{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.605 visninger | Oprettet:

Emil S
Emil S
Følger: 1 Emner: 117 Svar: 154

Til alle pumpere: hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej. Mit spørgsmål er: Kan man stadigvæk spise/drikke usundt en gang om dagen og stadigvæk opbygge muskler?

min uge: mandag: fastfood, fodbold, tennis
Tirsdag: træning
Onsdag: fastfood, fodbold.
torsdag: fastfood, træning.
fredag: druk, fastfood.
Lørdag: fodbold.
søndag: tennis.
Kan man stadigvæk godt opbygge muskler?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til alle pumpere: hjælp
  • Emil S
    Emil S Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 117 Svar: 154
    #1   16. feb 2010 okay, tak :).

• #2   16. feb 2010 Skulle du gerne men din fedt% kommer jo også noget højere op.

• #3   16. feb 2010 Fastfood er jo ikke vejen frem hvis du vil ha en flot krop.
    Spis noget andet end det hver 2. dag, er både billigere og bedre for din krop.

• #4   16. feb 2010 Har hørt fastfood skulle være lige så godt som Roids, så go for it ! smiley

• #5   16. feb 2010 Mathias T
    Det er så heller ikke så fandens smart....

• jens j
    jens j Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 20
    #6   16. feb 2010 det er helt sikkert ikk optimalt, skal du op i nærheden af bare 200-300gram protein om dagen via fastfood vil du få rigtig mange kalorier indenbords.
    og mange ting som vitaminer sundt fedt osv. vil mangle i din kost.
    du kan helt sikkert bygge lidt masse alligevel.

så længe du ikke blander steroider ind i den rytme der, det ville være tåbeligt.
    men jeg forstår bare ikke folk som træner hårdt mange timer om ugen, men ikke har nogen som helst ide om hvad de putter i hovedet.

• jens j
    jens j Tilmeldt:
    maj 2007

#7   16. feb 2010 og med to træningspas på en uge, så nej det er meget begrænset hvad du vil få ud af din træning

• #8   16. feb 2010 Emil S
    Faktisk så vil jeg ikke sige at du vil få en skid ud af det der..... Druk og festfood.. hmmm, men hvad tror DU selv?

• #9   17. feb 2010 Mathias T
    Måske du skulle køre mindre krudt og acceptere at han har ret.

• #10   17. feb 2010 Mathias T
    lad mig gette du tager enten Oxy eller D-bol ikke?
    De "muskler" du bulker er nok bare vand, men hvis du er så stor og hakket må vi så se et billede?

• #11   17. feb 2010 Hvad indeholder Mac D udover hurtig energi? Der er hverken sundt fedt, vitaminer eller proteiner i lortet, det er KUN hurtig energi(kcal)........

Jamen tillykke med du er stor og stærk, er egentlig pisse ligeglad. Siger bare at det er den forkerte måde at spise på hvis du vil være stor.

At du så kører 1 g test og æder Mac D og vokser kan jeg kun grine af. Hvilke resultater tror du at du ville få hvis du spiste 100% som kroppen skulle bruge? Man kan godt høre du kun er 18 år og synes det er fedt at rende på daisy og spille med musklerne. High Five!!!!!

• #12   17. feb 2010 A-dex skal køres HVER DAG 0.5 mg under kur.

• #13   17. feb 2010 Læs nu at jeg skrev 1 g test inden du havde postet det med cut-stack!
    Gør du som du vil, men fastfood er ikke til at blive stor på.
    Og kan godt ske du skal være i kalorie overskud, men fastfood er ikke noget du vokser af! Fat det nu bare, se på hans program!

• #14   17. feb 2010 "Hej. Mit spørgsmål er: Kan man stadigvæk spise/drikke usundt en gang om dagen og stadigvæk opbygge muskler?"

Nej du får ikke en pæn krop af fastfood da du får for mange usunde kcal som sætter sig på din mave eller patter!
    Det var dit svar Emil smiley

• jens j
    jens j Tilmeldt:
    maj 2007

#15   17. feb 2010 Mathias T

med to træningspas om ugen, dårlig kost og druk så vil der stort set ingen fremgang være.
    et eller andet siger mig at de træningspas heller ikke er helt optimalt skruet sammen..
    når det er sagt så indeholder mac d mad faktisk rigtig mange proteiner..

om ikke andet vil det stadig være sundt for dig at træne et par gange om ugen men regn ikke med resultater med den indstilling.

