5.775 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Barbie kur (brun) Barbie kur (brun)

Hej overvejer denne kur der bliver kaldt barbie kur hvor du stikker dig i maven og så bliver du brun iløbet af kuren..
Kan man stoppe en kur når man vil?
Hvor mange gange om dagen.. ugen??
Hvor længe skal man kører kuren?

- Alle normale spørgsmål eller alm viden omkring dette SKRIV det til mig hjælp mig det eneste jeg ved er de ting oppe før stregen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barbie kur (brun)
  • #1   1. okt 2010 okay hvorfor kan den det? er det noget med hvor man stikker sig eller hvis man kommer til at tage for meget eller??

• #2   1. okt 2010 er det ikke størst mulighed for folk som ikke kan tåle sol som er krid hvide

• Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 243
    #3   1. okt 2010 Hvorfor sprøjte sig brun.. Fuck hvor lamt man haha

• #4   2. okt 2010 fuck en lam kommentar... Tror du jeg lige ændre min holdning til det pga dig dreng ....

• #6   2. okt 2010 Kender mange der har taget sprøjten og har også selv, synes det er meget forskelligt hvordan det virker, men de fleste er da blevet vildt brune af det!

• #7   2. okt 2010 jeg har prøvet melanotan, det sprøjtes ind hver anden dag det jeg tog. indtil den lille bøtte var tom, men kan samtidigt kombinere med solarium. efter 14 dage kunne man se resultater, men det er forskelligt fra person til person, nogle får os hvide misdannelser hvis man har nogle pigment fejl, jeg har fået en del flere modermærker. nogle får det også skidt de første dage de tager det, med svimmelhed, osv.

• Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 243
    #8   2. okt 2010 "fuck en lam kommentar... Tror du jeg lige ændre min holdning til det pga dig dreng ...."

Haha siger en 16 årig til en på 23.. OMG

• #9   2. okt 2010 Syge mennesker

• Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 26
    #11   2. okt 2010 Nu må i små knægte satme komme ind i kampen, hvad fanden ligner det at sprøjte noget gøjl ind i kroppen for at opnå et resultat? Som DOLLE! skriver du aner IKKE en skid om hvad lortet gør på længere sigt. Men hva jeg er egentlig skide ligeglad sprøjt løs knægt.

Når du så på et tidspunkt vil vide hvordan steroider virker, så kig lidt rundt på nettet før du gør dig selv til grin igen. Der er nemlig ikke nogen kur som hedder f.eks. Ken-kuren.

• #12   2. okt 2010 OMG havde ikke set at det var en dreng der havde spurgt. Du er jo endnu mere syg!

• #13   2. okt 2010 Du får IKKE flere modermærker, dem du har kan du risikere vokser, og mange render rundt med små modermærker som de ikk ved de har, som så vokser, og derfor tror folk de får flere.

ved overdosering, kan man også blive brun-gul istedet for solbrun.

• #14   2. okt 2010 fuck alle jeres nedern kommentare bare smut med jer

og alle jer i siger alle samen noget forskellig sker der

• Allan S
    Allan S Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Svar: 26
    #15   2. okt 2010 DOLLE! - Ken-kuren så kommer du til at ligne Ken, altså en "solgul" plastik gut med et totalt tomt blik og ja ingen diller. Ah WHAT DOLLE! du kan sku da ikke afsløre hans Censur bong. Det er fejt når nu han har censureret den.... :o) Haha.

Kommentér på:
Barbie kur (brun)

Annonce