Er blevet rigtig syg - HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}
Det hele startede Tirsdag morgen. begge visdomstænder var begyndt at bule frem. nu er det så søndag, jeg har drukket meget minimalt og intet overhovedet kunne spise. Jeg lever af 8 Panodil Zapp og 3 pincilin piller om dagen. På det seneste har jeg fået meget, MEGET ondt i maven, lige i mellemgulvet. Jeg fandt så ud af i dag det eneste jeg stort set kunne få ned er Te, men det smerter meget når det skal ned, på trods af det er lunkent når jeg drikker det. Men det ryger da ikke op igen.
Har i nogen foreslag til hvad jeg kan prøve at få ned for at maven bliver bedre? te hjælper en smule men jeg har jo heller intet væske fået stort set.
Gør det ondt og få hevet en visdomstand ud når den skal opereres ud? og hvad koster de i kr? Kan man evt. få hevet de 2 af dem ud samtidig?
Det skal siges jeg skal til tandlæge imorgen nemlig, og er meget bange for tandlæger!!!
feb 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Fotoprofiler: 1 Emner: 189 Svar: 1.529
tandlæger er herre flinke de snakker og snakker
og man prøver at føre en samtale med dem på lhjkghjitjhy9it5jhitkfnmghksfnmhkdfh sprg mens du piller en i munden
men prøv lige en læge. tror ikk der er så mange herinde der ved hvad du skal
God bedring du (:
apr 2007
Følger: 25 Følgere: 22 Svar: 134
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 147 Svar: 331
apr 2008
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 155
Har selv haft betændelse i mine visdomstænder, og det bulede mega meget ud. Det skulle bare renses og så gik det over igen.
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 147 Svar: 331
jun 2009
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 72
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 34 Svar: 171
maj 2008
Følger: 2 Emner: 2 Svar: 39
Er blevet rigtig syg - HJÆLP!!