{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.758 visninger | Oprettet:

Kan de købes i dk, "trænings" piller ? {{forumTopicSubject}}

Hej Baboom (:
Jeg faldt over en udelandsk side, hvor der blev linket til disse 2 produkter:
(link fjernet)
http://www.prohealthcleanse.com/lp2/?aid=az&sid=40949#utm_source=az&utm_medium=40949&utm_term=none&utm_content=Effective+Cleanse+Antioxidant

Mit spørgsmål er så, er der nogle af jer der ved om de kan købes i Danmark og evt. hvor ? Jeg er ikke så meget for at bestille ting osv. fra udlandet nemlig (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan de købes i dk, "trænings" piller ?
  • #1   26. sep 2009 Læg mærke til at der er 2 links, har glemt at lave mellemrum mellen de 2 (:

• #2   26. sep 2009 Er din kost ikke iorden, så kan du ligeså godt glemme et varigt vægttab. Er din kost derimod iorden, kan du tabe dig og forblive slank!

• #4   26. sep 2009 Jeg har trænet et stykke tid nu, og min kost er helt i orden hvad det angår (:
    Vil bare høre om de virkelig hjælper noget de piller, og hvor de kan købes i dk .

• Bedal _
    Bedal _ Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 32
    #5   26. sep 2009 Hvorfor søger du fat burners når du træner og har styr på din kost ? Det gir da ingen mening overhoved

• #6   26. sep 2009 Hey mennesker.. hvis han spurgte hvordan man skulle tabe sig kunne i komme med jeres gode råd.. hvorfor tager en prof bodybuilder stero ? tjaa.. fordi han har lyst til at blive større.. og hvorfor vil ham her vide om pillerne kan fåes i dk og om de virker ? tjaaa.. fordi han vil tabe sig på den måde.. sådan er vi heldigvis så forskellige.. og de fleste af dem der fraråder ham den slags er selv på test, oxy osv.. men i vil åbenbart sidde på market selv.. hvis drengen har lyst, så lad ham og spar ham for jeres præddiken smiley

Just my 2c smiley

• #7   26. sep 2009 ThermaPower virker.. du skal bare købe dem på deres side.. link vil jeg ikke komme ind på..

• #8   26. sep 2009 I got the dick ......

Det er jo ikke noget med prædiken at gøre... Nogen tror bare det er NP at tabe sig og selvfølgelig også omvendt at man med "psyko xplode protein 100%" kan blive en phil heath... Det giver oftest aldrig mening, hvorfor de selvfølgelig skal vide at sådan noget oftest ikke virker bedre end almindelig whey protein, eller i dette tilfælde sikkert ikke virker bedre end koffein.

• #9   26. sep 2009 Så vidt jeg er informeret er der Ephedrin i TP's piller.. ikke dem du køber i DK, men dem du køber på siden.. du har haft nogle TP Hardcore også, men dem har de vidst ikke mere, og så har de Ephedra derinde endnu mener jeg.. det er det tætteste du kommer på ren Ephedrin.. men vogt dig lidt med dem.. det er kraftige sager, og begynder du og blive svimmel, miste balancen osv så skal du stoppe..

og er du til tripper vejen, så kan et par kilo amfetamin også gøre det smiley

• #10   26. sep 2009 Nicolai . : Fordi manden linker til en internetside med nogle piller.. dvs han ikke aner hvor man får fat i den slags.. hvis hans venner var pumper typer, så kunne de nok hjælpe ham med at skaffe det, tror du ikke ? smiley

• #11   26. sep 2009 sådan noget får man ikke fra sådan et sted her, for hele lortet er UG-shit, og det er bestemt ikke fedt og fylde kroppen med den slags lort..

• #12   26. sep 2009 Selvfølgelig kan man være heldig, den det er satme noget af et sats og ta..

(link fjernet)

^^ Der burde være alt inde som man bør vide incl de forskellige produkter om de virker eller er lort smiley

Kommentér på:
Kan de købes i dk, "trænings" piller ?

Annonce