skriver til, så kunne jeg fortsætte til imorgen hvis det var. Kan ikke se at det rager nogen noget! Så længe jeg respekterer folk og skriver pænt til dem, så kan jeg også forlange at de skal skrive pænt tilbage. Det synes jeg selv er en rimelig krav. Hvis de så har en anden opfattelse, så bruger jeg gerne en HEL roman på at takke af. Men i den her tilfælde er det jo som at slå hovedet mod muren.. I'll just pass him on into the hands of justice!


  • #39   6. jun 2008 Martin K

    "jeg havde da kaldt dig en masse andet hvis det var min hensigt det kan du da være helt sikker på"
    Det tror jeg så ikke på! For i modsætning til hvad du måske er vant til, så findes der regler for hvordan man skal opfør sig, og hvordan man skriver til andre herinde på siden. Så tror næppe at du bare kan ytrer dig med dine dejlige tillægsord her inde på siden, uden at det vil ha yderligere konsekvenser for dig.
    Derfor vil jeg mene at det ville være smartest for dig at læse regel sættet en ekstra gang.. Just in case, at du måske havde glemt noget !


  • #40   6. jun 2008 Er det ikke kun et RIgshospital?

  • #42   6. jun 2008 der er faktisk folk der har så svært ved at tabe sig at det næsten er umuligt, og det er pga. deres forbrænding. Jeg kender en der træner 4 gange om ugen, spiser som efter alle kostråd og har prøvet flere slankekure, og intet virker. Derimod, hvis han spiser en snickers eller noget af den slags, så kan han senere gå på vægten og faktisk se at han har taget på.

    - så micky træk vejret og ta en slapper, du lyder lidt for smart i betrækket.


  • #44   6. jun 2008 Camilla.
    jeg er gennerelt imod slankemidler og især former for steoider. At folk eksperimentere med det er ik mit problem, jeg er bare imod det. Men man er bare nødt til at indse at folk kan have problemer med det, men jeg vil ik opfordre dem til at tage ud på markedet og købe nogen former for midler som de ikke ved hvad virker, søg proffessionel hjælp istedet, og måske få doseret noget som virker på dig. Det kan være forskelligt fra person til person, og der findes midler som er lovlige, men sikkert på recept.


  • #45   7. jun 2008 Nikolaj T

    Hvis du læser tråden igennem, så skriver jeg:
    Din kammi kan da sagtens ha smadret sin stofskifte! Det skal da ikke udlukkes. Men det er igen ikke en undskyldning, for den kan man få op at køre igen. Ingen problemer der.

    Men at du ligefrem, begår samme fejl og ligger ud med at være rapkæftet, og beskylder mig for at være smart i betrækket, og at jeg skal trække vejret, til det har jeg følgende at sige!

    Læs tråden igennem KARL SMART!! Om jeg så er smart i betrækket, så har jeg da noget og ha det i, hvad med dig??

    Hvis du nu tog dig tid til at læse tråden igennem, og havde åbnet øjnene, så vil du højt og klart kunne se at jeg har skrevet følgende:

    "Så har vi de resterende 10% som har et eller andet speciel sygdom, såsom thryoid problemer og andre sygedomme som gør det MEGET SVÆRT at tabe sig, men igen er det meget svært for dem, men ikke umuligt. Og det er meget vigtigt at man ikke hurtigt stempler sig selv tilhørende denne gruppe, hvis man er overvægtig. "

    Din kammi, kan godt døje med bl.a. thryoid problemer. Også kaldt Thyroid Hormone Disorders. Det er hormonet T3 som udskiller sig i thyroid kirtlen.
    Selv dette kan vha. L-thyroxin eller L-triiodin-thyronin medicin regulæres. Også kan man komme igang med regulært vægttab. Meeen, det kunne være en rigtig god idé, for din kammi at læge om at foretage sådan en undersøgelse for ham, vha. en blodprøve. Der kan man nemlig slå helt fast om der er tale om en evt. disorder.

