1.519 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 33 Svar

Kan det ses i blodet? Kan det ses i blodet?

Hej alle jeg kom til at ryge fed forleden dag, jeg var rigtig fuld, og jeg fortryder det så meget! Jeg er selvfølgelig ikke interesseret i at mine forældre finder ud af, problemet er at en af mine gode veninder har fået kyssesyge og har måske smittet mig s:
Så skal man jo have taget blodprøve, vil svarene vise jeg har røget ?
Tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det ses i blodet?
  • #2   6. jun 2011 Hvis de tager en blodprøve for at teste dig for kyssesyge, vil de jo udelukkende teste prøven for antistoffer over for kyssesyge og ikke noget som helst andet, så slap helt af..

• #3   6. jun 2011 bare rolig.de chekker jo kun efter kyssesyge og ikke hash,., de finder ik ud af det..

• Thomas N
    Thomas N Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Svar: 31
    #4   6. jun 2011 Lægen vil jo heller ikke tjekke dit blod for stoffer, men kun for den sygdom...

• ole o
    ole o Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 31
    #5   6. jun 2011 Prøv nu lige at tage dig sammen en gang. For det første, ryge fed? Come on, er det ikke hamrende dumt, at miste hjerneceller på det lort? For det andet: Dine forældre må ikke vide det? Øh skal du have din mor med op til lægen, du er vel ikke 10 år mere? Din læge har tavshedspligt, det betyder dine forældre kun får det af vide, hvis du fortæller dem det. For det tredje, det er IKKE en doping test eller andet sporingstest du skal have foretaget, jesus christ mand. Nej der vil ikke ske NOGET som helst. De tjekker IKKE for om du har røget hash.

Man fristes til at tro du allerede har brændt et par hjerneceller væk.

• #6   6. jun 2011 Chill drag queen

• #7   6. jun 2011 Cannabis dræber ikke hjerneceller, som alkohol f.eks. gør.

• #9   6. jun 2011 Cannabis = bedøvelse af hjerneceller.
    Ethanol = dræbning af hjerneceller.

PLUR!

• #10   6. jun 2011 Faktisk dræber alkohol ikke hjerneceller som så mange tror, det bedøver dem også kun.

• #11   6. jun 2011 Kristian K
    Ja, det er forkert det du siger der smiley
    Og sådan er det bare, det er FACT.

• #12   6. jun 2011 Tænd du bare op igen, der sker INTET ved det, der er jo en grund til at det er godt som et medicinsk produkt. Dem der har fordomme omkring det, er dem der aldrig har prøvet det, og dem der læser for meget EB. Det er jo ikke sprøjten du har leget med.

• #13   6. jun 2011 Ole D - du lyder som en der godt kunne trænge til at prøve det . Take a chill pill smiley

• #14   6. jun 2011 Enig med Sesse!
    - og nej min mor skal ikke med op til lægen, det er min far der er min læge derfor!

• #15   6. jun 2011 Fuck du er på skideren smiley
    Så på med de dårlige undskyldninger, du var fuld - du troede det var en smøg - det lignede gras ?

• #16   6. jun 2011 HAHA ouh shit smiley den var værre!! smiley

• #17   6. jun 2011 Nej vel?

• #18   7. jun 2011 Nu kan det også godt være han kun kigger efter kyssesygen, så der er ikke andet for at satse på det smiley men kunne godt tænke mig at høre hvordan det er gået, så skriv lige når det er overstået smiley

• #19   7. jun 2011 Haha jamen det vil jeg da gøre smiley
    Prøver få overtalt til at gå ned til en anden læge så smiley

• #20   7. jun 2011 Ville jeg sku også gøre smiley

• #21   7. jun 2011 Hyggeligt at have sin far som læge... Hvad gør du den dag du måske skal tjekkes nedenfor? smiley haha. Få dig en læge som du ikke kender privat smiley

• #22   7. jun 2011 Har ogs en anden læge, men bruger mest min far, han bliver fornærmet når jeg siger jeg vil bruge min anden læge -.-

• #23   7. jun 2011 Haha, typisk forældre smiley

• #24   7. jun 2011 Præcis, smiley

• #25   8. jun 2011 Gryden: Okay, du er sku da en gryde! Slå det op i steder for at stole blankt på hvad din kloge ven/forældre har fortalt dig.

