{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Panikangst og træning aften {{forumTopicSubject}}

Hej BB

Jeg har Panikangst, det er ikke så slemt mere, som det har været, men det er der stadig, specielt om aftenen (også selvom det er sommer og lyst)

sagen er den at jeg VIL starte til træning NU, planen var ellers at vente 2 mdr. da jeg er i praktik nu, og har senere fri end normalt, men 2 mdr. synes jeg er lang tid at vente - jeg er over halvvejs i vægttabet, så jeg burde nok se at komme igang!

Som det ser ud nu kan jeg være færdig med træning kl. 19.30 og skal så ned til toget, og med det omkring kl. 20.00 ....

Jer der kender til panikangst evt. selv har det, hvad vil I give af råd? (på turen) jeg plejer at snakke i telefon, men tvivler på at folk gider at jeg ringer hele tiden smiley
Det nemmeste ville jo være at blive hjemme, men det er ligesom for ....nemt smiley

Jeg håber at emnet vil blive taget seriøst, på trods af at det er baboom .... det er noget der bekymrer mig meget, og det skulle helst ikke afholde mig fra at komme igang! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Panikangst og træning aften
  • #1   11. jul 2011 Træk vejret stille og roligt, og tænk på noget, virkelig aktivt .. Luk verden ude smiley

• #2   11. jul 2011 Laust A - Nu er det jo bare ikke så nemt at tænke på noget andet, havde det været det, så havde der jo ikke været et problem smiley

• #3   11. jul 2011 Ved jeg godt :b

Men det er jo det man bliver nød til at træne smiley (Jeg har også det "skiværk")

Du kunne eventuelt game lidt på telefonen istedet, så er du fri for at ringe ! smiley

• #4   11. jul 2011 Laust - så må jeg vidst lige tilføje at min tlf. er en lortetelefon hvor tasterne kun virker engang imellem, så den kan kun bruges til at ringe og høre musik ...stort set smiley

Ja, jeg ved godt at man er nød til at træne det, men jeg skal bruge noget der kan aflede min opmærksomhed når jeg går, så jeg ikke ender med at blive væk i stedet smiley
    At tænke andre tanker er fint nok, lige indtil der er noget der fanger min opmærksomhed smiley
    Udover det så er det jo slet ikke sikkert at der er nogle problemer overhoved, men rart at være lidt på forskud med det.

• #5   11. jul 2011 Ja okay... Få en iphone og angsten er væk smiley !

Ej... Man må jo bare tage det som det kommer... Hvis ikke der sker noget, er det jo en sejr ! + point ! smiley

• #6   11. jul 2011 Laust A - Nooo ikke iphone!

Jeg kan sagtens gå turen 1000 gange uden at det genere mig, men bare jeg bliver angst 1 gang, så holder jeg mig (som regel) væk.

• #7   11. jul 2011 Kan du ikke snakke med din kæreste i telefonen hvis du begynder at blive angst ? Han burde da være der for dig og støtte dig i den situation og hvis han ikke gider det så er han da ikke meget værd....

• #8   11. jul 2011 Thomas - Han har tit aftenarbejde, så det er ikke muligt smiley

• #9   11. jul 2011 jeg har selv panik angst og det kan virkelig være et helvede, men prøv at finde noget der bevæger sig på samme måde hele tiden eller noget der står helt stille og sten på det, (det hjælper at du ved præcist hvordan én bestemt ting bevæger sig eller hvornår det bevæger sig -noget med at det snyder hjernen til at tro du har mere kontrol end du har og det beroliger)
    selv trækker jeg vejret gennem næsen (langsomt) mens fokusere på noget bestemt og det er uden at trække vejret dybt ned i maven for det hjælper ikke på mig.

-jeg ved godt det står meget rodet men jeg håber du forstod noget af det

Kommentér på:
Panikangst og træning aften

Annonce