    Igen er ALLE mennesker bygget op ens. Vi indeholder alle samme organer osv. Der findes to typer af mennesker: den ene kan være af typen "endomorph" og "Ectomorphs". Folk som har lidt indsigt i det her ved hvad det betyder, men for dem af jer der ikke har, kan jeg lige hurtig forklarer, at endomorph mennesker, har nemmere ved at tage på, og Ectomorphs mennesker reagerer mere normal. Udfra hvike type man er, ligger man kost og livsstilen om.
    Men desværre er der så nogle 3. type mennesker. Nogen der har mindre hjerner end andre og er hurtige med at ytre deres tanker før de tænker eller læser. Eller overhovedet har en indsigt i tingene. De har hørt noget, og måske set noget. Og fordi det ikke fungerer hos deres kammerat, mor, far, onkel eller søster, jamen så må det være sandt. Ham din Kammerat, som du påstår har kørt forskellige slankekure, som ikke har hjulpet ham, de kure vil jeg meget gerne se på! Og slankekure er ikke vejen frem. Men det er en hel anden side af sagen. Der skal en kostomlægning til. De fleste slanke kure går ud på at man sulter sig, og ved sult ligger man ud med at tabe en hel masse væske og en lille smule fedt, men så går kroppen over i starvemode og forbrænding går i stå! Men Jeg vil meget gerne se på din kammi's slangekure. Så du smider dem bare ind her.
    Men igen, Igen, har sagt det før siger det igen. Jeg skriver pænt til folk, men pisser I på mig så åbenlyst, som du gør, ved at skrive:"så micky træk vejret og ta en slapper, du lyder lidt for smart i betrækket" så skider jeg tilbage på dig!

    Men nu lad det være sagt.


  • #46   7. jun 2008 Camilla smiley .

    Hvordan vil du ha at folk skal tage dig seriøs når du skifter holdning som en kamæleon skifter farve. Har jo både herinde i tråden her og den anden tråd sat dine påstande op imod hinanden, og begge gange har du trukket i land. Så at der pludselig kommer en der slynger et eller andet ud, uden at ha en skid læst tråden ordentlig igennem, så tror du at du kan hive den hjem?? hmmmmm...

    Jeg kan virkelig godt se at DK. har et problem i fremtiden. Det virker jo direkte tydeligt, at unge mennesker idag, ikke kan ha en fast holdning selv. Og de må nærmest ha hjælp udefra. Man slynger et eller andet ud, så trækker man sig tilbage, og venter på at få opbakning udefra, for at man fortsætter!!
    Way to gooo.. Det skal nok bringe succes med sig. NOOOT



  • #47   7. jun 2008 her er lidt basal viden om stofskifte og forbrænding, for de interesserede:
    http://laerer.aarhusakademi.dk/aast/Pdf/STOFSK.PDF

    God læsning. Og efter at du har læst det her, så vil du være lidt klogere og du vil derfor aldrig slynget noget lign. ud næste gang der bliver snakket forbrænding:

    "Derimod, hvis han spiser en snickers eller noget af den slags, så kan han senere gå på vægten og faktisk se at han har taget på. "

    Ja selv sådan en Snickers tager endel tid at forbrænde, så det er ikke som du siger, at man spiser den og 30 min. eller 2 timer efter stiller sig op på en vægt også er man steget i vægt!

    LÆS LÆS LÆS.. Det er det man bliver klogere på. Du skal ikke lytte til andre. Alle de der tomme snak og ham som har hørt det af en anden som også har hørt det fra en 3. Det holder INGEN steder. Læs selv tingene, på sort og hvidt! Cool Cash facts, som det her. Pålidelig kilde lavet på Århus Akademi. Med tegninger, grafer, forklaringer.


  • #49   7. jun 2008 Camilla smiley .

    At jeg virkelig skal samle alle dine modsigelser, for at vise dig hvo og hvornaar du modsiger dig selv.. Jaja ok... Det er jo ikke svaert, har jeg jo gjort tidligere. Men her har vi dem igen:


    1.

    " nej det er rigtig det skal de ikke, men derfor er der da stadig mange der laver noget smiley at amerikanerne er fede og ikke gør noget ved det, er jo ikke ens betydne med at danskerne er lige som dem :)"

    Vs.

    "desuden har jeg ikke sagt at der er forskellige grunde til at dk og usa er fede. det jo alle sammen fordi de spiser usundt. så lad lige være med at fejlfortolke hva jeg siger. du trænger måske et kursus i at fortolke ting?"

    2.

    "men det som regel de små piger der har brug for en stærk mand til at
    passe på dem". smiley og tro mig, det er psykologisk bevist at de svage føler sig tiltrukket af de stærke og omvendt"

    VS.

