{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ole Henriksen
  • Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396
    #1   30. aug 2007 købes de online eller ?

• #2   30. aug 2007 kæresten tilbeder nærmest hans produkter...

det er noget godt stads han laver...

• morten k
    morten k Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 68
    #3   30. aug 2007 Michael L
    K-E-J-S-E-R
    er i ikke lidt gay?

• morten k
    morten k Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 68
    #4   30. aug 2007 Suppehue ™
    er du lidt voksen? hostsejehost hue man..

• Michael .
    Michael . Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Emner: 55 Svar: 396
    #5   30. aug 2007 haha du får sjov Morten K..
    det er vel fair hvis man gider gå op i hvordan man ser ud.. hvis man på forhånd har indset at der ikke rigtig er noget at gå op i så er det vel fair at snakke ned om andre.

• #6   30. aug 2007 morten

• #7   30. aug 2007 DOOH!!!

• #8   30. aug 2007 Er det ham der cremer de kendte i ansigtet!

• #9   30. aug 2007 Lyder sørme godt (:
    Glæder mig virkelig til at begynde på dem (: selvom de er ret pebret q:

• #10   30. aug 2007 Syns også det er ret friskt af jer drenge der bruger det 8D

• #11   30. aug 2007 Btw., er også meget int. i om produkterne kan købes online (: så giv endelig et link hvis det er q:

• #13   30. aug 2007 Jeg har ingen erfaring med dem - af den ene og alene grund, at de er smæk fyldt med tilsætningsstoffer..

Derfor vil jeg fraråde dig at bruge penge på dem men brug dem istedet på naturlige produkter f.eks. Dermalogica.

• #14   30. aug 2007 Blondinen
    Det ser da ellers ud til at virke meget godt på nogen..

Er det der Dermalogica godt da (: ?

• #15   30. aug 2007 Lyder godt (:
    Hvor mange måneder går der ca. før man kan se en virkning`?

• #16   30. aug 2007 Hold da fast (:
    Brugte du også produkterne mod fedtet/uren hud?
    Hvor har du købt dine produkter henne?

• #17   30. aug 2007 Hehe, glæder mig sørme til at bruge dem (;
    Okay, ka man købe alle hans produkter der?
    Hihi, der må jeg lige ned og kigge lidt imorgen q:

• #18   30. aug 2007 Hmm, jeg må lige prøve at kigge her i Haderslev (; vi har trods alt 2 matas butikker, så mon ik q: .. Men vi har også en hudklinik, dér ka man hvertfald godt få dem har jeg hørt (:
    Hihi, mange tak (;

Liige et til spørgsmål, men det skriver jeg lige over pb (;

• #19   30. aug 2007 Jeg siger heller ikke at han ikke laver nogen gode produkter - men at de er smækfyldte med parfume osv. som er yderst skadelig for din hud.

Dermalogica er et rigtig godt mærke - der er ingen tilsætningstoffer i og er derfor noget af det mest naturlige produkt der findes på markedet.

Du kan jo prøve at købe et rejsekit til ca. 250 kroner på strawberrynet eller hos en kosmetolog og se, om du synes om det inden du køber de store dunke..

• #20   30. aug 2007 Hmm, det vil jeg da lige tænke over (:
    Men prøver lige OH først og ser om det ik virker (:

• #21   31. aug 2007 Det er helt op til dig - jeg er overbevist om at det virker, men hvorvidt det er bedre og sundere for din hud end f.eks. dermalogica, det vil jeg ikke garantere ;o)

• #22   31. aug 2007 Nej det er rigtigt nok (:

• #23   31. aug 2007 Er det til uren hud og bumser i ansigtet?

• #25   1. sep 2007 Dr K
    Ja det er det (:

Shorty
    Har du mødt Ole Henriksen smiley ?
    Ja, nu er det sådan at jeg bor riiimelig langt væk fra Randers, desværre :\
    Men har set at de har fået en masse nye af hans produkter i Matas her i Haderslev (:

• #26   1. sep 2007 Dr. K : Det er til fedtet hud ;o)

• #27   2. sep 2007 Prøv en laserbehandling. Ca. 1000 kroner pr gang.

Kender et par veninder + en fyr som efter 2-3 gange praktisk taget næsten ikke får bumser mere. De har haft "for" mange bumser fra 15-30 års alderen og prøvet alt.
    De ligner en smølf i et døgns tid, men den efterfølgende øgede blodtilstrøming til ansigtshuden har gjort en kæmpe forskel.
    Efter 2-3 behandlinger det første år er en eller mindre om året nok til at holde det i ave.

Bare overvej det. Det er mere "naturlig" rensning af huden på lang sigt og sikkert billigere.

• #28   2. sep 2007 Dr. K : Nu er LJ jo kun teenager og alle teenagere får bumser - det er ligesom en del af "koncpetet".

Desuden skal det være ekstremt før man får sig fortaget en sådan behandling. Og at det er naturligt er da den værste gang lo*t.. Det er IKKE naturligt at bruge laser i hovedet og det er heller ikke sundt for huden som f.eks. Dermalogica. Men det er rigtigt, at de ekstreme tilfælde får det gjort.

• #29   2. sep 2007 Altså mit er langt fra så ekstremt så jeg behøver laserbehandling. Og jeg vil heller ik gi' 1000 kr pr. gang, og det vil mine forældre overhovedet ikke.

Blondinen
    Det der Dermalogica, ka man få det i Matas?
    Er det meget skrapt? Fordi det kan min hud overhovedet ik tåle.

• #30   2. sep 2007 Nej men det er jo naturlligt at smøre sin hud ind i kemikalier og fedtede substanser hver dag...

Det var bare et forslag, og en laserbehandling er jo langt mindre "ekstrem" end en tatovering. På lang sigt tror jeg sku huden har bedre af lidt ekstra blodtilførsel end smørelse i hovedet hver dag.

• #31   2. sep 2007 Du har nok delvis ret.

Jeg har slet ik bumser nok til at give 1000 kr for en laserbehandling, så smører jeg mig hellere i hovedet for små 2-300 kr.

Men det må man jo selv finde ud af (:

• #33   3. sep 2007 LJ : Nej, det kan du enten købe hos en kosmetolog eller via internettet f.eks. på strawberrynet.com hvor jeg bestiller produkterne.

Som sagt før, så kan du starte med at købe et lille rejsekit og se, om du synes om det (det koster ca. 250 kroner). Inden du investere i de store dunke.

Men det er vigtigt at du kender din hudtype og hud INDEN du køber produkterne (søg evt. efter et sted i dit lokalområde hvor de laver dermalogica facemapping).

Og nej, det er ikke meget skrapt.. Det er så naturligt som overhoved muligt og er hverken tilsat parfume eller allergifremkaldende stoffer.

• #34   3. sep 2007 Dr K : Hvor kommer tatovering ind i billedet? Og er det du siger, at det er sundere for huden at få laserbehandling end at bruge daglig hudpleje? For så tror jeg at du skal læse lidt mere grundigt på lektien.

• #35   3. sep 2007 Shorty
    Ejj hvor lyder det fedt smiley
    Han virker også bare så livsglad (: ser ud til at være en meget rar person (:

Blondinen
    All right, det må jeg lige kigge lidt nærmere på (: tusind tak (:

• #37   4. sep 2007 Shorty
    Ej hvor vildt.. Gad virkelig godt møde ham, har bare set ham på tv2 (eller sådan noget) og han ser simpelthen bare så livsglad ud (:

Kommentér på:
Ole Henriksen

Annonce