{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ultimative hurtigste vægttab!!
  • #1   19. jul 2010 æd så lidt som muligt. og motioner så meget som muligt.

• #2   19. jul 2010 kaare R

Wrong... Spis hver 3 time, 3 store og 3 små potiner om dagen.. + en masse motion..

At spise holder din forbræding oppe, hvor imod, hvis du ikke spiser lukker din forbrænding ned.

• #3   19. jul 2010 klik her

virked sgu ved mig sådan.

tabte mig 10 kg på 2 uger... smiley
    men der efter gik det sgu også i stå.

• Gert C
    Gert C Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
    #4   19. jul 2010 Det er da meget muligt din forbrænding nedsættes hvis man ikke spiser - men der er jo heller ingen mad der skal forbrændes så?` Sult er absolut den hurtigste vej til vægttab.... Hvis du har kræfter til at motionere samtidig, gør det kun processen hurtigere... Hårdt men effektivt...

• #5   19. jul 2010 Præcis, + at du tager det hele på hurtigt igen..
    Der er ingen nem vej, som holder..

Korppen vendes til det lille smule mad den får, der så når du spiser normalt igen, får den meget mere end den er blevet vendt til, derfor tager du hurtigt på igen!

• #6   19. jul 2010 kan man gøre det sådan her.

motionere osv og tabe mig.
    og så styrketræne lidt når man på et tidspunkt har tabt sig?
    eller hvordan?

og jeg har hørt det er bedst at løbe om morgenen inden man har spist morgenmad osv? er det rigtigt.?

• #7   19. jul 2010 lav en diet kur på 500kcal om dagen og få en masse motion!
    Eller ta en HCG kur smiley

• #8   19. jul 2010 HCG KUR smiley

100% det er den hutigste

smid ca 500 gram rent fedt om dagen smiley

• #9   19. jul 2010 Royal R 500kcal smiley også træn smiley hehe du har sku igen energi når du ikke får noget mad smiley bare kosten er nok til og tabe sig også en masse vand smiley

• #10   19. jul 2010 Hehe han ville jo tabe sig smiley

• #11   19. jul 2010 hvad er en HCG kur ? smiley

• #13   19. jul 2010 Du holder dig til din daglige kost, dropper usunde sager, måske en faxe kondi dåse om dage det fint nok ..
    Drop bilen/scooteren og alt andet offentlig transport.. og tag cyklen istedet.. og sørg for du heletiden har tankerne igang og laver et eller andet... så bliver man mindre sulten :b

• #14   19. jul 2010 Hvorfor skal folk altid foreslaa krudt til totalt nybegyndere? Er det bare for at lyde seje eller hvad? For i er sgu da totalt fatlamt at faa folk til at lege laeger og skyde sig selv med vaekst hormoner bare for at tabe sig. Og ingen af jer som foreslaar det ligner nogen som har roert en vaegt nogensinde.

Stik 2 fingre i munden

• #15   19. jul 2010 Hcg!! Så smider du lige en 15-20 kg på en måned

• #16   19. jul 2010 Hvis ikke du har så meget du skal af med, hvorfor så ikke bare have lidt tålmodighed, og gøre det på en sund måde, hvor du ikke tager det hele på igen i løbet af en uge???

Hvis du gerne vil styrketræne/opbygge muskelmasse så hav lige med i hovedet, at muskler kræver mere energi, så med tiden vil du automatisk tabe dig, hvis du fortsat spiser det du gør nu.

Husk dog også på, at du sikkert ikke får det rigtige at spise til at opbygge muskler, og have energi til at træne hårdt.

Det rigtige svar på vægttab, er at sætte sig ind i det, ved at læse og lære. Og derefter gøre det på en sund måde.

Ting tager tid.

• #18   19. jul 2010 Tag en Kokain-kur..

• #19   19. jul 2010 jeg forstår ikke de folk der siger at man tager det hele på efter man har "sultet" sig selv? jeg har tabt 25 kg på den måde, det er rigtigt nok at man lige tager lidt på hvis man spiser sundt men i mit tilfælde var det 3-4 kg, resten er forblevet af kroppen. det handler bare om at spise sundt bagefter

• #20   19. jul 2010 Han skriver jo hvad den hurtigste måde er at tabe sig på!
    og ja jeg ved at man taber sig en del på en HCG kur..
    Det da vist jer to, der tror i er seje haha..

• #21   19. jul 2010 Mads K : ja mads smiley det er sku kun for alt lyde sej , det bare min drøm at der nogen her inde som alligevel aldrig kommer til og se oig at de kommer til og se op til mig det bare min største drøm

• Emma G
    Emma G Tilmeldt:
    aug 2018

Følger: 1 Svar: 12
    #22   8. aug 2018 Slankepiller Thermacuts - http://track.thermacuts.com/product/ThermaCuts/?uid=2484&sid=511&pid=115&bid=advandec Jeg må indrømme jeg var lidt skeptisk til at starte med, da jeg hørte om Thermacuts . Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 12 kg.

Kommentér på:
ultimative hurtigste vægttab!!

Annonce