{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Esben .
Esben .
Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126

Spørgsmål ang. ting der sker ved træning {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige 3 punkter jeg vil hører nogen der ved noget om det, omkring.

1: Når jeg presser mig selv, ved de sidste 2-3 "træk" så for jeg en kraftig hovedepine i højreside af hovedet, så ubehagelig at jeg må slippe.

2: Fx. i dag har jeg trænet biceps og ryg, men efter træning af biceps, tog jeg ryg øvelserne, så føler jeg ikke den stramhed i biceps mere ? føler mig "normal" nu efter træning, kan godt mærke jeg har lavet noget, men imorgen er jeg helt balleret i det jeg har trænet ? hvordan opstår det ?

3: Mine overarme har ikke ens størrelse, højre måler 43cm i omkring spændt og venstre præcis 40. især med håndvægte bliver jeg hurtigere sløv med venstre arm..hvad skyldes det ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. ting der sker ved træning
  • Cathrine K
    Cathrine K Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 43
    #1   30. jun 2011 hvis du er højrehåndet normalt, forklarer det en del af spørgsmål 3.

• Anton N
    Anton N Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 17
    #2   30. jun 2011 1. lyder ikke sundt, hvorfor ved jeg ikke smiley

2. det er det samme ved mig, og dagen efter er de ømme, og så klar igen dagen efter igen smiley Ømhed er MEGET normalt, for du ødelægger jo egentlig dine muskler, og de skal have en hviledag for at restiturere (staves?)

3. mine er omvendt, og jeg er altså højrehåndet ??????? smiley

• Cathrine K
    Cathrine K Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 12 Svar: 43
    #3   30. jun 2011 ^^ At højre er størst, er ret normalt hvis man er højrehåndet. Det er typisk den hånd/arm man bruger mest så, og derfor er musklerne mere trænede i end i venstre smiley

• Esben .
    Esben . Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 48 Svar: 126
    #4   30. jun 2011 Nu trænede jeg tricpes og skulder ret hårdt den anden dag, og kan stadig mærke her 2 dage efter, men godt nok at ømheden er normal.

Men ja, rigtigt nok, bruger højre hånd til mere eller mindre alt..nok deraf det kommer

• #5   30. jun 2011 hovedpinen kan skyldes (gør det ved mig er blevet undersøgt ved århus hovedpine klinik) for højt blodtryk og af en eller anden uforklarlig grund vil min hjerne ikke slippe det overtryk der kommer og det giver en smærte der føles som om der er en der stikker en syl i venstre øje og op i hjernen. det er en lidelse der ikke kan behandles med andet end ren ilt (har fået leveret fra hospitalet) og blodtryk senkende medesin.
    mvh
    Jan

Kommentér på:
Spørgsmål ang. ting der sker ved træning

Annonce