Hvordan jeg får det sidste fedt væk {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg er ny her inde og ville se om der nogen der kunne hjælpe mig med mit problem. Jeg er en dreng på 20 år bliver 21 her meget snart. min højde er ca 179 og min væg ligger på 67 om morgen.
Jeg spiser ikke meget, om morgen kan jeg spise et rugbrød med tomat på og det er det. Om aften spiser jeg feks ; Ris + fisk . mine mellem måltider er frugt. spiser ca 5-6 frugt hver dag. og drikker kun vand intet andet hverken juce eller cola. Jeg har tabt mig 8kg på ca halvanden måned ved at spise bedre og droppe cola og slik. Jeg syntes personligt min vægt er lidt for lav men fedtet på maven vil bare ikke væk. Hvordan kan jeg få det væk ? Jeg ved i vil sige '' træn træn træn'' men altså skal jeg helt ned på 60kg før mit fedt på maven er væk det kan da ikke være rigtigt?
Håber i kan besvare mit spørgsmål. Mange tak på forhånd
maj 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.585
Det lyder sygeligt at du vil ned på 60 kg.
feb 2007
Følger: 2 Emner: 47 Svar: 495
jan 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 102
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 23 Svar: 786
jun 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Jeg er overhoved ikke sulten, jeg spiser morgenmad , og aftensmad. og så self mellemmåltider (frugt ) jeg mærker ikke at jeg er sulten overhoved.
Jeg må bare tag mig sammen til at dyrke motion. Har hentet noget fra nettet der hedder Insanity workout det skulle være rigtig godt det er blandet med cardio mm. Nogen der evt. har prøvet det?
jun 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
Hvordan jeg får det sidste fedt væk