877 visninger
|
Oprettet:
Har det okay med steroider. {{forumTopicSubject}}
Jeg læste lige en profil tekst idag, der så jeg en pige skrev at hun syntes det var okay med steroider, at hun faktisk foretrak det. Ung pige.
Hvad sker der for folk? Er det ikke det samme som at sige, man søger en narkoman?
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 130 Svar: 1.794
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Fotoprofiler: 1 Emner: 55 Svar: 1.461
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 46 Svar: 1.657
Har også læst den profil tekst, du snakker om.. utrolig pæn pige, dog tabte jeg alt for hende, da man læste at hun fortrak steroider !
aug 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 61 Svar: 1.900
Så dør de idioter der tager det hurtigere, og så er jeg fri for at høre på deres latterlige undskyldninger, og ikke mindst se på de oppustede balloner som render rundt...
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 435
to vidt forskellige ting.
aug 2007
dec 2007
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 770
dec 2007
De kører bare hvad deres dealer foreslår, hvilket i sidste ende munder ud i at han vil tjene penge og sælge så meget som muligt
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Fotoprofiler: 1 Emner: 9 Svar: 770
aug 2007
Steroider er kun godt i en eneste sammenhæng, medicinsk!
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.587
Når man bruger medicinalske medikamenter , som præstantions fremmende midler, i doser der er langt højere end hvad kroppen kan tåle, og har godt af er der tale om et misbrug.
Ligeledes er disse præperater ofte vanedannende, og doserne sættes langsomt op fra kur til kur.
Der er store ligeheder mellem narkomaner, og brugere af disse præperater.
Virkningen er forskellig, men "misbruget" af stoffet, og de mange risisi der er forbundet med dem, er nemt sammenligneligt.
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 169
dec 2007
Du er sikkert en af dem som er imod det fordi det er farligt i de forkerte hænder.
Men hvis man sætter sig ind i tingene, tager sine forholdsregler og kører en ordentlig PCT og ikke lægger alt for stort pres på kroppen(Store doser), Så er det så farligt som folk antager.
dec 2007
Gider ikke diskutere det med dig. Vi bliver aldrig enige, du er totalt modstander og det er jeg ikke.
dec 2007
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.587
Lad os nu kalde en spade for en spade
1: De fleste misbrugere har ikke styr på deres doser. Hvordan skulle de kunne have det? Lægerne rådgiver dem ikke. Rådgivningen kommer primært fra tvivlsomme online kilder, kammeraten, og pusheren.
2: De fleste misbrugere ryger i, igen og igen. Effekten er stærkt vanedannende. Husk på at en stor procent del brugere har psykologiske issues (mindre værd , etc), og er derfor nød til at køre kur på kur
3: Mange misbrugere sætter dosen op. For at blive ved med at få resultater og skabe mere , vokser dosen gradvist.
4: Alt for mange undervurderer bivirkningerne. De fleste tror de skal leve evigt. De langsigtede bivirkninger er bare stort set ikke dokumenteret. Den dokumentation der findes, er med små doser, og meget kort sigtet. Altså en modsætning til den måde det hyppigst anvendes som doping.
5: De færreste misbrugere vil stå ved det. Når nu de mener det ikke er snyd, forkert, eller noget andet, hvorfor er det så, at de sjældent vil stå ved det?
apr 2007
Følger: 56 Følgere: 50 Emner: 45 Svar: 726
Tror mange glememr at de altså ikke er 20-30 år for evigt...og ligepludselig giver det bagslag....
aug 2007
Har også en holdning som lyder: Folk må sgu selv om de tager det... Men de skal ALDRIG tilbyde mig det, uden at få en sviner for det, og ja det kan nok koste mig et par på hovedet fordi de er belvet så agressive af stofferne, men de skal vide min uforbeholdte mening om dem.
Og hvis folk fra min omgangskreds overvejer det, så vil jeg prøve at tale dem fra det, kan jeg ikke det, og de begynder, ja så findes de kort og godt ikke i min omgangskreds længere, efter de har fået min mening om det...
Kold skid, muligt!? Men så meget har jeg imod det lort, og mere til...
YTRINGSFRIHED LÆNGE LEVE!
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 79 Svar: 1.987
Siger ikke det ikke er farligt, bare at det (hvis man har styr på det) ikke er så farligt som medierne blæser det op til.
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 14 Svar: 393
Har det okay med steroider.