Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spartel (Make up)
  • #1   25. sep 2009 det er flot

• #2   25. sep 2009 Det er sørgeligt ... Hun må jo være grim inden under

• #3   25. sep 2009
    Mega grimt..men det ser sjovt ud når det regner...men gyseligt...

• #4   25. sep 2009 Har i set billeder fra diskoteker ?
    Der kan man bar se make up ? Hahah
    De der kanter osv ....

Camilla? ja, det vel din mening ...

• #5   25. sep 2009 Plejer og spørger om det er en mand som gemmer sig bag alt det makeup smiley

• #6   25. sep 2009 Det er flot lasse. I stedet for at svine piger med makeup, burde du at slette dine billeder hvor du viser skind og ben.

• #7   25. sep 2009 Kasper D
    - self du har din mening.
    MEN! da dette er et forum? og jeg ikke kan se tegn på svineri?
    Så burde du ikke kunne brokke dig? ....
    Hmmmm ...

Men du INGEN billeder`?
    Så hvorfor sidder du og spiller smart bag en computer skærm ? :S

• #8   25. sep 2009 ja, jeg sys sku det noget underligt noget ? smiley

• #9   25. sep 2009 Jeg spiller ikke smart.

Men kan ikke forstå, hvorfor du har behov for at svine piger til med sminke? Måske sviner du dem ikke til direkte, men alle ved jo, at indirekte er de klamme fordi de bruger meget bruncreme.

• #10   25. sep 2009 Kasper -

Det er da ikke at svine, det er at komme med en mening. Ligesom du kommer med en mening om ham.

• #11   25. sep 2009 IMO er det stadig en indirekte tilsvining da han laver det her topic pga 1 ting - pigerne skal flames i hoved og røv.

• #12   25. sep 2009 Det er han da så også i sin fulde ret til smiley

• #13   25. sep 2009 Total men igen - hvorfor ytre sig om noget man med garanti ved svaret på... det jo bare at tyre salt i et åbent sår altså...

• #14   25. sep 2009 Hvis pigerne som bær den mængde makeup føler sig trådt på vil de vel nok selv kommentere det smiley

Kan ikke se hvorfor du skal forsvarer dem så kraftigt.

Du mener vel ikke de er svage og du skal hjælpe dem ?

• #15   25. sep 2009 Han håber vel bare nogle af de omtalte tøser bringer sig selv på banen og forsvarer sig mod hvorfor de går rundt og ligner noget der skal til karneval bare fordi de går uden for døren...

• #16   25. sep 2009 Julle - Lige den tanke jeg også havde smiley

• #17   25. sep 2009 og hvad nu hvis ingen af dem er online på nuværende tidspunkt?

Forsvare man dem nu, fordi man ikke kan se nogen grund til at sparke til nogle som allerede ligger ned? Det ved jeg nu ikke...

• #18   25. sep 2009 Allerede ligger ned ?

Vi har kun lige lagt dem.

Er der noget du vil fortælle ?

• #19   25. sep 2009 Ingen af dem online??? smiley
    Ej nu må du sgu lige... Stortset halvdelen af de piger der er oprettede herinde er da af de omtalte. Så mon ikke nogen skulle være online smiley

• #20   25. sep 2009 Julle er du ny herinde, eller har bare ikke fuldt med?

Det her topic er jo 100pro det samme som; "Hvad synes du om sidney lee" 100 procent det samme. Total hjernedød. folk herinde er så fucking mainstream, og alt andet end dem selv, er total uacceptabelt, grimt og neden... Det er det samme med folk der klæder sig sort og sort makeup i hovedet... de får fandme heller ikke et ben til jorden, fordi danmarks befolkning er så total fordomsfulde langt ind i helvede.

Kan folk ikke bare være total ligeglade? Synes altid man skal have en eller andet nedladende eller bare generelt en negativ holdning i face.

• #21   25. sep 2009 Kasper, luk røven ?

han spørger hvorfor de går med så meget og har endnu ikke fået et sagligt svar fra nogen af jer

• #22   25. sep 2009 Jeg ER da virkelig totalt ligeglad med hvordan folk ser ud eller går klædt! smiley MEN jeg har ret til at ytre min mening hvis jeg føler for det... Folk må da hjertens gerne også sige deres mening om mig, jeg er fuldstændig ligeglad. Og jeg synes altså det er grimt, længere er den ikke.

• #23   25. sep 2009 Mikael jeg referer til mit svar lidt længere oppe til Lykke.

Lykke det er også i orden, der er jo ytringsfrihed (hurra for noget, som folk bruger til at tilsvine andre)

• #24   25. sep 2009 Hvis alle havde den samme mening om alt ville det nok gå hen og blive lidt trist i længden,

Hvis jeg syntes sminke dukker er nedern så skal du faktisk bare acceptere den holdning ?

Og til din mening om BB. Hvis du ikke kan li lugten i bageriet, så forduft smiley

• #25   25. sep 2009 Man skal ikke have den samme mening, for så ja så det lidt kedeligt. Men der er jo forskel på at have en holdning og holde munden lukket, eller have en holdning, hvo man åbner munden og direkte tilsviner andre individer.

Folk er sgu ikke kun på BB, det er desværre også IRL.

• #26   25. sep 2009 har det sådan lidt kan kun grine af jer fyre der siger øøh, det så klamt bla bla bla. det er alligevel dem i savler over, smiley haha

• #27   25. sep 2009 Maja: Og dog smiley

• #28   26. sep 2009 Maja - De fleste af mine kammerater er så til gengæld RIGTIGE fyre smiley De savler over piger der stråler af naturlighed og som godt kan gå i byen uden 7 lag pudder og falsk hår. Så nej det er ikke nødvendigvis alle fyre der savler over sminkedukker... Jo de små popfyre måske, men tingene skal jo også passe sammen smiley

• #29   26. sep 2009 Maja..
    tror du skal åbne øjne og se hvordan den virkelige verden ser ud?
    Istedet for at tro på sådan noget der. Gir dig ret lykke .. !?

Kasper?
    Er du den der type der bare skal forsvare alt og alle, og tager alt personligt .... for hvis du tager alt personlig, når ikke lagt i livet ...

• #30   26. sep 2009 Det er jo ikke noget med at forsvare! Men hvorfor bruge din hverdag på at disse andre - fordi der er ytringsfrihed? Du snakker om at komme langt i livet, jeg bruger sgu ikke min tid bag skærmen for at disse andre, om det er pudderdukker, prettyboys, sidney lee eller andre. EOD

Personligt synes jeg heller ikke det er videre flot, men at at starte en diskussion som man allerede kender svaret på, er direkte latterligt og total til grin.

Kommentér på:
Spartel (Make up)

Annonce