1.050 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

mave muskler hjæælp mave muskler hjæælp

hej jeg har taget mavebøjninger et par måneder nu, men det er kun de 2 øverste af de 6 muskler der er synlige og synes det ser underligt ud? - hva gør jeg galt / hva skal jeg gøre for at på de 4 nederste muskler til at blive synlige? tak på forhånd

tager 40 hver 2 dag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mave muskler hjæælp
  • #1   24. jun 2010 Tab dig, og husk ting tager tid

• #2   24. jun 2010 Jo lavere fedtprocent, jo mere synlige er de.
    Så arbejd på at komme ned i fedtprocent hvis det er vigtigt man skal kunne se dine mavemuskler...

• #3   24. jun 2010 jeg er tynd så skal helt sikkert ikke tabe mig ... og bar ikke en høj fedt procent? ja men har trænet i over 6 måneder?

• René P
    René P Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Svar: 57
    #4   24. jun 2010 Det er fordi du træner ALT for lidt :s

• #5   24. jun 2010 trænet i over 6 måneder?, det kan du jo ikke bruge til noget, det jo nok din kost fedtprocenten afhænger mest af.
    Det er sku sådan man kommer til at gøre mavemusklerne mest synlige, jo lavere fedtprocent des mere synlige.

• #6   24. jun 2010 ? hmm sidst jeg spurgte og jeg svarede jeg gjorde det hver dag sagde de at jeg skulle hver anden da musklerne vokser når de ikk bliver brugt? eller sådan noget ? ret mig hvis dette er bullshit

• #7   24. jun 2010 Måske du skulle træne noget mere os 40 2 gange om dagen gør ikke det helt store i længten du skulle måske os lave noget andet og tag nogen flere smiley

• René P
    René P Tilmeldt:
    dec 2007

#8   24. jun 2010 Det er rigtigt nok at træne hver 2. dag, men der skal andet til end bare mavebøjninger, og i hvert fald mere end 40. Desuden skal du have en fedtprocent på under 10

• #9   24. jun 2010 Du tænker på restutition, tommelfingerreglen er 48 timer mellem hver muskelgruppe før du træner den igen, og det gælder også maven ,selvom mange sjovt nok træner mave hver dag.

• #10   24. jun 2010 Rene P, hvor har du det fra?, evt kilde. Lyder som noget lort at fyre af

• #11   24. jun 2010 okay tager også dem hvor man ligger på ryggen og højre arm og venstre ben så de rammer hinanden og omvendt med venstre arm og højre ben,,? 50 stk

• René P
    René P Tilmeldt:
    dec 2007

#12   24. jun 2010 Maroccan
    Idræt i skolen. Men det kommer nok an på hvor markeret det skal være

• René P
    René P Tilmeldt:
    dec 2007

#13   24. jun 2010 Du sagde da også selv at han skulle komme ned i fedtprocent smiley (Maroccan)

• #14   24. jun 2010 Har sagt han skal komme ned, men har ikke skrevet at han skal under 10.
    Idræt i skolen? dooohhhh...........

hvordan vil du så forklare at min fedtprocent er 12-13 % og man kan se mine?

• René P
    René P Tilmeldt:
    dec 2007

#15   24. jun 2010 Vi snakker STX, men anyway. Kan godt komme med en forklaring:
    For det første er der ikke sååå stor en forskel på 10 % og så 12 - 13%. Og som sagt, så kommer det nok også an på hvor markerede de skal være. Nu ser du (ud fra profilbilledet at dømme) til at være pænt veltrænet, og til mere end "bare" det atletiske look. Dvs. dine muskler er så store at selvom du har en smule højere fedtprocent, så kan man stadig se dem.
    Som jeg sagde: det kommer an på hvor markerede de skal være.

• René P
    René P Tilmeldt:
    dec 2007

#16   24. jun 2010 Og du bad også om en kilde, har fundet en anden kilde der understøtter min erklæring: www.TruthAboutAbs.com

Jeg citerer: "Generally, men need to get below 10-11% body fat to really start to see the abs (they really pop out at 7-8%)"

• René P
    René P Tilmeldt:
    dec 2007

#17   24. jun 2010 Nemlig, der er vi enige, de skal trænes! Og som du selv siger, det er nok fordi du er "pumpet" smiley

• #18   24. jun 2010 10-11% for at kunne begynde at se dine abs er bare en omgang crap, alle jeg træner med har Minimum 12-13 procent og man kan sagtens se alle deres abs.

7-8% så skal jeg love for der dømt 6 pack smiley

• René P
    René P Tilmeldt:
    dec 2007

#19   24. jun 2010 Ja, 7 - 8% så er den der. Også næsten selvom du ikke træner smiley
    Men jeg tror at når han siger 10 - 11%, så er det uden det pumpede look.

• #20   24. jun 2010 Træn mave hver anden dag. husk øvelser for nedre mave muskler. de 2 øverste har man sku altid. det de 4 andre der skal arbejdes på. så byg det op nede fra. med div benløft og den slags.

desuden er 40 mavebøjninger ik sådan man træner.

så hellere 15 gentagelser med vægt på så det tungere træning.

også skal fedt procenten være lav nok..
    og der forskel på hvor fedtet sidder på folk. men nederste del af maven er altid den sværeste og det sidte man taber

• #21   24. jun 2010 Lav eventuelt nogle dragonflags istedet for mavebøjninger de sparker røv

• #23   24. jun 2010 Henrik S> Dragonflags til en "Rookie"... Det er slet ikke muligt, for at tale om "sundt"!

• #26   24. jun 2010 god kost er vejen frem!

• #27   24. jun 2010 ja den skal længere ned. især hvis du siger du ik kan se dine mave muskler.

min er på ca. 10% og der sku ik noget jeg vil kalde en 2pack enndu.

kalorie underskud og motion. det vejen frem. og ting tager tid.

Kommentér på:
mave muskler hjæælp

Annonce