1.585 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Forkølelse?? Kom med nogen gode tip! Forkølelse?? Kom med nogen gode tip!

Er en af de utrolig heldige som har reddet sig en forkølelse!

Min lyst til mad er utrolig utrolig lille, men hvis jeg nu skulle få lyst til mad, hvad ville så være en god idé at spise?

Det må helst ikke være mad med chili i eller suppe.

Hvad kan man ellers gøre ved at blive hurtigere frisk?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forkølelse?? Kom med nogen gode tip!
  • #1   15. aug 2011 Godt med vitaminer til dit imunforsvar ;-)!.. Når jeg har været syg har jeg bare mast på med træningen for at "svede" det ud, det lyder sikkert mærkeligt men har virket for mig..

• #3   15. aug 2011 søvn og væske er det enete der dur. alt det med vitaminer osv er forebyggende, dvs det er for sent alligevel. Ikke spis fed mad.

• #4   15. aug 2011 Varm kamille te med honning og citron. Og MEGET af det.
    Dampbad med kamille te.
    Et langt karbad med terapi olier.
    Godt med hvidløg og chilli på ALT der spises!
    Honning.. Honning Honning og mere Honning.. Ved godt det er en klat lunken klæbrigt snask, men det smører halsen og lindre smerten...
    Spis gerne noget ingefær også .. I samme mængde som med chilli og hvidløg..
    Bestil gerne en mexicansk pizza med tacosauce og bed om hvidløg + chilli.. Det hjælper også

• #5   15. aug 2011 Amanda A

Hvad skal man så gøre når man har fået halsbrand?

• #7   15. aug 2011 Kan fortælle at jeg dagligt spiser ''Omnimin'' vitaminpiller og uni-kalk piller?

Men elsker hvidløg og spiser det næsten dagligt..

Drikker helst kamille te m. honning eller vand.

Jeg spiser IKKE chili, kan simplthen ikke lide det smiley Men kan godt lide Chili con carne? Det måske ikke helt dumt? ( smiley )

• #9   15. aug 2011 strepsil er penge ud af vinduet! smiley Hexokain virker på smerter og descinficere halsen..

• #11   15. aug 2011 Zyx mint hjælper godt.

• #12   15. aug 2011 Som jeg skrev i oplægget så skal det ikke være SUPPE og CHILI ting smiley hehe..

Det eneste der hjælper er hexokain.

Min næse er ikke stoppet, det er derimod sådan en omgang hvor det bare løber og løber!

• #13   15. aug 2011 Kleenex med balsam, aloe vera eller den der anti virus. De er alle gode, og gør du ikke får røde mærker ved næsen, fordi du pudser næse ofte, som følge af den løber meget.

• #14   15. aug 2011 Jeg plejer altid at tage en masse c-vitamin tabletter når jeg kan mærke der er en forkølelse på vej. Så er det som regel ovre på 2 dages tid.
    Men når det står på drikker jeg en masse vand hele tiden. Det virker for mig smiley

• #15   31. aug 2011 Julle-pigen .

Jeg tror hun er blevet rask:)

• #16   1. sep 2011 Jaaaaaaaaa... Har været rask i 2 uger snart smiley

• #17   1. sep 2011 Det er også ca 2 uger gammelt indlægget smiley

Kommentér på:
Forkølelse?? Kom med nogen gode tip!

Annonce