1.489 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Omskæring Omskæring

Nu er det sådan at jeg er så uheldig at have forhudsforsnævring, og derfor ikke har den bedste sex, faktisk dårlig da det gør ondt... har selvfølgelig så tænkt mig at få omskåret sjoveren, men er der nogen der ved hvor grænsen mellem man selv betaler eller om den offentlige sygesikring betaler for opperationen, og om der overhovedet er en grænse eller om man selv hænger på den lige meget hvad? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.
  • Sætte spejl og hylde op 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omskæring
  • #1   3. aug 2011 Forsnævring skal du ikke selv betale for - gå til di læge og få en henvisning.

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 177 Svar: 1.178
    #2   3. aug 2011 mmm: Du får den ikke "bare" omskåret efter eget ønske, medmindre du selv betaler det. Har haft samme problem, og der er mange andre ting der kan gøres. Eksempelvis kan du få forlænget din streng, som ofte er skyld i at forhuden er for streng. Dette indgreb fik jeg foretaget ved en special læge i kirurgi. Det koster ingenting, du skal bare have en henvisning fra din egen læge

• #3   3. aug 2011 okay, tak for hjælpen begge to smiley

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#4   3. aug 2011 Michael: Det er et væsentlig større indgreb og det kræver indlæggelse hvis du skal have skåret forhuden af. Løsningen med at få forlænget strengen hjælper i 98% af tilfældene og det kræver blot en lokal bedøvelse og du kan gå derfra efter 15 min. Det er helt sikkert det han bliver henvist til

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#5   3. aug 2011 mmm: Men forbered dig! Det er en hård omgang! Jeg mener big time! Jeg fik forlænget min streng. Den bliver brændt over også syet sammen længere nede. Indgrebet kan ikke mærkes, det kan de 4 indsprøjtninger i hovedet dog!! Og dagene efter er der en forfærdelig masse blod. Man vågner tusind gange om natten fordi sjoveren selv bliver erigeret. Det gør vanvittig ondt!

• #6   3. aug 2011 jo men i det hele er det jo det værd forhåbentlig smiley

• Morten H
    Morten H Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 5 Følgere: 3 Svar: 243
    #7   3. aug 2011 Du tager da bare selv en saks ? smiley

• #8   3. aug 2011 I begge tilfælde er formålet jo at få løst problemet - du er vel selv ligeglad med om det bliver det ene eller det andet, bare sjoveren kommer til at fungere uden det for fremtiden skulle gøre ondt ik ?

• Rasmus B
    Rasmus B Tilmeldt:
    okt 2008

#9   3. aug 2011 Michael T: Ja det er det klart i begge tilfælde. Men i den branche, er besparelser en vigtigt del!

Men jo, det er sgu det værd smiley

• #10   3. aug 2011 så længe den kommer til at fungere så er jeg sgu ligeglad hvad de gør ved den smiley

• #11   3. aug 2011 Man behøver nu ikke blive indlagt, for at blive omskåret ^^

• Igor P
    Igor P Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 73 Svar: 464
    #12   3. aug 2011 det ku ha været værre...

hans omskæring kunne ha forgået i en jordhule med en sløv urte kniv og ingen bedøvelse....

Kommentér på:
Omskæring

Annonce