2.468 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Voksstrips til mænd fra Matas .. Voksstrips til mænd fra Matas ..

Jeg prøvede for omkring et år siden at købe nogle voks strips til mænd i Matas, da jeg var træt af hår på brystet og lidt omme på skuldrene. Det var ikke skide dyrt, så jeg tænkte: fedt nok, hvis det holder længe.. Jeg læste hvordan det skulle gøres, og gjorde som man skulle.. Jeg gik så igang, og må sige det sveg en smule, men man blev godt nok fri for hår ;o) .
For at fjerne det voks der sad tilbage skulle man bruge noget olie der lå i pakken, hvilket jeg også gjorde...

Men så..

1-2 dage efter, vågnede jeg ved at det kløede på mit bryst.. Og jeg har aldrig set noget grimmere.. Jeg havde hundredevis små gule betændte knopper på brystet. Hele brystet hvor det var brugt var stort set "inficeret" med bumseligende knopper.. Det samme skete på skuldrene, dog i mindre omfang...

Jeg sørgede for at holde mit bryst rent og vaske det med parfume fri sæbe osv, og efter 1-2 uger gik det i sig selv. dog har jeg lige siden døjet med problemer på skuldrene. Jeg har arret hud, tør hud, og får konstant betændelse i håsækkene deromme. Det ligner faktisk akne, men jeg har aldrig været plaget af akne på nogen måde, og min læge fortæller mig, at det er betændelse i hårsækkene/rødderne. Jeg fik en creme, brugte den, og det forsvandt.. Nu er det der bare igen..

Nogen der har oplevet ting ligende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Samling af MARTINSEN GAS GRILL model 160 002 476 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Voksstrips til mænd fra Matas ..
Kommentér på:
Voksstrips til mænd fra Matas ..

Annonce