{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad må man når man er sygemeldt?
  • #1   19. apr 2010 Tænker du på arbejde?
    Mvh Danny

• #2   19. apr 2010 Ville også være nemmere hvis du sagde hvad du mente

• #3   19. apr 2010
    Ja, okay, Mente at når man bliver sygemeldt fra arbejde, så må man selvf ikke arbejde og få penge for det, men er det okay man hjælper naboen i have og ens forældre med flytte rundt og rydde op i kælderen, at man tager ud og shopper, tager på stranden osv.
    Hvis man er sygemeldt pga dårlig ryg, ja så skal man jo nok ikke rende og løfte på tunge ting derhjemme. Men hvad kan man tillade sig at gøre når man er sygemeldt med depression?

• #4   19. apr 2010 Har selv været sygmeldt i 2 år med panik angst , og gjord sku lige hvad der passet mig , det jo ikke fordi de holder øjne med hvad du laver .

Men det åbenbart ikke en dep du har , for men en dep kan du ikke engang oversku og gå ud af din seng ( :

• #5   19. apr 2010 Pernille E: Det må du gerne. Du skal bare ik arbejde med løn selvfølige men alt andet må du gerne. Da jeg selv kender til Dipression stress så er det utroligt vigtigt at du kommer ud og laver noget og får noget frisk luft. Det er da fint med at hjælpe i haven da det er meget afslappende smiley Du skriver bare en PB hvis der er noget du vil spørger smiley

• #6   19. apr 2010 talmanden det kommer jo an på hvilken grad af dep du ahr jeg lider af en moderat dep og den er sq hård men kan sgatens stå op (svinger dog) og der er en svær dep og der kan man ikke overskue en skid

• #7   19. apr 2010
    Talmanden > Ved godt hvad det vil sige at have en depression, gik sygemeldt i ½ år med en, som jeg stoppede med medicinsk behandling for, for ca. 3 år siden. Og er så begyndt med pillerne igen, grundet at de er bange for begynde tilbagefald så nej er ikke "syg" lige pt. Men sygemeldt grundet bevirkninger ved de piller jeg får de første par uger.... Men det med at kunne overskue at gå ud af sin seng, er vist noget med graden af ens depression....

Dil A> Tak :o)

Kommentér på:
Hvad må man når man er sygemeldt?

Annonce