• #16   17. feb 2010 "Hvor står der han skal vokse ??
    Han vil opbygge muskler og det kan man godt selvom man æder fastfood engang imellem.
    Det var dit svar Emil . :)"

Så skriver jeg til dig (Mathias T) - Du er åbenbart lidt langsom, så skal nok være sød.

"Hej. Mit spørgsmål er: Kan man stadigvæk spise/drikke usundt en gang om dagen og stadigvæk opbygge muskler?"

Kan du forstå det?
    Godt, så tvivler jeg på at manden vil ha en grim krop, nok ikke derfor han træner vel? Godt. Bare vi er enige.
    Skyd noget mere cut-stack og tag på Mac D. Du fatter tydeligvis ingenting alligevel.

• #17   17. feb 2010 Mathias T
    Altså du bulker på cutstack?

• #18   17. feb 2010 Det gør han nemlig ja. Og hvis man ved bare en smule om krudt ville man vide at tren er det bedste af slagsen og at mast og test p bestemt opsupplere det megetgodt smiley

• #19   17. feb 2010 .Violence .
    "tren er det bedste af slagsen" Arg DET er sgu en ommer. Tren er nogle forbandet lort, som folk faktisk ikke ved hvor skadeligt er.

• #20   17. feb 2010 Sikke da en omgang bs..... Hva vil du sige topper det?

• #21   17. feb 2010 .Violence .
    Faktisk alt..... Tren er et af de grimmeste ASS'er

• #22   17. feb 2010 Cut-Stack er ikke beregnet til at bulke på...............
    Deca og Test E er godt at bulke på, har du en idé om hvorfor det har fået det navn det har?
    Hjernen er ihvertfald ikke det der holder jer til jorden.

Og jo Tren er pisse giftigt og farligt for leveren!

• #23   17. feb 2010 holm -
    nemlig, faktsik så vil jeg mene at Tren er det værste ASS

• #24   17. feb 2010 *AAS

• #25   17. feb 2010 Mathias T
    Nej for du fatter ikke ironi.

• #26   17. feb 2010 Folk der bruger cutstack til at smide fedt er da total blæste xD kend jeres krååådt drenge. Det har NETOP fået det navn fordi det får alt væsken ud af kroppen (hovedsageligt mast og tren)
    Og self. er tren hårdere ved hele systemet end alt andet da det jo er det mest potente aas du ka få til dags dato, Så det fortæller lidt om jeres egen viden boys smiley

• #27   17. feb 2010 .Violence .
    Vi ved godt det er giftigt, lige det vi har sagt til dig kloge åge smiley

Og NEJ DU BULKER IKKE PÅ CUT-STACK. DECA !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hvorfor fanden vil du ha' alt væksen ud af systemet i bulk? Er du mongol? Har du set de pro bb'ere off season ?????????????????????

Indrøm nu bare du ikke aner hvad du snakker om.................. tåbe

• #28   17. feb 2010 .Violence .
    Fuck nu af du ved ikke hvad du snakker om.

• #29   17. feb 2010 holm - - Hvorfor skulle man ikke kunne bulke på test, tren og mast?

• #30   17. feb 2010 Fuck hvor er i små møg unger da total uvidende. Gider ik engang bruge min tid på at forklare tingene skrid tilbage på motion-online hvor i sikkert kommer fra...................... rookies

• #31   17. feb 2010
    CoustiC .
    Kan du også godt, sagtens. Men det er ikke at foretrække. Ihvertfald ikke med korte estere.

.Violence .
    Det fint, træk du alt væsken ud af kroppen fordi du bulker og kør på ! Det blir godt!

• #32   17. feb 2010 Eller sorry fr0g smiley

• #33   17. feb 2010 selvom det er korte estere, så får man da stadig en gode solide muskler som man slet ikke gøre på test og deca!

• #34   17. feb 2010 Ja det tyder da sådan på det smiley

• #35   17. feb 2010 Jeg er udemærket klar over at din kost bestemmer om du bulker eller cutter smiley
    Og nej du har ikke rykket 10 kg lean muskler hjem på 5 uger ved hjælp af cut-stack og mac d smiley

CoustiC .
    Du siger at det man tager på ved Test og Deca falder af igen eller hvad er det du prøver og sige? Ja du tager væske på, men ved hvad du virker for mig og mange andre smiley

• #36   17. feb 2010 Hvorfor ikke bare sige sandheden. du ødelægger kroppen af det skidt. måske ikke nu men om 30 år.

• #37   18. feb 2010 Holm det jeg siger er at du får meget væske af de to ting ikke at det er dårligt, men år væsken ryger efter endt kur ryger der også et par kg.

Kommentér på:
Til alle pumpere: hjælp

Annonce