{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmeside eller?
  • #1   7. nov 2011 http://www.netdoktor.dk/

• #2   7. nov 2011 http://www.netdoktor.dk/

• #3   7. nov 2011 Hvad drejer det sig om?

• #4   7. nov 2011 en mislyd (efter min mening) fra hjertet hvergang jeg anstrenger mig fysisk. fx kort løbetur, armbøjninger og lign.

• Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 537
    #5   7. nov 2011 Ja, så er det jo IKKE en god ide at tage sig tid til at smutte forbi lægen en tur - så hellere bedemanden, og ham kommer du til uden selv at bestille tid ;o)

• #6   7. nov 2011 F1nduz ™
    Mislyd fra hjertet er meget alvorligt, men mislyden vil være der ligegyldigt om du slapper af eller anstrenger dig, dog kan mislyden forstærkes med højere hjerterytme. Tag til læge i morgen det kan muligvis være et hul eller problem med klapperne.

Kim B
    haha sjovt, hvis han virkelig har en mislyd fra hjertet så lad være med at gøre grin med det, det er sgu alvorligt

• #7   7. nov 2011 David S. .

har ikke mulighed for det før engang næste uge.

lig lidt mere info.

når jeg slapper af efter antrengelse så det ligesom man mærker noget stikken i brystet (omkr hjertet)

• #8   7. nov 2011 Skriv dit testamente og bagefter til netdoktor, du får ingen svar herfra om nogen der ved det mindste om emnet.

• #9   8. nov 2011 F1nduz ™
    Altså stikken i hjerte regionen skyldes sjældent hjertet.

Nu ved jeg ikke om det er pga job eller skole at du ikke har tid til at gå til lægen, men ryd dine aftaler i morgen og kom til lægen.

Men hvis det er hjertet og hvis der er et hul så vil du have elendig kondition, og her mener jeg virkelig elendig. altså at du bliver forpustet af at gå hurtigt.

• #10   8. nov 2011 David S. .

min kondition er hva man kan kalde en by i rusland, og løbe de 20 meter fra værkstedet og til kontoret for og besvare telefonen bliver jeg hva jeg vil sige temlig forpustet af.

• #11   8. nov 2011 David S. .

det er pga job. og arbejer lidt over 100km fra min egen læge. og pt bor jeg heroppe.

men må lig snak med mester engang i morgen, for det nok en god ide og smut forbi lægen lig for en sikkerheds skyld.

• #12   8. nov 2011 Du behøver ikke at bruge den læge der står på det sygesikringskort. Du kan sagtens komme til ved den lokale læge ved dit arbejde. Så du kun er væk en time af arbejdstiden smiley

• Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 537
    #13   8. nov 2011 David S. .
    hvis du ikke kan se min ironi, så læs igen!!!

skriver jo netop til ham at det er dumt ikke at tage til lægen...........

Kommentér på:
Hjemmeside eller?

Annonce