Stille og rolig træning?! {{forumTopicSubject}}
hey:)
- Jeg er en ung gut der træner stille og roligt på værelset hver dag
Jeg træner noget mave efter denne video; http://www.youtube.com/watch?v=3fU_8kJeXeE
Og jeg må sige, det kan godt mærkes i mavemusklerne
Er det noget værd at træne sådan, eller er det bare en gang brækværk?:)
Jeg træner også lidt med noget håndvægte, 10kg. 50 gentagelser, igen stille og roligt.
Er ikke opsat for tiden på at blive bodybouilder
Jeg er bare begyndt at tænke på hvad jeg spiser og er stoppet med alt det chips, sovs, desserter osv.
Jeg træner maven LIGE inden spisetid og med håndvægtene lidt hen af aftenen, er det gode dårlige tidspunkter, hvis ja, hvorfor?:)
- Tak på forhånd
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 10 Svar: 1.656
Det bliver du heller aldrig med den slags træning...
du træner mave og biceps, hvilket bare er ren diskotræning
aug 2009
Følger: 1 Emner: 33 Svar: 92
Jeg har påpeget flere gange jeg træner stille og roligt så syntes du skal pakke din smarte kommentar sammen og smutte ud hvis ikke du har andet end lort at lukke ud i forummer, hvor opretteren mangler et seriøst svar.
jan 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 99
men vis du skal komme videre med dine muskler, så skal du smide en del mere på håndvægtene, da 50 gentagelser er al for meget til det.
vis du skal tage muskel masse på, så skal du træne mellem 8-10 gentagelser hver sæt. men smid mere på hver sæt.
vis det så istedet er styrke så skal du træne mellem 2-6 gentagelser hver sæt. men hvor du virkelig anstrenger dig i sætne.
du kan evt. smutte ind på http://www.bodybuilding.dk/ og læse og se øvelser for nogle muskel træning
okt 2008
Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126
Har PT 15kilo på håndvægtene hvor jeg tager 10 gentagelser også 4 sæt med kort pause imellem. Det er på hver arm
Også bruger jeg faktisk samme video som du linker til
Har så dog en bænk til det som jeg også bruger med håndvægtene til at træne andre dele af ryg, bryst og arme..
Min kost er selvfølgelig også indblandet samt at jeg cykler 15 km hver vej på arbejde
Jeg er 180 og vejede 89 kilo dengang, nu har jeg tabt 10 kilo fedt, til dels på mave og lår og har taget muskel masse på istedet, så ligger på 79kilo og forsætter her hjemme så længe der sker så store resultater
aug 2009
først og fremmest ville jeg ønske der var flere af dig på Baboom, for du forstår sku da at svare godt og grundigt!:)
- Hvad med tidspunktet jeg træner maven på, lige inden spisetid, er det ok?:)
aug 2009
tak for svaret!:)
- jeg øsnker ikke at blive tildels stor, bare fordi min mave er ret slatten, og ønsker noget sixpack og lidt bryst:)
Hvordan træner du til den video?
som han gør og hvor mange gange hvor tit?:)
aug 2007
Jeg svarede dig også din lille homo
Du skrev:
"Er det noget værd at træne sådan, eller er det bare en gang brækværk?:)"
Og mit svar er at det er en omgang bræk.
jan 2007
men men men, du skal træne din ting på engang, du skal ikke gemme resten af din træning til efter maden.
du skal hellere træne det hele dit skema på engang, ikke gemme tingene til senere, da du kan skade de muskler du allerede har trænet.
fordi i nogle øvelser kan der være nogle af de muskler du har trænet kan være en del af den muskel du træner.
hvor i det kan give skade.
okt 2008
Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126
Kan næsten også forstå på det at du er "tynd" i det.
Jeg er kraftig bygget med brede skulder og smal talje, og led af overvægt..men det gør jeg slet ikke nu, det går den rigtige vej.
Er heller ikke "stor" som du finder andre herinde er, er bare i godform med tydelige muskler
aug 2007
"vis du skal tage muskel masse på, så skal du træne mellem 8-10 gentagelser hver sæt. men smid mere på hver sæt.
vis det så istedet er styrke så skal du træne mellem 2-6 gentagelser hver sæt. men hvor du virkelig anstrenger dig i sætne."
Hvad er det for en omgang bræk, du kan ikke ændre på musklens molekylære opbygning.
Du kun gøre din muskel større eller mindre.
jan 2007
og du kan tage mindre og flere øvelser,
det resultere i at du træner enten styrke eller masse.
vis du blander begge ting, så stiger man godt både i styrken og i muskel massen.
men du er da en ordenlig omgang bræk for du kan jo ikke begrunde hvorfor det er noget bræk. læs nu lige lidt mere om hvordan du træner bedst i de det man vil have af resultater.
vis du tager øvelsen for meget stress'er du muskel og det gør at du træner den forkert og skader dig selv...
aug 2007
Styrke = muskelbifreners tykkelse.
Altså du kan ikke blive stærkere uden at muskelfibren bliver tykkere.
Størrelse og styrke hænger sammen
aug 2007
1. Musklens størrelse (tværsnit).
2. Dit nervesystems evne til at aktivere musklen.
jan 2007
du kan godt være bette og tage 100 i bænk. uden at have en gigandisk bryst.
det hænger nemlig ikke sammen..
styrken kan godt gøre en større, samt muskelmassen, men massen kan ikke tage tungere vægt som styke kan.
lort nu dit pis, du ved jo ikke en skid!
aug 2009
Jeg lyttter ikke på dit pis.
i andre.
TAK!:)
Peter, Kommer du hen i retning af sixpack med den video?:)
og ja, jeg er spinkel men slatten på maven og mit bryst er også slatten:)
aug 2007
ja ja, jeg kan godt se at du ved alt med den sindssyge kampvægt.. hvad ligger den på? 60 kilo?
Men hvis du lige læser mit indlæg igen (hvilket nok bliver svært for dig) så vil du se at der er 2 ting der afgøre din styrke
Men Gilera smt LC' DD RIDER! ; du kan virkelig ikke mene at du vil tro på en med en så lav kampvægt?
Hvis han virkelig viste hvad han lavede så ville han nok være lidt større
jan 2007
når ja se på nogle billeder, som viser en fra folkeskolen...
-jeg går ikke længere i folkeskolen.
du lukker snart dit lort som du lukker ud, for du er jo til ingen hjælp da du ikke kan begrunde en skid.
læs nu lige noget mere på lektien. for det har du vist ikke.
aug 2009
godt være han ikke er stor, men han viser sgu da sig selv.
Det gør du ikke, så min retning i troen om du er en lille splejs bliver større og større:)
aug 2007
Så kom med et nyt billede hvor vi kan se dine stor svulmende muskler
jan 2007
aug 2007
Jeg er større og stærkere end du nogensinde bliver
aug 2009
smut nu ud inden du snakker din egen røv i laser.
kom med det billede så?
jan 2007
du er ihvertfald større i munden end jeg blir
aug 2009
aug 2007
aug 2009
aug 2007