989 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Esben .
Esben .
Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126

Hjælp til opstart af vægttab/træning Hjælp til opstart af vægttab/træning

Jeg har besluttet mig for at de ekstra kilo på maven skal af..har aldrig gjort så meget ud af min krop forstået sådan at jeg har levet livet..men ikke junk og lign. hverdag..

Jeg søger derfor hjælp til hvordan man skal forholde sig..

Har lidt en ønske om at forøge min muskel masse, men nogen siger det er godt og have lidt ekstra fedt på kroppen til at bygge op med ??

Søger derfor råd fra en der har været det igennem selv, og hjælp til et ordenligt træningsprogram samt hvad jeg skal spise mv.

Og er der nogle drikke ( fx. proteinpulver med vand/mælk ) som er godt og indtage sammen med træning ?

Er 18 år, 178cm, 83kilo, BMI = 26,18

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 400 kr.
  • Samling af basketball stander 500 kr.
  • VVS varmtvandshave i stykker 1.500 kr.
  • Håndtaget til plæneklipperen er løsnet. Så den kan ikke løftes eller drej 500 kr.
  • IKEA kommode samling 650 kr.
  • Press fittings 18 mm 1 stk. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til opstart af vægttab/træning
  • #1   17. nov 2010 Meget simphelt.

Hold dig fra søde sager og alkohol.
    Spis grønt. drik vand og mælk og masser af træning.

Holder mig selv fra Alkohol, siger nej tak til søde sager og sodavand, drikker masser af vand, spiser havregryn og træner 4 gange om ugen, og det har stået på i 1,5 månede nu, og det kan ses.. smiley

• Esben .
    Esben . Tilmeldt:
    okt 2008

#2   17. nov 2010 Spiser ikke slik, og alkohol har jeg ikke fået en dråbe af..kan ikke se nogen grund til at drikke det smiley

• #3   17. nov 2010 spis flere små måltider hver 2 time det holder din forbrænding i gang.. hold dig fra slik og alkohol.. Ang slik og søde sager, så tag en dag om ugen hvor du slår dig løs. ellers kører du sur i det.. det er nemt. og på den måde har du noget at se frem til

Husk nu at styrketræning ikke er fedt forbrændende. ikke særlig meget i hvert fald.. løb en masse. når du er tilfreds, så begynd at træne smiley

• #4   17. nov 2010 Indtag færre kalorier end du forbruger = kalorieunderskud = vægttab

• Esben .
    Esben . Tilmeldt:
    okt 2008

#5   17. nov 2010 og kalorier finder jeg i ??

• #6   17. nov 2010 altså hvis du vil tabe dig skal du forbrænde mere energi end du indtager

man kan ikke både opbygge muskler og tabe sig samtidig..

self. vil du opbygge muskler når du træner men det beste er at komme ned på den vægt man bestemt sig for og så styrketræne og indtage masser af protein og energi

• #7   18. nov 2010 energi = kalorier = (kacl) det er i alt hvad du spiser.. kig bagpå.. der står altid noget med (kacl)

nedsæt kalorieintag.. spis som tidligere nævnt.. så spiller det smiley

Kommentér på:
Hjælp til opstart af vægttab/træning

Annonce