• #26   8. jun 2011 Jamen kristian K, din fucking gryde jeg arbejder med euforiserende stoffer og kemien bag dem, så sut diller.

Okay, jamen, fortæl mig så.
    Ethanol er som vi nok ALLE ved et opløsningstof.
    Right?
    mmh okay, så på meget meget basale punkter kan vi sådan sige at din hjerne ligger i et fedtopløsende stof i det stykke tid du er beruset.
    dvs at du mister hjenerceller pga en alkohol forgiftning i hjernen, og hjerne fedtet bliver opløst.

Det er DET som alle unge gør hver tors, fre, lør?
    er det måske ikke skræmmende?
    eller sikkert ikke for dig, for du tror jo ikke det opløser, haha.

Tror det er dig der skal lad være og stole på dine kloge forældre og komme med nogle kilder på alt det lort du lukker ud.

• #27   8. jun 2011 Jamen kristian K, din fucking gryde jeg arbejder med euforiserende stoffer og kemien bag dem, så sut diller.

Okay, jamen, fortæl mig så.
    Ethanol er som vi nok ALLE ved et opløsningstof.
    Right?
    mmh okay, så på meget meget basale punkter kan vi sådan sige at din hjerne ligger i et fedtopløsende stof i det stykke tid du er beruset.
    dvs at du mister hjenerceller pga en alkohol forgiftning i hjernen, og hjerne fedtet bliver opløst.

Det er DET som alle unge gør hver tors, fre, lør?
    er det måske ikke skræmmende?
    eller sikkert ikke for dig, for du tror jo ikke det opløser, haha.

Tror det er dig der skal lad være og stole på dine kloge forældre og komme med nogle kilder på alt det lort du lukker ud.

• #28   8. jun 2011 Alrightythen.. Kilder:

http://iform.dk/kost/spoergsmaal-om-kost/mister-jeg-hjerneceller-af-at-drikke-alkohol

"Selv om du drikker så meget, at du bliver beruset, dræber alkoholen ikke hjerneceller permanent. Alkoholen sløver blot hjernecellerne i deres kommunikation med hinanden ved at dræbe såkaldte gliaceller.
    Men selv om det kan tage et stykke tid, bygges cellerne op igen, og du har ikke taget permanent skade."

(link fjernet)

"Du ødelægger hjerneceller når du drikker alkohol
    Falsk!
    Faktisk ikke. Nyere forskning tyder ikke på det, men den hæmmer dannelse af nye celler, og så er vi jo lige vidt."

http://woman.dk/article/30299-sadan-pavirker-alkohol-din-krop

"Lidt gode nyheder er der dog: Det er en myte, at alkohol slår dine hjerneceller ihjel! Ny forskning viser nemlig, at dine hjerneceller ikke dør, når du drikker - men hvis du drikker heftigt i længere tid, påvirker alkohol den måde, dine hjerneceller kommunikerer med hinanden på. Så snart du stiller sprutten permanent på hylden, fixer din hjerne dog sig selv igen."

• #29   8. jun 2011 JA!! Jeg har brugt Woman som kilde -_-

• #30   8. jun 2011 .

• #31   8. jun 2011 Haha !
    Synes godt om Kristians nederste kommentar!

• #32   8. jun 2011 Haha !

• #33   8. jun 2011 Haha !

• #34   8. jun 2011 Ole O fuck en spasser kommentar og komme med >.<

• #35   8. jun 2011 Kristian -
    Lol, hvis du tager det som pålidelige kilder så kan jeg godt se du har aldrig har lavet en opgave om noget som helst vigtigt.
    BT er de værste journalister i verden, og kender et par 7. klasser der skriver bedre artikler når de laver stil.
    Og så nævner du jo selv det med woman.
    Kom igen, du-

Kommentér på:
Kan det ses i blodet?

Annonce