{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
945 visninger | Oprettet:

Er blevet rigtig syg - HJÆLP!! {{forumTopicSubject}}

Det hele startede Tirsdag morgen. begge visdomstænder var begyndt at bule frem. nu er det så søndag, jeg har drukket meget minimalt og intet overhovedet kunne spise. Jeg lever af 8 Panodil Zapp og 3 pincilin piller om dagen. På det seneste har jeg fået meget, MEGET ondt i maven, lige i mellemgulvet. Jeg fandt så ud af i dag det eneste jeg stort set kunne få ned er Te, men det smerter meget når det skal ned, på trods af det er lunkent når jeg drikker det. Men det ryger da ikke op igen.

Har i nogen foreslag til hvad jeg kan prøve at få ned for at maven bliver bedre? te hjælper en smule men jeg har jo heller intet væske fået stort set.

Gør det ondt og få hevet en visdomstand ud når den skal opereres ud? og hvad koster de i kr? Kan man evt. få hevet de 2 af dem ud samtidig?
Det skal siges jeg skal til tandlæge imorgen nemlig, og er meget bange for tandlæger!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er blevet rigtig syg - HJÆLP!!
  • #1   2. aug 2009 har du prøvet en doktor? (:

tandlæger er herre flinke de snakker og snakker smiley
    og man prøver at føre en samtale med dem på lhjkghjitjhy9it5jhitkfnmghksfnmhkdfh sprg mens du piller en i munden smiley

men prøv lige en læge. tror ikk der er så mange herinde der ved hvad du skal smiley

God bedring du (:

• Chul@
    Chul@ Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 25 Følgere: 22 Svar: 134
    #2   2. aug 2009 Kan godt forstå du har ondt i sækken, når du ingen mad har i maven, og spiser alle de smertestillende..... Drik noget yoghurt evt..... Hvis du kan... mælkeprodukter kan hjælpe på maven, så de smertestillende ikke rykker for meget dernede.

• #3   2. aug 2009 1000 tak for de mange svar folkens smiley

• Anders .
    Anders . Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 155
    #4   2. aug 2009 ja den mængde piller skal du stoppe med.
    Har selv haft betændelse i mine visdomstænder, og det bulede mega meget ud. Det skulle bare renses og så gik det over igen.

• #5   2. aug 2009 Jeg undersøgte hurtigt lige hvad de koster at få sådan en tand opereret ud, der står på en privat tandlæge side at prisen er 1850kr for en indviklet operation. kan jeg regne med den pris hos min egen tandlæge?

• krisi c
    krisi c Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 72
    #6   2. aug 2009 mener at hvis det er meget slemt og de skal opereres, bliver man nogengange sendt på sygehuset og så er det gratis.

• #7   2. aug 2009 jakob det hvertfald i værste tilfælge 1200kr er meget normalt for at få en visdomstand opereret ud. smiley

• > Jacob <
    > Jacob < Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 39
    #8   2. aug 2009 Jeg fik fjernet 4 visdomstænder, og jeg havde ikke nogen smerter efterfølgende smiley

Kommentér på:
Er blevet rigtig syg - HJÆLP!!

Annonce