4.221 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
27 Svar
Hash Og styrketræning.. Hash Og styrketræning..
hey jeg har et spørgsmål til alle jer baboom mennesker
vis man nu har været så heldig at man blev introduceret for Hash/weed. som 14-15 årig og minimum har røget 1 joint eller et bonghoved om dagen siden.
gør det virkelig så meget ved din træning af du foreksempel ryger 1 pind om dagen. mens man samtidig træner 1-3 timer om dagen. med en meget rationeret sund kost. havregryn,æg, osv..??
0 synes godt om
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Emner: 24 Svar: 235
jun 2007
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 115
apr 2007
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 657
men en 1 joint hver dag i flere år kan næppe være særligt godt.. tror bare du skulle stoppe med dem.. så træn eller sådan noget når du føler trang til en..
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.588
Din reaktions evne, korttidshukommelse, bliver ristet. Yderligere forøger det naturligvis din chance for at få kræft væsentligt.
Måske det ikke direkte har en indvirkning på dine trænings resultater. Men du bliver langsomt dummere og dummere og det i sig selv ville jeg nok tillægge væsentlig større værdi end at løfte nogle komplet ligegyldige vægte.
apr 2007
mar 2007
Regelmæssig brug gør rygeren sløv, langsom og ligeglad, man mister initiativ, får konstant koncentrationsbesvær, bliver nedtrykt, korttidshukommelsen bliver dårligere og indlæringsevnen forringes. Desuden er jævnlig brug af hash psykisk og fysisk vanedannende.
Alvorlige bivirkninger:
Er den unge først blevet afhængig af hash, skal der større og større mængder til for at opnå den samme rus, og jo mere hash, jo sværere får den unge ved at fungere, lære og udvikle sig. Derfor ses det ofte, at unge hashmisbrugere står af udviklingen. De dropper ud af skolen, gymnasiet eller jobbet og får svært ved at hoppe på igen. Og hvis de engang kommer ud af deres misbrug, kan de få svært ved at indhente det tabte. Desuden kan et hashmisbrug udløse en psykose, hvor den unge mister sin virkelighedssans.
Rent fysisk er stoffet langt farligere for lungerne end tobaksrygning og forøger risikoen for at få lungekræft. Og som de andre stoffer kan det også give en forgiftning, der dog ikke er dødelig.
mar 2007
Du får de samme karakterer som før. Normalt burde man også forbedre sig, og få bedre karakterer end før. Hvordan ved du , hvordan dit sind havde været nu , uden hash forbrug?
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 19 Svar: 183
aug 2007
Følger: 1 Svar: 11
Hvis han ikke selv mener han tager skade hvorfor skal i andre så fortælle ham at han gør? I kender ham jo ikke engang..
Mht til at karaktere skal blive bedre, det er da noget pis?! man må da gå ud fra efterhånden som man går op i klasser bliver niveauet højere, og derfor viser det vel at man følger fint med når man for de samme karaktere i takt med det bliver sværere.
Til det egentlig spørgsmål om træningen tror jeg ikke det gør så meget at man ryger lidt pinde.
Personligt ville jeg da hellere ryge lidt og blive rimelig i god form, end at være totalt pumpet og aldrig ryge. Hvis du kan følge mig ?
apr 2007
nov 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 169
mar 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 51 Svar: 221
jeg er personligt glad for jeg aldrig har prøvet det lort hvorfor betale mange penge for det når man har det bedre uden ???
aug 2007
Følger: 1 Svar: 11
Selvfølgelig er der nogen som man kan se har taget skade af at ryge for meget, og virker dumme af det. Men hvad med folk der drikker for meget alkohol, er der der ikke nogen af dem der har taget skade og virker dumme?
Undskylder jeg kom lidt væk fra emnet i tråden, håber du får et kvalificeret svar.
nov 2008
apr 2007
mar 2007
Ligeledes så mener i åbenbart selv at i er i stand til at vurdere jeres egen fysiologiske tilstand objektivt. News flash, det er i ikke.
I øvrigt er det grotesk at man forsøger at forsvare den ene dumme handling med den anden. Ja alkohol er også skadeligt. Men det gør ikke hash bedre eller mindre skadeligt.
At man ikke "selv mener" at man tager skade er fuldstændig irelevant. Essensen er at møget er skadeligt. At man så accepterer dette, og lever med konsekvensen er ens eget valg. Men at forsøge at bagatalisere de kendsgerninger der nu engang er, burde tælle som yderligere en bivirkning, for det er på grænsen til det pinlige.
nov 2008
apr 2007
mar 2007
(0:
Når man kommer med sådanne postulater må man være villig til at forklare præcis hvor det er man mener debatørens uvidenhed ligger, hvis ikke man ønsker at fremstille sig selv som netop en af de omtalte.
feb 2008
Følger: 4 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 13 Svar: 52
og alle de bivirkninger du snakker om. det er kun noget der sker vis du ikk kan styre hvor meget du ryger. dit forbrug. hvor du måske bruger 3-6 timer om dagen på af stene fordi du ryger for meget og derved får en pyskose. altså, jeg har mere af lave ind af ryge. men har venner der planter meget skunk. så når dagen er ved af værre omme og alle har spist så mødes vi sku lige for af få en god grinern på allesammen
troed bare at ens muskeludvikling blabla. gik langsommere når man røg fede. men det kan jeg åbenbart se det ikk gør. Så tak
og ja By the Way. Så ryger jeg ikk smøger xD
nov 2008
feb 2008
hvorfor har du overhoved svaret herinde ? .. du ved da overhoved intet om hvad du snakker om.
feb 2008
ja hver sin omganskreds ikk
mar 2007
Dvs det er en form for skala, og så længe der er et andet præperat der er mere farligt, så er det super duper at fylde det i sig?
Det kan du vel godt se er noget bavl.
Hvis man ryger hver dag, tyder meget jo på at man allerede har et afhængigheds problem. Hvorfor ellers gøre der hver dag?
Jeg tror du får svært ved at finde evidens for at en "bønne" om dagen ikke skader noget. Det er korrekt at bivirkningerne sandsynligvis er væsentlig mindre, end ved større mænder. Men det er jo naturligt.
En øl om dagen skader også mindre end en kasse.
jul 2008
Følger: 1 Svar: 3
jan 2009
Følger: 1 Svar: 1
Men ja Jeg ryger ca en gang om ugen, og konsekvensen ved det er da at at det let optages og deponeres i kroppens fedtvæv, hvilket kan medføre en tidlig afhængig hed, hvis du er let modtagelig, hash må ikke sammenlignes med alkohol, da det er to vidt forskellige ting. Men alkohol hæmmer lever og nyrefunktion, hvilket er med til at svække kroppen, såsom dets nervesystem.
Hvorimod THC, udsætter specielt det limbiske system, da de receptore som modtager THC sidder, som påvirker Livskvaliten, det kan bare være positivt og negativt, men for de fleste så resultere det i "grineklip" kommer an på hvor vant man er til stoffet, men ellers stimuleres det limbiske system, hvilket vil fremgå som en dejlig oplevelse som. Men THC er bestemt ikke legetøj, det må man aldrig glemme, det har mange bevirkninger. De fleste er psykotiske, hvilket er knap så godt.
Hash Og styrketræning..