{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.517 visninger | Oprettet:

afhængig af næsespray ! hjælp {{forumTopicSubject}}

gider ikk nogen dumme kommentar for ja ved godt det var dumt i det heletaget at ha startet på det.... vil bare gerne høre om andre har samme problem som mig og om der evt er nogen der kender en måde at komme ud a det igen...?

Jeg har nok igennem 5 - 6år brugt næsespray næsten dagligt med få pauser ,,

hvergang jeg ikke bruger den går der ikk længe før at min næse stopper til og jeg ikke ka få luft den vej, og ka nogen gange vågne op om natten fordi jeg ikke ka trække vejret fordi jeg trækker vejret ud gennem næsen når jeg sover..

nu vil jeg fanme bare a med det lort smiley ! det for dyrt for mig at blive ved med at købe det lort og ødelægger mine slimhinder hvis de ikke allerede er helt ødelagte...

Nogen der ka gi nogle gode råd eller har det på samme måde ? smiley

hilsen Mig..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afhængig af næsespray ! hjælp
  • #1   23. okt 2011 Tag til din læge, intet andet.

• #2   23. okt 2011 Efter 5 år kan dine slimhinder sagtens være ødelagt! Du er nødt til at tage kontakt til en læge.
    Der hvor jeg arbejder kommer der en mand hver uge og køber 7 næsespray, han har været afhængig i mange år og kan slet ikke fungere uden og han bruger 1 om dagen!

• #3   23. okt 2011 den bedste mulighed for at slippe helt af med det er nok og snakke med lægen om det.. jeg bliver også næsten afhængning af det når jeg er forkølet selvom jeg HADER og bruge næsespay, og ender faktsik med at bruge den et stykke tid efter jeg ikk er forkølet længere. til sidst siger jeg bare til mig selv, sikker noget pjat og smider den i skabet, og så går der som regl et par dage med stoppet træls næse, og der efter er det væk. har lige så lige haft sådan en tur. nu er det 2 dage siden jeg brugte den sidst.

men ja som de andre siger, tror du skal gå en tur til lægen

• Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #4   23. okt 2011 Ja, jeg ville også tage en tur til lægen..
    Det er en rigtig dum ond cirkel du der er havnet i..
    Jeg har selv prøvet den der afhængighed, dog ikke så slemt - kun et par måneder.. Der klarede jeg det, ved at smøre mentholatum under næsen inden jeg lagde mig til at sove..

• Allan -
    Allan - Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Svar: 49
    #5   23. okt 2011 det er fordi at næsen har vænnet sig til næsesprayen, også bliver effekten omvendt, så når du bruger den fjerner den din stoppet næse i et kort stykke tid, hvorefter den bliver stoppet, så den eneste mulighed er at tage en kold tyrker og lave næsen vænne sig til ikke at få næsespray.

• dennis l
    dennis l Tilmeldt:
    jun 2007

Følger: 1 Svar: 61
    #6   23. okt 2011 Ta en kanyle og tag nogen peber vand op i den og sprøjte det inde i en af dem og så to normal så blande du dem og når du så for den forkert så tro jeg det er sidste gang du gør det undskyld stave fejl men er ord blind

Kommentér på:
afhængig af næsespray ! hjælp

Annonce