1.958 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

"Energi kur" "Energi kur"

Hej alle på baboom smiley

Jeg vil høre om der er nogen der kender til en form for kur som skal give energi,,

jeg er en person som altid har været meget træt og er meget træt, jeg føler mig altid udbrændt, selv når jeg har været nede at tæne føler jeg ikke jeg får mere energi tværtimod så går jeg direkte hjem og sover bagefter, og det er ligesom om min hverdag ikke kan hænge sammen hvis jeg ikke sover midt på dagen, det skal lige siges at jeg får meget kraftig medicin, men jeg har altid været træt, føler mig lidt som en pensionist, nå anyway håber nogen kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Energi kur"
  • K L
    K L Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 119
    #2   26. maj 2011 Jeg ville smutte til lægen og få taget nogle blodprøver for at få fastslået om du mangler nogle vitaminer eller om du har problemer med stofskiftet.

• #3   26. maj 2011 Koffein piller ! smiley

• #5   26. maj 2011 Drikker du for lidt vand?
    Spiser du nok frugt og grønt?
    Sover du for meget eller for lidt?
    Rør du dig nok/rigtigt?
    Spiser du for meget sødt eller fed mad?

• #6   26. maj 2011 Se bort fra Morten P T's latterlige kommentar.

• #7   26. maj 2011 no-xploid

• #8   26. maj 2011 ja altså jeg mangler altid jern, og det får jeg også for og vitamin piller, men jeg er altid træt synes jeg, og i perioder sover jeg for meget og i andre perioder sover jeg ikke.. hmm ja man må nok hellere tage til lægen..

• #9   26. maj 2011 hvis du endelig skal tage et hjælpe middel , så er der noget
    der hedder JACK3D som virker utrolig godt på mig , koffein piller , nej , no xplod nej smiley de hjalp ikke her ..

• #10   26. maj 2011 Der er godt nyt til hingsteholdere rundt omkring i verden. En ny energidrik baseret på hingstesæd har set dagens lys på en madfestival i New Zealand og det må da siges at åbne op for et helt nyt forretningsområde inden for hestebranchen, der i øjeblikket oplever en nedgang i bedækningstallene.

Den nye type energidrik, der er "brygget" på hingstesæd kan prøvesmagens ved dette års Wildfood Festival i New Zealand og skulle efter sigende være lidt af en proteinbombe.

Energidrikken kommer i flere smagsvarianter, bl.a. kirsebær og lakrids og ifølge en af folkene bag idéen, skal man blot betragte drikken som en lækker milkshake!

Jeg ville ikke selv drikke det, men alligevel xD

Kommentér på:
"Energi kur"

Annonce