{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fedtet hår
  • #1   3. jan 2011 klip det af

• #2   3. jan 2011 vasker du det hverdag? for det kan sagtens være en grund, gi en pause i et par dage og så kun gør det hver 3 dag

• #3   3. jan 2011 man holder fingrene fra det. Da fedtet i hovedbunden kommer op i håret hvis der bliver rørt for meget ved håret.

Eventuelt brug en hårkur. Spørg din frisør på telefonen i stedet for os.

• #5   3. jan 2011 hvis du vasker det for ofte bliver det hurtigere fedtet. Prøv at gi det en pause i nogle dage. De første gange du gør det vil det blive fedtet men når håret vender sig til det vil det stoppe med at blive fedtet ´så let smiley

• #6   3. jan 2011 Det kan også have noget at gøre med, hvilken shampoo, balsam, hårkur eller andre produkter du bruger. Jeg synes f.eks. at shampoo og balsam til farvet hår gør, at min hår bliver hurtigere fedtet. Og jeg har også valgt Gliss-hårkure fra, da de kan have samme virkning på mit hår. smiley Visse produkter til at komme i inden f.eks. fladning af håret, kan også gøre, at håret føles mere fedtet (i mit tilfælde i hvert fald smiley )..

• #7   3. jan 2011 Vask det med brun sæbe smiley

Kommentér på:
fedtet hår

Annonce