Panikangst og træning aften {{forumTopicSubject}}
Hej BB
Jeg har Panikangst, det er ikke så slemt mere, som det har været, men det er der stadig, specielt om aftenen (også selvom det er sommer og lyst)
sagen er den at jeg VIL starte til træning NU, planen var ellers at vente 2 mdr. da jeg er i praktik nu, og har senere fri end normalt, men 2 mdr. synes jeg er lang tid at vente - jeg er over halvvejs i vægttabet, så jeg burde nok se at komme igang!
Som det ser ud nu kan jeg være færdig med træning kl. 19.30 og skal så ned til toget, og med det omkring kl. 20.00 ....
Jer der kender til panikangst evt. selv har det, hvad vil I give af råd? (på turen) jeg plejer at snakke i telefon, men tvivler på at folk gider at jeg ringer hele tiden
Det nemmeste ville jo være at blive hjemme, men det er ligesom for ....nemt
Jeg håber at emnet vil blive taget seriøst, på trods af at det er baboom .... det er noget der bekymrer mig meget, og det skulle helst ikke afholde mig fra at komme igang!
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 107 Svar: 1.017
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 59 Svar: 1.101
feb 2007
Men det er jo det man bliver nød til at træne (Jeg har også det "skiværk")
Du kunne eventuelt game lidt på telefonen istedet, så er du fri for at ringe !
aug 2008
Ja, jeg ved godt at man er nød til at træne det, men jeg skal bruge noget der kan aflede min opmærksomhed når jeg går, så jeg ikke ender med at blive væk i stedet
At tænke andre tanker er fint nok, lige indtil der er noget der fanger min opmærksomhed
Udover det så er det jo slet ikke sikkert at der er nogle problemer overhoved, men rart at være lidt på forskud med det.
feb 2007
Ej... Man må jo bare tage det som det kommer... Hvis ikke der sker noget, er det jo en sejr ! + point !
aug 2008
Jeg kan sagtens gå turen 1000 gange uden at det genere mig, men bare jeg bliver angst 1 gang, så holder jeg mig (som regel) væk.
jan 2007
Følger: 17 Følgere: 14 Fotoprofiler: 1 Emner: 7 Svar: 2.090
aug 2008
mar 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 16 Svar: 153
selv trækker jeg vejret gennem næsen (langsomt) mens fokusere på noget bestemt og det er uden at trække vejret dybt ned i maven for det hjælper ikke på mig.
-jeg ved godt det står meget rodet men jeg håber du forstod noget af det
Panikangst og træning aften