548 visninger
|
Oprettet:
Mad? {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Her efter ferien, så skal jeg jo begynde på arbejde igen, og da jeg langt om længe har fået tabt det jeg ville, så vil jeg gerne holde det.
Jeg ved dog ikke, hvad jeg skal tage med af mad på arbejde? Vi har intet køleksab, så det skal være noget, som kan holde sig i en madkasse eller skål.
Jeg ville meget gerne have noget sundt og nærrigt, noget som giver energi til resten af arbejdsdagen, men stadig være lækkert og mættende.
Har i nogle idéer? Måske nogle gode hjemmesider med opskrifter til noget, som man kan have med i madpakken.
- Pia
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 44 Svar: 607
Salat med magert kød (kylling, kalkun, magert oksekød o.lign.)
Det er de 2 madpakker jeg plejer at lave..
Dog putter jeg aldrig salat i "salaten" da det "smatter" for meget.. Synes det bliver klamt.
Brug en masse grøntsager i stedet" Mine yndlings er gulerødder og frisk blomkål
Sig til hvis du vil have en mere dybdegående beskrivelse...
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 102 Svar: 600
Mange tak skal du have.
Er det ikke kedeligt med et stykke brød og et stykke pålæg? Og kan det bare ligge i tasken, uden at blive helt ødelagt? /:
''Salat'' har jeg selv tænkt over, men jeg er ikke så kreativ, da jeg tænker meget på, hvordan det vil smage efter 4 - 6 timer i en taske. Argurker bliver f.eks. tørre, og som du selv siger, salat bliver smattet.
Så jeg ved ikke rigtigt. Det skal også helst være noget, som jeg kan lave dagen før, og alligevel være lækkert til når det skal spises. Da jeg skal tidligt op og afsted, og har ikke så meget tid til at lave madpakke.
aug 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 21 Svar: 71
Når jeg har gnave grønsager med f.eks. gulerødder, agurk m.m. putter jeg det i en plasticpose med lidt vand i og der bindes en knude.. Så kan det sagtens holde sig frisk..
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 44 Svar: 607
Så laver jeg maden dagen før, smider det i køleskabet, tager det om morgenen, og det smager stadigvæk kanon godt når det skal spises midt på dagen
Rugbrøddet bliver lidt kedeligt ja - men det tager jeg med når jeg lige trænger til lidt afveksling fra salaten
Mad?