Hjælp til opstart af vægttab/træning Hjælp til opstart af vægttab/træning
Jeg har besluttet mig for at de ekstra kilo på maven skal af..har aldrig gjort så meget ud af min krop forstået sådan at jeg har levet livet..men ikke junk og lign. hverdag..
Jeg søger derfor hjælp til hvordan man skal forholde sig..
Har lidt en ønske om at forøge min muskel masse, men nogen siger det er godt og have lidt ekstra fedt på kroppen til at bygge op med ??
Søger derfor råd fra en der har været det igennem selv, og hjælp til et ordenligt træningsprogram samt hvad jeg skal spise mv.
Og er der nogle drikke ( fx. proteinpulver med vand/mælk ) som er godt og indtage sammen med træning ?
Er 18 år, 178cm, 83kilo, BMI = 26,18
mar 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 105
Hold dig fra søde sager og alkohol.
Spis grønt. drik vand og mælk og masser af træning.
Holder mig selv fra Alkohol, siger nej tak til søde sager og sodavand, drikker masser af vand, spiser havregryn og træner 4 gange om ugen, og det har stået på i 1,5 månede nu, og det kan ses..
okt 2008
Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 4 Svar: 210
Husk nu at styrketræning ikke er fedt forbrændende. ikke særlig meget i hvert fald.. løb en masse. når du er tilfreds, så begynd at træne
feb 2007
okt 2008
Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126
jan 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 13 Svar: 334
man kan ikke både opbygge muskler og tabe sig samtidig..
self. vil du opbygge muskler når du træner men det beste er at komme ned på den vægt man bestemt sig for og så styrketræne og indtage masser af protein og energi
feb 2007
nedsæt kalorieintag.. spis som tidligere nævnt.. så spiller det
Hjælp til opstart af vægttab/træning