Mærkelig fornemmelse efter operation {{forumTopicSubject}}
Hej,
Sidst i sidste måned blev jeg operet for en brækket fod.
Stingene er fjernet og arret er helet.
Men nu er det sådan at hver gang jeg rører eller når noget som helst andet rører, føles det bare rigtig underligt, og meget væmmeligt. Kan faktisk slette ikke holde ud at noget rører ved det, fordi det har sådan en klam følelse (ikke smerte)
Jeg kan have en sok på som det eneste der ikke irriterer, men har meget svært ved at komme i en sko og holde ud at have en på. Har nu en støvle-skinne at gå i, men den er stor, klumpet og varm. Og vil derfor utrolig gerne have en rigtig sko på.
Mit spørgsmål er så til dem der selv har haft ar, har i selv haft den fornemmelse, og hvor længe vil der gå før den forsvinder?
(og ja, jeg kunne bare spørge min læge, men vil meget gerne høre noget fra folk der har mærket det på egen krop)
mar 2010
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 2 Svar: 1.071
I lang tid havde jeg en underlig summen i min hånd, der var ved at gøre mig til idiot. Også følelsen af at min hånd var meget svagere end før.
Men altså det er ved at være et par år siden, og den føles stort set som før jeg skadede den.
mar 2010
mar 2010
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 10 Emner: 11 Svar: 97
my little: ja de sagde også at de ikke kunne undgå at skære nogle nerver over. De sagde dog at de måske godt kunne finde sig selv igen. Måske er det det der gør det.
Kan bare huske da de nævnede det første gang, var det fordi jeg ikke havde nogen følelse i det område, det ville næsten have været bedre end som det er nu
jan 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 416
Især ydersiden af mit ben er træls, der sidder nogle skinner og skruer som ikke skulle fjerne efter operation, men de genere mig meget...
Karsten
maj 2010
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 82
og det med at nerverne - det er fordi dine nerver er blevet beskadigt. det forsvinder måske, men det er ikke sikkert
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 10 Emner: 11 Svar: 97
maj 2010
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 82
men du skal nok vænne dig til det.
Mærkelig fornemmelse efter operation