5.823 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Piger hjælp.. Ekstrem meget udflåd altid hvad skal Piger hjælp.. Ekstrem meget udflåd altid hvad skal

Hej tøser.. håber på nogen seriøse svar da dette er et "flovt" problem som gør jeg også holder mig væk fra drengene ;( Jeg ahr ekstremt meget udflåd det lugter ikke eller noget men det som om det altiid render ud af mig, skifter g-strenge hver dag g 30min efter ligner det nogen jeg ahr haft på i 10dage smiley Nogen der har nogen råd til at komme det til livs?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piger hjælp.. Ekstrem meget udflåd altid hvad skal
  • martin h
    martin h Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 236
    #2   25. maj 2011 Jeg ville også sige du sku tage til lægen, selvom det nok ikke lige er det nemmeste med den slags smiley

• #3   25. maj 2011 Det kan være "drengenes" skyld?

"Den er go nok, den er dårlig, det er ikke en grim sygdom, men en kønssygdom" ;o)

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178
    #4   25. maj 2011 Jeg har lige været til lægen på grund af min pik smiley Nu har jeg en fucking byld i røven, som også skal tilses af en læge. Nedern når man er mere behåret i røven end på hovedet!
    Uanset hvad det nu er, er vi ikke læger og kan ikke svare dig på det. Skynd dig og få en tid ved lægen!

• #6   25. maj 2011 Det sku ikke en stodder .. Men tænkte nok den ikke hørte til på bb det jo for det meste useriøse svar man får.. spørger ikke folk om hvor meget de har men om de ved hvordan man kan få det til at gå væk -.-

• #7   25. maj 2011 Så tænkte du rigtigt, det hører til hos lægen, ikke her ;o)

• #12   25. maj 2011 Der har været en reklame på et tidspunkt lige netop om udflåd, det er åbenbart meget normalt at man har meget udflåd.

På apoteket kan man købe noget der skulle kunne gøre det normalt igen, jeg kan ikke huske hvad det hedder, men spørg på apoteket smiley

• #14   25. maj 2011 miss A : du jo helt væk kvinde smiley vis dog lidt respekt for hendes problem, din idiot

• åh åh
    åh åh Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 82 Svar: 334
    #15   25. maj 2011
    Miss A

du er da til grin haha smiley jeg kender en pige der også havde det problem så hun fik nogle piller hos lægen der gjorde at hun blev helt tør men der kunne jo også blive et problem

Kommentér på:
Piger hjælp.. Ekstrem meget udflåd altid hvad skal

Annonce