Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Depri
  • #1   23. sep 2007 begå selvmord ? eller's tak du

Jah , nu skal jeg snart i sol , træne osv ..
    men som om jeg ikk magter det .?

• #2   23. sep 2007 Lader være med at sidde og have ondt af mig selv og foretager mig noget andet

• #3   23. sep 2007 Har ikk ondt a mig selv
    er bare nedtrykt ?

• #4   23. sep 2007 Emil - det kommer jo også an på, hvad der ligger bag.. det kan være så mange ting.. familie, kæreste, skole osv...

• #5   23. sep 2007 Sover.. ser tv... hører musik... eller spiller på computeren ;P

• #6   23. sep 2007 Familien

• #7   23. sep 2007 Emil - Flyt ?
    Gjorde jeg...

• #8   23. sep 2007 kan desværre ikk løbe , da mine knæ er fuck't i den grad .

• #9   23. sep 2007 jah , har oss overvejet at smutte hjem til en veninde og bo.
    men det er lige det , så skal jeg ikk regne med at komme tilbage osv

• #10   23. sep 2007 Emil - Nu kommer det også meget an på, lige hvad det omhandler med familien.. Men ellers er kommunen god til at hjælpe.. Eller dvs. de SKAL hjælpe, hvis det er af rette årsager... Fik min første lejlighed da jeg var 14.

• #11   23. sep 2007 Rebild / Nørager kommune er ikk til at regne med ..

Øhm ja, Min mor tror jeg laver alt muligt lort , ryger hash , sniffer , ja ' You name it ' Den eneste som egentlig tager sig a mig er squ min papfar ?

• #12   23. sep 2007 Emil - Synes bare du skal gå ned på kommunen og sige de skal finde en sagsbehandler til dig (sådan en har alle) ... Og så må hun jo finde på noget?
    Ingen unge mennesker er tjent med at bo hjemme ved deres forældre og samtidig leve i helvede, kender det godt fra mig selv...

• #13   23. sep 2007 jah , okay .
    men nu må jeg se om det ikk letter lidt på humøret at komme ud til venner'ne i skolen i morgen , eller's må jeg tage en snak med den gamle, eller smutte ud i min papfar's lejlighed ,,

• #14   23. sep 2007 tak for hjælpen , hygs der ude

• #15   23. sep 2007 Emil : Går til læge og får en henvisning til en psykolog.

• #16   23. sep 2007 Ps. Der er forskel på nedtrykt og dårlig humor og depression..

• #17   23. sep 2007 Psykolog mig langt der op hvor solen aldrig skinder .

Har haft dårlige oplevelser da min fatter døde , nej tak , den springer jeg over ..

• #18   23. sep 2007 Vil heller ikke anbefale psykolog.. der er så mange andre måder man kan komme videre på..

• #19   23. sep 2007 yes yes ,

Tak for rådene , Cya

• #20   23. sep 2007 Emil : Så er du nok ikke klar til at bearbejde det du ! Det er heller ikke alle der har brug for det..

Den eneste måde som jeg mener er rigtig er psykolog - her får du bearbejdet det fra bunden og får mange gode redskaber til fremtiden.. Hverken piller eller at ignorere det hjælper på længere sigt.

• #21   23. sep 2007 Det kommer også an på hvordan man selv er, om det overhovedet vil hjælpe med en psykolog.
    Jeg har selv været til 7 forskellige siden jeg var 12 år, og ikke en eneste kan jeg snakke positivt om, eller anbefale...

• #22   23. sep 2007 Det passer nok , jeg fik bare et herre dprligt indtryk på psykolog'er for 1 år siden , og skal aldrig snakke med en igen . Sårn er jeg bare

• #23   23. sep 2007 Istedet for en psykolog , så hjælper det mere at snakke med en meget god veninde , uden pis ,, ( snakke ) skal ikk misforståes q; ,

• #24   23. sep 2007 Lykke : Nej, faktisk kommer det an på din indstilling til tingene - du er sansynligvis bare ikke klar til at blive hjulpet og af en eller anden grund mener at en psykolog intet godt kan gøre for dig - derfor kommer du til at have en negativ holdning som gør, at de ting psykologen siger ikke synker ind og derfor får du intet ud af besøgende.

