646 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Pubertet eller ..? DYBT SERIØST! Pubertet eller ..? DYBT SERIØST!

Hej BB

I lidt over 5 måneder har jeg haft det MEGA underligt, som om at hele ens hverdag er en drøm, som om alt det jeg oplever er små klip i en drøm, og min hukommelse er også svækket en del!

Jeg har været til læge, øjelæge, neruolog, ørelæge You name it!

Det sidste halve år her har jeg set meget på skærme ( inkl. Tv, Computer. osv.)

ca. 3-9 timer om dagen smiley

Jeg er pisse træt og alting har forandret sig, tingene rundt om når jeg kigger er blevet større og der er et eller andet mærkeligt ved at kigge på det.

Så er mit spørgsmål så, er det puberteten, som det bare er en periode, som går væk af sig selv med tiden, eller er det psykisk?

har ingen brug for briller, har ingen former for nogle bekendt sygdom, og har spurgt på Netdoktor, men ingen svar endnu desævvre smiley

Ser meget frem til jeres svar og håber virkelig i kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pubertet eller ..? DYBT SERIØST!
  • #3   30. jun 2009 jacob B

sjovt du spørger for har tænkt på præcis det samme, drikker self. Alkohol ca. hver weekend, eller en gang imellem i hverdagen, men når jeg drikker bliver jeg Pisse hurtigt fuld, og det gør bare det jeg render rundt med 5 gange værre, så har tænkt på om det kan være alkohol??

men det kom jo siden nytår, og der drak jeg pænt meget, og røg et par smøger, men ellers ikke mere hvad jeg ved af?

• Mil-lo *
    Mil-lo * Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   30. jun 2009 Får du anden medicin? Kan du være stresset? Ellers ville jeg nok prøve en psykolog.

• #5   6. jul 2009 Det er fordi du aldrig rigtig laver noget vil jeg tro.. Du siger du sidder 3-8 timer om dagen foran en skærm.. Prøv at kom lidt mere ud, cykle nogle ture eller dyrk noget motion og få dig noget sol.. Det er helt sikkert en mangel på vitaminer, motion og sollys.

• #6   6. jul 2009 kan måske også have noget at gøre med din pubertet?? men det burde lægen vide..

• #7   6. jul 2009 Jonas P

tro mig dyrker også meget sport, er tit sammen med nogle venner og sådan, men tror det er fordi mine øjne ikke samarbejder på en eller anden måde og så bliver man træt og sådan siger en Optemotrist smiley

• #8   6. jul 2009 ok.. og du var sikker på du ikke skal have briller?

• #9   6. jul 2009 jeg kan hurtigt blive mega træt hvis jeg ikke går med mine briller og også ondt i hovedet.

• kasper j
    kasper j Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 16
    #10   6. jul 2009 kann jeg iik få navnet på det narko ? smiley

• #11   6. jul 2009 kasper J

Ecstasy hedder det!

og Jonas P jeg skal have læsebriller, men tror bare jeg skal til noget synstræning

Kommentér på:
Pubertet eller ..? DYBT SERIØST!

Annonce