Halsbrænd efter operation i spiserør.. {{forumTopicSubject}}
Jeg blev i november opereret i spiserøret pga. en morfin forgiftning forudsaget af min læge..
Fik så ny læge og en erstatning af ham også er det på plads.
Måden jeg blev opereret på forgik med kigget også brændte de sår nede i spiserøret og mavesækken også skal jeg drikke sådan noget specielt olie hver anden time for at smøre i halsen så sårende kan hele
Men jeg lider af konstant halsbrænd, de siger der kan gå op til 2-3 år før det går væk..men er der noget som er godt imod halsbrænd ?
Har fundet kold kakaomælk godt til at hjælpe, det smøre hele vejen ned og gør at det ikke brænder i halsen, men der går 5-6 timer så brænder det igen..
Har en tid 1 marts til kontrol, og det er fuldstænding umuligt og få en tid før, da jeg har søgt om at få den kontrol på privat hospital..min egen læge kan ikke indblandes, så er der nogen der har nogle gode råd imod halsbrænd ?
jan 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Fotoprofiler: 1 Emner: 56 Svar: 330
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Svar: 7
okt 2008
Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126
okt 2008
Har en liste over de ting jeg må spise, og det er ikke fedt og være 18 og frem til jeg er 21 ( hvis det går godt ) kun må spise meget få ting
okt 2008
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 8 Emner: 52 Svar: 598
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 270
Hvis jeg ikke tog dem, ville det eneste der hjalp lidt være: Mælk, kakaomælk og vand. Undgå ALT hvad der indeholder krydderier såsom peber, kanel osv. Undgå også at drikke og spise noget med syre f.eks. sodavand, juice, appelsiner, æbler osv.
Bare lidt som jeg har erfaret
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 286
Halsbrænd efter operation i spiserør..