1.057 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Jesper S
Jesper S
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 29

Har ikke lyst til morgenmad, alternativ? Har ikke lyst til morgenmad, alternativ?

hej,

Jeg har et spørgsmål vedr. kost jeg håber i kan hjælpe med.

Jeg går i skole pt. og skal møde 8.20 hver dag.

Jeg står op hver dag kl. 6.15, for at løbe en tur, og hver anden dag for at styrketræne.

Mit problem er at jeg ikke har appetit så tideligt på dagen, men jeg ved også hvor usundt det er at skippe morgenmaden. Hvad vil i anbefale som "meal replacement" til før træning om morgen? Det skal være noget jeg hurtigt kan blande og drikke smiley

Jeg er pt ved at tabe de sidste par kg, så helst ikke noget der feder for meget.

Resten af min kost har jeg styr på.

Mvh Jesper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har ikke lyst til morgenmad, alternativ?
  • #1   3. aug 2011 Pizza kan man da altid spise:)

• #2   3. aug 2011 Havregryn har sku aldrig skadet !

• #3   3. aug 2011 Men hvad med en banan og et stykke rugbrød, det er ikke så tungt om morgenen (ville jeg tro).

• #4   3. aug 2011 hvad med sådan nogle af de der populære smoothies?

du kan sikkert finde TONSVIS af opskrifter på dem hvis du googler det

• #6   3. aug 2011 M.Kiær .

Man må da ikke komme dig på rugbrød hihihi.

• #8   3. aug 2011 havregryn med banan & pære yougourth, ved godt det ikke kan drikkes, men det brugte jeg fordi jeg ikke havde nogen appetit i en periode, og det kan skovles ned på ca. 15 sek smiley

• #9   3. aug 2011 Rasmus; Tror nu godt det kan drikkes smiley

• #10   3. aug 2011 Som der bliver skrevet længere oppe, smoothie.
    Jeg har lidt samme "problem" som dig, så jeg startede med at erhverve mig en god blender, og så ellers gå i krig med smoothies.
    Jeg har selvfølgelig fundet mig et par favoritter, men det fungere skide godt for mig. Og til de dage man er lidt ekstra sulten, kan man evt "krydre" den lidt med lidt havregryn, eller müsli.

• #11   3. aug 2011 Simone F

kan det også, problemet er bare det tager længere tid smiley for så hurtigt falder det sQ ikke ud af glasset smiley

• #12   3. aug 2011 Nej det kan du have ret i smiley

• #13   3. aug 2011 så skal du hav champions morgenmad ti æg uden blommer havegryn og dejlig protein shake på vej til skolen og hvis du kan ikke det så er weightgainer din ven og hvis du er seriøs med styrke træning så skal du glem alt om smag osv push yourself til u get use to it and eat til u puke

• #14   3. aug 2011 En smoothie, det kan jeg godt finde på at lave indimellem. Køb nogle frosne bær, jordbær, solbær, hindbær osv.. Smid en halv banan og frugten i blenderen og tilsæt appelsin juice til det har den rette konsistens.
    Du kan evt smide noget proteinpulver oveni. Rigtig lækkert og nemt at få ned.

• Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #15   4. aug 2011 Shake .

• Jonathan R
    Jonathan R Tilmeldt:
    jul 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 79
    #16   4. aug 2011 smoothie

• #17   4. aug 2011 hvem dog os bare var A menneske og havde det overskud om morgnen...

smoothie er vel en mulighed som mange andre skriver.

personligt har jeg selv droppet morgenmaden for længde siden, da jeg har konstateret at min krop er mere tilfreds med det længre søvn om morgnen, pluds jeg lider af samme problem at jeg slet ikke er sulten der.
    sgu jeg endelig blive sulten står den nu gerne på en delle eller lidt medister når vi når hen af 8 tiden, og maven efterhånden er vågnet lidt. men jo selv ik så sundt...

• #18   4. aug 2011 Sabine B

A & B mennesker er noget vås smiley gå tidligere i seng, så er du frisk om morgnen...

• #19   4. aug 2011 har flere gange gået i seng kl 21-22 og simpelhen umuligt at falde i søvn der. det sgu den tid på dagen jeg har mest energi. alle gange jeg har forsøgt er det endnu ikke lykkes mig at falde i søvn før ved en 1 tiden... om jeg så har været mega aktiv hele dagen, sætter tv eller musik på, eller bare lader der være mørkt. intet hjælper. selvom jeg nu går i seng omkrig kl 24, er jeg stadig ik overhovet træt...
    nolge mennekser egner sig bare mere til at være oppe om natten, om i så vil kalde det natte mennekse istedet for b, jamen så fint nok...

• #20   4. aug 2011 Sabine B

yep indbildning, hvis du bare holder dig oppe hele natten og først går i seng om aftenen kl 19-20 stykker falder du altså pænt hurtigt i søvn smiley

• #21   4. aug 2011 jamen så siger vi det... så må min krop jo åbenbar bare først blive træt efter end 2o timers.

Kommentér på:
Har ikke lyst til morgenmad, alternativ?

Annonce