    "Desuden behøver man ikke være svag for at ville have en til at passe på sig. det kan også bare være rart."


    Men hvor tarvelig kan man da ikke vaere! Hvorfor spiller jeg pludseligt smart. Fordi du ikke kan staa
    indefor de ting du siger, og fordi du kan se at de ting, med beviser passer! Jeg kan dokumenter for mine paastande
    Men det kan du ikke. Du siger bare at det har dine laerer sagt..

    Synes virkelig du er tarvelig og burde skamme dig! Fordi du ikke kan klarer presset, saa spiller jeg smart!
    Du har meget at laerer endnu. Gider ikke at diskuterer med dig mere. Da du virker til at vaere skide utaknemlig.
    Gad godt vide hvad jeres foraeldrer laerer jer nu om dage. At I bare skal lukke en hel masse ud, og gaar det, ja saa gaar det
    hvis ikke skal I bare sige... Rend mig!!! Det er jo det I gor. (Undskyld min tastatur).
    Men er der en der spiller kaephoj, saa er det dig. Du ved nada, men igen det er jo bare noget din laerer har fortalt.. Yeeaaaa right!
    Grunden til at jeg ikke gad, at grave dybere i sagen om din laerer var fordi jeg taenkte det er okay, hun indser sikkert tingene, men hun bruger bare
    undskyldningen med hendes laerer. Den forelaesning din laerer har fortalt jer om. Nu hvor du skal vaere saa fraek, saa vil jeg godt
    se facts fra det mode. Saadan nogle oplysninger din laerer har snakket om, som du selv siger, maa de jo vaeret baseret paa undersogelser osv.
    Der maa findes dokumenter fra de observationer.. SHOW THEM TO ME.. Du lyver. Ja det gor du. Og fordi du rammer muren, saa er det din laerer der
    pludseligt har sagt det. Men du siger selv at forelaesninger er baseret paa undersogelser og diverse andre ting.
    Det har du fuldstaendig ret i. De dokumenter er tilgaengelige. Har selv en mor der er overlaege. Og alle de moder og forelaesninger de er med til
    Alle de tale der bliver snakket om, de facts og dokumenter der bliver introduceret, de dokumenter bliver udleveret efterfolgende, som de faar med
    for at kunne laese paa. De ting du snakker om, der maa ogsaa ligge lignende dokumenter paa de ting. Lad os se dem.

    DU LYVER! Nu skal vi virkelig se hvem der spiller smart.


  • #50   7. jun 2008 Du er bare en forkaelet pige, som ikke skal bekymrer sig om noget.. rid nu bare paa din hest. og lad verden klarer sine egne problemer!
    Af og til maa du godt lukke noget ud. Gaar det saa gaar det, hvis ikke saa har du altid ryggen som du kan vise folk. GROW UP. Du blir ristet ude i den virkelige verden. Om saa du skal vaere rengoringskone eller ingenior! DU KAN NAEPPE SOM HERINDE BARE BEGYNDE FOLK FOR SMARTE, FORDI DU SLYNGER PAP UD, SOM IKKE HOLDER OG FORDI MAN BEVISER OFFENTLIGT, AT DU IKKE HAR RET, SAA FOLER DU DIG MAASKE DUM, OG BEGYNDER DERFOR HURTIGT AT BRUGE EMINEM TRICKET MED AT SVINE DIG SELV TIL, SAA DU UNDGAAR ANDRE GOR DET ISTEDET. DU ER TIL GRIN. TEGNESERIE FIGUR!

    MY WISE WORDS TO U.. GAA SKOLEN OM IGEN.. START FRA 5. KLASSE OG OP. FOR DET ER FORST DER, HVOR MAN LAERER AT SAETTE 2 OG 2 SAADAN RIGTIG SAMMEN + AT MAN SKAL FORKLARER SIG, HVORFOR DER ER MAN GOR DET MAN HAR GJORT OG HVORDAN MAN HAR GJORT!!!. OG LAER MOR OG FAR OM AT DET ER EN GOD IDE, AT DU FAAR MERE ANSVAR, OG LAERER AT KLARER DIG SELV!!

    MERE HORER DU IKKE FRA MIG!


Kommentér på:
Slankepiller der virker??

Annonce