{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.065 visninger | Oprettet:

slankepiller ? {{forumTopicSubject}}

Nogen som har forstand på slankepiller eller lignende....
jeg er en af dem som har prøvet næsten alt muligt for at tabe mig, det virker bare ikke for en skid på mig...

og mange siger at slankepiller sku ku gøre tricket....

så ville li høre og det var nogen herinde som viste noget
om sådan noget ?

og skriv ikke så lange svar for har Svært ved at læse.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slankepiller ?
  • #1   15. sep 2010 ik rigtigt...der var for mange som skrev lange beskeder, og så kan jeg ik fokusere på at læse det hele....

så som jeg skrev:

skriv ikke så lange svar for har Svært ved at læse.

• #2   15. sep 2010 Løb, det er den eneste ting som virker, så hvis du er smart så køber du dig et pulsur og finder ud af ved hvilken puls du forbrænder fedt, så er det sku bare der ud af

• kenneth s
    kenneth s Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 2
    #3   15. sep 2010 hej igen... prøv den her den virker!!!!!!! http://www.turboslank.dk/

• #4   15. sep 2010 Fuck alt jeres lort. Der er intet der virker hurtigere end løb, så let røven og kridt skoene.

• #5   15. sep 2010 Anders L

jeg har 1 total ødelagt ben efter en ulykke så kan for F ikke løbe mere.

• #6   15. sep 2010 jeg tabte 25 kg, på under 3 måneder pga. jeg stoppede med at spise slik og drikke sodavand ..
    hvis du ikke kan løbe, kunne du jo gå nogen ture ..

• #7   15. sep 2010 os et stort problem med mit Ben DESVÆRE

• #8   15. sep 2010 kostomlægnig, cykel, romaskine og meget andet. der er ingen yndskyldning, kun forsøg på en nem undskyldning, let røven. slankepiller virker IKKE:.!

• #9   15. sep 2010 Hvad ligger dit bmi på ? smiley

• #10   15. sep 2010 Dude D - klart klart.

• #11   15. sep 2010 Anders L

sådan noget pis at lukke ud, motion hjælper ikke hvis kosten ikke er rigtig.. en rigtig kostomlægning så kan du tabe dig uden motion, jeg har selv dårligt knæ og kan derfor ikke løbe. ved en kostomlægning tabte jeg 20 kg på 3 måneder

• nikolaj n
    nikolaj n Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 27 Svar: 228
    #12   15. sep 2010 Martin - snak dog ordentligt til manden. Der er intet forkert i den han skriver. Han skrev jo lige netop, hvad du pointere - kostomlægning.

• #13   15. sep 2010 Martin S: måske skulle du læse hvad jeg skrev din knallert. "to knallerter på samme stel, det kan godt være farligt". du er vist lidt for hurtig til at udtale dig, har jo præcist skrevet kostomlægning først.

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 129
    #14   15. sep 2010 "Løb, det er den eneste ting som virker, så hvis du er smart så køber du dig et pulsur og finder ud af ved hvilken puls du forbrænder fedt, så er det sku bare der ud af"

Hvad betyder den sætning så?

• #15   15. sep 2010 Anders T: hvis du ikke ved hvad den betyder, så er du da blank hvad angår fedtforbrænding. Din puls er altafgørende for fedtforbrænding ellers er det musklernes energilager du forbruger.

• #16   15. sep 2010 Altså, jeg har ødelagt begge mine mine knæ, plus et brækket bækken, men jeg fandt mig en træner der kunne hjælpe mig, så intet er umuligt.. det er et spørgsål om du virkelig vil tabe dig !

• #17   15. sep 2010 Skrevet: 15-09-2010 20:34:24

Løb, det er den eneste ting som virker, så hvis du er smart så køber du dig et pulsur og finder ud af ved hvilken puls du forbrænder fedt, så er det sku bare der ud af

Skrevet: 15-09-2010 20:41:44

Fuck alt jeres lort. Der er intet der virker hurtigere end løb, så let røven og kridt skoene.

kan godt se du kort nævner kostomlægning men du formulerer det som om han SKAL motionere for at det hjælper.

• #18   15. sep 2010 Linet H - Og skal man ud og finde en ordenligt træner, så skal pengene altså også være der smiley
    Det handler ikke kun om at ville tabe sig på det punkt smiley

• #19   15. sep 2010 jeg gik i et alm. fitniss center, snakkede med en træner, også hjælp han mig. det kostede ikke ekstra .

• Baggio ^
    Baggio ^ Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 36 Svar: 56
    #20   15. sep 2010 det der med at det eneste der hjælper er at løbe, er da helt hen i vejret, for om manden løber 100 km om dagen, men stadig spiser mere end sit ligevægtsindtag, så det lige fedt..

det eneste som hjælper er at finde ud af din ligevægtsindtag, og derud fra lig en god og sund kostplan, med meget protien, normalt siger man 1,5-2 gram pr kg.
    og KUN SUND FEDT! dvs nødder, fisk og den slags, men selvfølgelig i begrænset mængder.

og ja så lig dig en den kostplan, hvor du ligger 500-1000 kcal i underskud fra dit ligevægtsindtag..

og hvis du ikke mener du får nok og spise, så må du ud og løbe som de andre sir. men det med løbning er nok alligevel ikk nogen dum ide...

• Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 129
    #21   15. sep 2010 Anders L, jeg er da godt klar over hvordan man skal tabe sig, men som de baggio nævner hvad hjælper løb hvis du ligger 1000 kcal i overskud? Det bliver spændende at hører?

• #22   16. sep 2010 Linet - Så har du været heldig smiley
    Ikke alle trænere er lige dygtige til lige præcis de ting.

Kamilla - Det er muligt at man får hjælp, men det betyder absolut ikke at de har kompetence til at hjælpe med at komme igang med at løbe hvis man har en skade.

• #23   16. sep 2010 Kamilla - Jeg troede du svarede på ovenstående, derfor svarede jeg dig.
    Men jeg har nu heller ikke noget imod at være "sørt" smiley

• #24   16. sep 2010 Kamilla - Omg.

Kommentér på:
slankepiller ?

Annonce