{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.420 visninger | Oprettet:

d z
d z
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hvordan jeg får det sidste fedt væk {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg er ny her inde og ville se om der nogen der kunne hjælpe mig med mit problem. Jeg er en dreng på 20 år bliver 21 her meget snart. min højde er ca 179 og min væg ligger på 67 om morgen.
Jeg spiser ikke meget, om morgen kan jeg spise et rugbrød med tomat på og det er det. Om aften spiser jeg feks ; Ris + fisk . mine mellem måltider er frugt. spiser ca 5-6 frugt hver dag. og drikker kun vand intet andet hverken juce eller cola. Jeg har tabt mig 8kg på ca halvanden måned ved at spise bedre og droppe cola og slik. Jeg syntes personligt min vægt er lidt for lav men fedtet på maven vil bare ikke væk. Hvordan kan jeg få det væk ? Jeg ved i vil sige '' træn træn træn'' men altså skal jeg helt ned på 60kg før mit fedt på maven er væk det kan da ikke være rigtigt?

Håber i kan besvare mit spørgsmål. Mange tak på forhånd

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan jeg får det sidste fedt væk
  • #1   7. jun 2010 Du skal sku da ikke ned i vægt?
    Det lyder sygeligt at du vil ned på 60 kg.

• tom a
    tom a Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
    #2   7. jun 2010 lad nu være med at glo på alle de modeller og lev livet sundt ja , men ikke det der syglige

• #3   7. jun 2010 Din vægt vil ikke nødvendigvis falde hvis du træner, træner og træner. Dit om talte fedt skal omdannes til muskler og muskler vejer mere edn fedte så kan du selv gætte dig til resten

• #4   7. jun 2010 lyder godt nok for mig også lidt sygt med det spisning... men du er jo alt andet end overvægtig.. så ja vil også sige træning er vejen frem. men er svært kun at træne et område

• d z
    d z Tilmeldt:
    jun 2010

#5   7. jun 2010 Mange tak for de svar. Jeg er ikke overvægtig langt fra, jeg vil bare meget gerne af med det sidste fedt på maven før jeg kan gå tilbage til styrketræning og starte på en frisk.
    Jeg er overhoved ikke sulten, jeg spiser morgenmad , og aftensmad. og så self mellemmåltider (frugt ) jeg mærker ikke at jeg er sulten overhoved.
    Jeg må bare tag mig sammen til at dyrke motion. Har hentet noget fra nettet der hedder Insanity workout det skulle være rigtig godt det er blandet med cardio mm. Nogen der evt. har prøvet det?

• d z
    d z Tilmeldt:
    jun 2010

#6   7. jun 2010 Og forresten , nej jeg er ikke overvægtig og jeg vil nødig tabe mig så meget at jeg ligner en der ikke har fået mad overhoved. Men min mave buler ud , og vil gerne have flad mave. Men som i også siger '' Motion, Motion''

Kommentér på:
Hvordan jeg får det sidste fedt væk

Annonce