{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Henrik H
Henrik H
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 27

Proteinpulver.... {{forumTopicSubject}}

Hey alle på Baboom....

Jeg er for snart 3 månders tid siden begyndt at styrketræne, og har valgt at jeg efter træningen skal have mig en proteinshake.
Men mit store spørgsmål er om hvad man skal gå efter når man køber det, lige pt bruger jeg Maxim pulver som jeg egentlig er godt tilfreds med.
Men er der noget som er bedre? Billigere eller hænger tingene sammen med prisen, fik at vide af den vejleder vi fik under programplanlægningen at Proteinpulver er proteinpulver og der ikke var den store forskel på mærkerne. At man blot kunne tage det billigste og stadig opnå samme "effekt" af det...

Passer dette? Hvad ville i anbefale (Skriv gerne hvorfor)

Mvh Henrik H

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Proteinpulver....
  • #1   22. jun 2010 Ja det passer

• #2   22. jun 2010 Tjo det passer meget godt, men der er jo forskel på pris, og til dels også forskel på carbs og fedtinhold., og IMO er Maxim total overpriced, du kan finde langt billigere protein end det, tjek evt Gymnordic.com

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    jun 2007

#3   22. jun 2010 Blackkic E: er der noget som du kan anbefale? smiley

Maroccan Ja det var også et jeg fik at vide.. Men er der noget du kan anbefale inde fra det site? smiley Altså for en som mig aner jeg ikke hvad forskellen på carbs og fedtindehold betyder, men så længe det har sin virkning er jeg egentlig glad nok smiley

• #4   22. jun 2010 Det betyder bare hvor meget fedt og kulhydrater det indeholder, du kan få Dymatize Elite whey billigt derinde, det er vel fint nok som så meget andet. Synes bare maxim er vildt dyrt.!

• #5   22. jun 2010 Tja jeg køber selv på bulkpowders.co.uk

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    jun 2007

#6   22. jun 2010 Maroccan Vi kan hurtigt blive enige om Maxim er hjernedødt dyrt!! Det hersker der ingen tvivl om overhovedet... smiley Tror jeg vil prøve sådan en omgang og se om ikke det gir det samme... Du får jo meget mere for pengene!!

Nu læste jeg derinde om noget muskelopbyggende: No Xplode er det noget man også kan bruge eller er det ligegyldigt hvis i ved det?

• #7   22. jun 2010 Så er vi enige :).

No Xplode har aldrig været, og bliver aldrig muskelopbyggende, jeg bruger det selv, bare et lille energiboost inden træning, der synes jeg det virker fint nok, det jo bare noget koffein, kreatin osv.
    Lad vær lad dig lokke af deres fancy beskrivelser.

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    jun 2007

#8   22. jun 2010 Maroccan smiley Jeg læser jo bare hvad der står og det lyder vildt Fancy!! smiley Er det noget du kan anbefale eller er det kun hvis man virkelig har trænet længe? Kombinere man det så med proteinpulvet eller hvordan?

• #9   22. jun 2010 Som sagt det er bare et lille energi boost ikke andet, Du kan også bare købe Koffein piller, eller kreatin.No x plode tager man vist 30 min inden træning på tom mave, ikke med proteinpulveret nej

• Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    jun 2007

#10   22. jun 2010 Maroccan Hvad ville du så anbefale? Altså mit mål er ikke at blive kæmpe stor, blot at vokse lidt og så blive markeret smiley Proteinpulver eller er der en anden og bedre løsning?

• #11   22. jun 2010 Jeg vil anbefale dig at æde som et svin i starten og få bulket... Der skal bare en masse, masse på. Proteinpulver er et fint tilskud til hverdagen, men pas på det ikke går over og bliver din eneste proteinkilde, jeg har selv flere bøtter stående, rør dem sjældent, jeg ved jeg får den protein jeg skal have.
    Derefter kan du cutte.

Kommentér på:
Proteinpulver....

Annonce