Emil : Pss - sådan er jeg bare *GG* Good luck with living life with that attitude.. Man lære igennem hele livet og man lære altid - derfor udvikler du altid din personligthed.

Om du ikke vil have at din personlighed vokser og blive ved med at hænge i det samme mønster altid er helt op til dig. Men jeg er overbevist om at det kommer når du bliver ældre ;o)

• #25   23. sep 2007 Emil - det er nemlig korrekt.. selvfølgelig arbejder en professionel psykolog godt, men personen vil aldrig kunne vide hvordan man er.. Så ifølge mig er det ligeså godt at snakke med en rigtig god ven, som kender en..

• #26   23. sep 2007 Emil : Som sagt - nogen har ikke brug for at snakke med en psykolog.
    Nogen er måske også lige lovlige hurtige til at tro at de har en depression - fordi de har det skidt og er kede af det ind imellem..

• #27   23. sep 2007 Blondinen - Det har jo ikke noget med om jeg er parat, at gøre? Jeg er for længst kommet videre, men har altid haft en hård barndom.. Det har ikke hjulpet en disse at gå til diverse psykologer.. Tværtimod.. Jeg har snakket med kontaktpersoner, venner og familie - som kender MIG og som ikke bare 'gør sit arbejde'

• #28   23. sep 2007 Lykke : Det er forkert - en psykolog har taget en ret lang uddannelse indenfor psykologi og har en masse redskaber som vedkomne kan give videre. Desuden ved han 100% hvad der foregår inde i en person (også selvom han ikke kender vedkomne 100 %).

• #29   23. sep 2007 Blondinen - det er muligt, en psykolog arbejder proffesionelt.. I mine øjne er en god ven eller et familie medlem ligeså god som en psykolog.

• #30   23. sep 2007 Lykke : Som sagt før, så er det ikke alle der har brug for det. Og jo - det har noget med at være klar at gøre..

Men godt for dig, at du er kommet videre på den måde.

• #31   23. sep 2007 Lykke : Ja, det er meget muligt at du synes det !

• #32   23. sep 2007 *Blondinen*
    Det squ ikk min personlighed der fejler noget , jeg er mig selv 1oo % , og det er ikk mange folk der er dét .
    Jeg har haft en dårlig oplevelse , og et førstehånds indtryk betyder en del for mig , sårn er jeg bare , det er der ikk noget der skal lave's om på ..

» Lykke ?
    Som du siger , ' en rigtig god ven som kender en ' de ved mere om ens følelser , og hvordan man har det end en psykolog , jeg sad og tudede da jeg snakkede med en psykolog da min far steg til vejr's , og min mor's X havde været et svin , og havde løget op i vores hoveder i laaang tid . Så forklar jeg hvordan tingene er , og hvordan de gik til , så kommer psykologen med den her .
    ' kan du udtrykke dig noget mere ' & ' hvordan har du det med dét ' , så fik jeg nok , og skred ,,

• #33   23. sep 2007 Emil : Nej, det var heller ikke det jeg sagde. Og det er godt at turde være sig selv. Men du lyder lidt fordomsfuld overfor psykologi og hvad dertil høre.

Ærlig talt - så lyder du ikke særlig klar til at bearbejde det. Det lyder som om du er midt i et teenageoprør - og udfra din alder er det jo ganske naturligt.

Anyway - vi er alle forskellige og tackler tingene forskelligt...

• #34   23. sep 2007 *blondinen*
    Det kan egentlig godt være rigtig ..
    Det med teenager oprør , har haft dem jeg skulle have .
    og hvis du stod i mit sted kunne du føle hvordan det er at bo et sted hvor man ikk er elsket ..

• #35   23. sep 2007 Emil : Jeg ved udemærket godt hvordan det er - det er bestemt ikke sjovt.

• #36   23. sep 2007 *Blondinen *
    Okay , det var så ikk til at vide . men sådan kan det jo være i nogle familie'er ,, desværre ..

• #37   25. okt 2007 Sæt noget musik på du elsker - og skru rigtig højt op!! smiley
    - eller find en motorvej og skrig,råb og fyr alle de grimme ord af her som du ellers ku ha lyst til at sige til dem som gør dig depri!! smiley

• #38   26. okt 2007 ...

Kommentér på:
Depri

Annonce