1.034 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 29 Svar

Et liv uden alkohol... Et liv uden alkohol...

Hvad er din mening om dette?

Jeg har aldrig drukket... i hvert fald ikke i min bevidste alder... ved der blev stukket en øl i hånden på mig da jeg var 2-3 år... kan kun vende øjne af at min far mente det var okay...

Jeg ved der findes andre, der også vælger et liv uden, men er der en bestemt grund?

Der er så mange der ikke forstår det... at man da må være verdens kedligste menneske, eller noget i den stil... men hvorfor disse fordomme?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Et liv uden alkohol...
  • Kim M
    Kim M Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #2   9. jun 2007 Godt og se, at man ikke er den enste der ikke drikker. Det har aldrig sagt mig noget det med at drikke sig fuld næsten hver weekend. Og spilde penge på det. Men hver sin fornøjelse.

• #3   9. jun 2007 Sjældent jeg drikker må jeg indrømme... Kun til private og diverse specielle lejligheder. Gider ikk det renden i byen og sådan f.eks mere!

• #4   9. jun 2007 Håber sq ikke min knægt bliver som de unger i tv den anden dag... :-S

• #5   9. jun 2007 Der ær så møj lård i æ værden...

• #6   9. jun 2007 folks eget valg ! smiley

• #7   9. jun 2007 Niels... hvad var det for noget?

• #8   9. jun 2007 Var på DR eller TV2 hvor en læge fulgte nogle unge & deres forældre.
    Så hvordan de drak,gik i byen & hørte forældrenes indstilling.
    Udskænkning til mindreårige m.m.
    Kan ikke huske hvad programmet hed...øv.

• #9   9. jun 2007 Jeg kan sgu ikke undvære øl. nu lyder det som om jeg nærmest drikker hver dag smiley gør jeg dog ikke. men nyder gerne en god spændene øl i ny og næ. og går da også i byen og drikker hjernen ud en gang i mellem. men ja det er et valg man gør med sig selv.

• #10   9. jun 2007 Det her var unge ned i 10-12 års alderen...
    Der var også ældre,men de startede der.

• #11   9. jun 2007 Har heller aldrig drukket endnu ..
    Grunden er at jeg ikke har haft lysten til det, så derfor ..

• #12   9. jun 2007 Sagt fra her gang . ?
    Har været til lidt fester, men aldrig drukket ..

• #13   9. jun 2007 jeg drikker heldigvis ik...

• #14   9. jun 2007 Præsist Bobbelsche B, er så enig i alt det du skriver (:
    Kan heller ikke se det fede i at bruge alle de penge, man har tjent i ugens løb på sprut ..

• #15   9. jun 2007 Har ikke noget imod at andre indtager alkohol
    Gider bare ikke selv, har den opfattelse at man kan have det mindst lige så skægt uden alkohol ..

• #16   9. jun 2007 Shit, regnede godt nok ikke med der var så mange af min/vores slags omkring smiley

• #17   10. jun 2007 Kasper .. (:
    Har hørt at det er noget man skal vende sig til, ligesom kaffe ..
    Men hvorfor så vende sig til det, hvis man kan leve uden smiley
    Kan ikke se det fede i at være voll lam, møde en masse mennesker som man ikke kan huske næste morgen ..

• #18   10. jun 2007 Jeg symes det er rart at komme lidt ud og drikke en gang imellem :o)

Jeg møder masse nye søde mennesker (og ja utroligt nok kan jeg huske dem dagen efter). Og får en sjov aften..

Jeg kan ikke se det gale i det. nu er jeg dog ikke typen der fester hver weekend ;o)

• #19   10. jun 2007 Nope ;o)

• #20   10. jun 2007 Kan heller ikke se noget galt i det ..
    Syntes bare alle mine kammerater drikker sig så lamme, at de ikke kan huske en skid andet end da de ankom til fest ..
    Så ryger fidusen ved det, i mig hovede ..

• Ren o
    Ren o Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 19
    #21   10. jun 2007 hmm jeg drikker mindst 2 dage om ugen.
    Hvis i syntes de drak meget i den udsendelses der?
    Tro om smiley

Der kan nemt komme en flaske vodka ned på en hel aften/nat

• #22   10. jun 2007 LOOOOL Håber seriøst din fotoprofil er fake smiley

• #23   10. jun 2007 Og DAMN i har altså gået glip af noget ved ikke at drikke.. man kan ikke beskrive hvordan det føles at være fuld..

• #24   10. jun 2007 Fake....??
    Hvorfor er det lige du håber det...?

• Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #25   10. jun 2007 Engang imellem er det da meget hyggeligt at få noget/lidt at drikke!!!

• #26   10. jun 2007 jeg har drukket et par gange... er ikk lige frem fan af øl og hader at være patte stiv... tror det er omkring 6 måneder siden jeg sidst har drukket for at blive fuld... hvis ikk mere... men en smule sprut ved en god fest ka jeg da lige klare smiley

• kim p
    kim p Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 148
    #27   10. jun 2007 Drikker heller ikke.

Ser ingen grund til at skal drikke fyr aftens øl osv. Nemer at lade værd da man så altid kan tage sin person bil og køre en tur uden at skulle tænke på hvor meget man har drukket.

Samt at jeg skal drikke rigtig meget for at blive fuld og det gider jeg ikke.

Men har da været en af dem der endte med mindst skulle have 10-15øl om dagen, og konstant feste. Men er kommet vider og der er andet i livet end at man skal drikke alkohol.

Så i stedet tager jeg til fest 2-3år og så drikker igennem i stedet for så man er fuld i 5 dage bagefter (som sidste gang for 2 år siden) og så ellers igen uden at drikke en dråbe alkohol.

• #28   10. jun 2007 Drikker aldrig, men kan bedere lide og ryge mig skæv en gang imeellem !

• Lenette J
    Lenette J Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 158
    #29   10. jun 2007 Har prøvet at ryge mig skæv, sidste gang gik det galt!!! Så hellere drikke lidt!!!!!!!!

• #30   10. jun 2007 Jeg drikker et par gange om ugen.. Ikke hver gang for at bli fuld, kan os tag en bajser bar for hyggen (;
    Har sku heller ik noget imod folk der ikke drikker, har noge venner der heller ikk gør.. Det styrer i selv (:

Kommentér på:
Et liv uden alkohol...

Annonce