Pubertet eller ..? DYBT SERIØST! Pubertet eller ..? DYBT SERIØST!
Hej BB
I lidt over 5 måneder har jeg haft det MEGA underligt, som om at hele ens hverdag er en drøm, som om alt det jeg oplever er små klip i en drøm, og min hukommelse er også svækket en del!
Jeg har været til læge, øjelæge, neruolog, ørelæge You name it!
Det sidste halve år her har jeg set meget på skærme ( inkl. Tv, Computer. osv.)
ca. 3-9 timer om dagen
Jeg er pisse træt og alting har forandret sig, tingene rundt om når jeg kigger er blevet større og der er et eller andet mærkeligt ved at kigge på det.
Så er mit spørgsmål så, er det puberteten, som det bare er en periode, som går væk af sig selv med tiden, eller er det psykisk?
har ingen brug for briller, har ingen former for nogle bekendt sygdom, og har spurgt på Netdoktor, men ingen svar endnu desævvre
Ser meget frem til jeres svar og håber virkelig i kan hjælpe mig
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 149 Svar: 226
sjovt du spørger for har tænkt på præcis det samme, drikker self. Alkohol ca. hver weekend, eller en gang imellem i hverdagen, men når jeg drikker bliver jeg Pisse hurtigt fuld, og det gør bare det jeg render rundt med 5 gange værre, så har tænkt på om det kan være alkohol??
men det kom jo siden nytår, og der drak jeg pænt meget, og røg et par smøger, men ellers ikke mere hvad jeg ved af?
nov 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
aug 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 230
aug 2008
nov 2007
tro mig dyrker også meget sport, er tit sammen med nogle venner og sådan, men tror det er fordi mine øjne ikke samarbejder på en eller anden måde og så bliver man træt og sådan siger en Optemotrist
aug 2008
aug 2008
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 16
nov 2007
Ecstasy hedder det!
og Jonas P jeg skal have læsebriller, men tror bare jeg skal til noget synstræning
Pubertet eller ..? DYBT SERIØST!