{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.294 visninger | Oprettet:

Line M
Line M
Tilmeldt:
22. aug 2007
Følger: 1 Emner: 193 Svar: 170

sveder meget. mangler jeg noget? {{forumTopicSubject}}

Jeg er 18 år og har et problem der hæmmer mig i min hverdag.

Jeg sveder konstant under armene, så slemt at jeg kun kan gå i sort tøj - ellers er det alt for tydeligt. Selvom jeg fryser, har jeg svedpletter under armene.

Er begyndt at tænke på, om min krop kan mangle en form for vitamin?

Hvad det skulle være, ved jeg ikke. Men jeg spiser ikke frugt og grønsager, så får derfor ikke mange vitaminer.

Jeg lider også af. at jeg pludselig kan falde i søvn i timen i skolen. Og har migræne en gang i ugen.

Migrænen er dog forsøgt behandlet hos lægen, men udden effekt. Det er noget jeg har arvet.

Men min sved - kan det være fordi min krop mangler noget ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sveder meget. mangler jeg noget?
  • #1   30. apr 2009 Ved ikke, altså jeg har det på samme måde. ELLER havde, 100% det samme som du fortælle. Jeg købte noget ALUMINIUMS klorid på apoteket(roll-on 60-80,-) og brugte det en uges tid, også var mit problem forsvundet(bemærk det kan svie af helvedes til i starten).

    Tror ikke din krop mangler noget da jeg spiser massere frugt og grøntsager. Du kan evt tage til lægen, det kan også være at du har alt for høj svedproduktion så du skal opereres.


  • #2   30. apr 2009 Og som de andre siger, kan dit migræne problem have noget at gøre med at du sveder meget, da du så kommer i vækemangel.

  • #3   30. apr 2009 ork, jeg har haft samme problem.. Især dengang da jeg gik i skole, var det værst. Men Perspirex fra matas er super godt.. Skal påføres om aftenen inden man går i seng og den virker virkelig. Sidenhen er jeg bare gået hen til noget mildere som antiperspirant fra nivea.. Kan stadig godt svede, men ikke lige så kraftigt, og der kan antiperspirenten så holde det nede... Men Perspirex er super godt, prøv den!

  • Line M
    Line M Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 193 Svar: 170
    #4   30. apr 2009 Tor jeg vil forsøge Perspirex. er det en deo eller hvordan? og hvad koster den?

  • #5   30. apr 2009 det er sådan en roll-on. Jeg kan ikke huske hvad den koster, men omkring de 100 kr. Den virker så tilgengæld.. Har prøvet diverse produkter, men den der er den der har været meste effektiv på mig. Så jeg ville betale skidtet og komme igang med at bruge den.

  • #6   30. apr 2009 Køb Aluminium Chlorid 25% - Det holder sveden væk i 1 uge ad gangen, det giver muligvis en meget irriterende kløe, og lille svie den første gang du påfører det, men så heller ikke mere.

    Roll-on koster 50-80kr på apotek, købes uden recept - Og den holder i mange måneder.

    Du påfører det om aftenen, lader det tørre ind og så sover du med det - Og så vasker du det af om morgenen. Og så fjerner det ALT sved under dine arme i en uge ca smiley


  • #7   30. apr 2009 Forresten, lad vær at påfør det under armene, hvis du lige har barberet dig, så er det klart det giver svie.

  • #8   30. apr 2009 Du mangler noget deo smiley

  • #9   30. apr 2009 Jeg har samme problem med overproduktion af sved... Det lugter aldrig, men det ser træls ud med pletter under armene...

    Man kan få diverse antiperspiranter imod det, og i yderste tilfælde kan man få fjernet sine svedkirtler under armene ved et operativt indgreb...


Kommentér på:
sveder meget. mangler jeg noget?

Annonce