{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fordele og ulemper
  • #1   5. dec 2011 At der er mange mennesker dernede smiley Og du bør tage et smut til Flensborg by og opleve juleshoppingen dernede. Bare husk euro til parkering.

Ellers ved jeg ikke lige, hvad der skulle være af fordele/ulemper, kan ikke rigtig se nogen af delene.

• #2   5. dec 2011 Kan kød betale sig? Syns altid det er på tilbud i fakta og lidl. Mælk kan vel heller ikke? Det vel mest slik og sodavand/øl.

• #3   5. dec 2011 Jeg er selv tysker.. Nu kommer jeg fra Hamburg og der er alt det der altså ikke særlig meget billigere.

Fordelen kan være at der er et størrer udvalg, især ved frugt og noget kød.

Fisk og mæk, smager bare bedre i Danmark.. Fisken er heller ikke nær så frisk i tyskland, da de ofte bruger længere tid, før det lander ved fiskehandleren.

Et sidste tip, ville være at tage på et marked, hvis det lige passer ind. Dejligt stort udvalg og her er for det meste de friskeste råvare.. Ellers så tag ind til Flensborg by, til et stort center der hedder City Markt. Du bliver ikke skuffet. smiley

• #4   5. dec 2011 Læg hellere dine penge i Danmark.

• #5   5. dec 2011 Dennis, nu skal der ikke gå politik i den, for så løber emnet hurtigt af sporet smiley

Kommentér på:
fordele og ulemper

Annonce