6.169 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Trykket ribben? Eller hvad? Trykket ribben? Eller hvad?

Jeg har nu gået rundt i 4 dage og tænkt på, hvor ondt skal det enentlig gøre før ribben er trykket ?
Jeg faldt i lørdags ned over en bjælke, lige ned på siden.. Jeg fik en lille hudafskrabning, men det gjorde så ondt at jeg ikke kunne løfte armen.. Efter de 4 dage, (I dag) gør det ondt når jeg trækker vejret dybt, og egentlig bare hele tiden..
Der er ikke noget at se, ud over de overfladiske skrammer, men det gør pænt ondt.
Tror i bare det er et slag, eller er der måske noget galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trykket ribben? Eller hvad?
  • #1   19. aug 2009 * Når jeg nyser, følels det som en hammer i siden

• ChiefBille .
    ChiefBille . Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 141
    #2   19. aug 2009 Hiv dit sygesikringsbevis frem. Der står navn og adresse på din læge. Tag hen og snak med ham.

• #3   19. aug 2009 Det lyder som et trykket ribben. Og hvis det er, så kan det tage LÆNGE før det går over.

Men mon ikke din læge ved bedre, end et random internet fora?

• #4   19. aug 2009 Jo jo, det kunne da bare godt være der lige var nogle der havde prøvet det, som kunne genkende problemet . Men tak for hjælpen alligevel (:

• ChiefBille .
    ChiefBille . Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 141
    #5   19. aug 2009 Jeg vil gerne unskylde for mit ovenstående indlæg. Jeg skrev 'tag hen og snak med ham'. En læge kan selvfølgelig også være en kvinde.

• #6   19. aug 2009 Arr rolig nu, det tror jeg du var den eneste der opdagede :b

• #7   19. aug 2009 Jeg gjorde det samme, da jeg faldte på siden, ned over mit eget skateboard der stod på højkant smiley
    Jeg fik dog to bøjede ribben smiley
    Men ja, dte mærkes præcis som du siger.
    Man kan ikke træke vejeret ordenligt, så det gør ondt, og nyse er det slemmeste, det gør virkelig nas smiley
    Gå op og få det tjekket, det er nok den eneste mulighed, men lyder meget somom det er bøjet smiley

Kommentér på:
Trykket ribben? Eller hvad?

Annonce