'Food Replacement' 'Food Replacement'
Hej der.
Jeg ved ikke ret meget om fitness, og jeg ved ikke ret meget om vitaminer, protein pulver, og så videre.
Men jeg har haft kigget lidt rundt omkring på nettet, og har læst lidt om dette "Food replacement". Jeg har ikke lige umiddelbart fundet ud af hvad det danske ord for det er, og om det overhovedet er lovligt her i danmark.
Men... Landet ligger sådan, at jeg af personlige årsager har mange problemer med at få spist. Ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg oftest ikke er i stand til det.
Så, jeg har længe tænkt over om der fandtes noget jeg kunne bruge, i stedet for at spise, og faldt så over det der kaldes "food replacement".
Er der nogen, der har erfaringer med det? Eller noget viden? Jeg er godt klar over det højst sanssynligt er sundere for kroppen at spise, men hvis man skal vælge imellem ingenting, eller dette food replacement...?
Er der nogen lov omkring det i danmark? Og kan det være risikabelt, er der nogle former for 'indhold' jeg skal undgå?
Det skal lige siges, at jeg går ikke efter et vægttab, selvom det dog ikke ville gøre noget at jeg tabte mig lidt. Men som standardpunkt, så søger altså bare efter noget der 'holder mig i live', så jeg også har noget energi i kroppen... Ellers føler jeg mig meget let træt og så videre
Bare generel viden omkring emnet ville være dejligt, da jeg egentligt selv ikke ved en disse om det.
Hvis der er andre forslag til ting, der kan bruges i stedet for, er det velkomment. Helst væsker.
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 162
babymos
apr 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 3 Svar: 94
mar 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Emner: 10 Svar: 2.588
apr 2009
Følger: 9 Følgere: 7 Fotoprofiler: 1 Emner: 3 Svar: 94
Jeg kan se at det der Nupo faktisk er på tilbud i Føtex lige nu, så jeg vil prøve at få købt mig noget og forsøge mig med det..
'Food Replacement'