{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.843 visninger | Oprettet:

mulig lungebetændelse! {{forumTopicSubject}}


Jeg søger nogle meget gode husmorråd mod lungebetændelse (JA, jeg skal til læge)

Jeg har siden fredag aften lagt med omkring de 39 i feber og har mega ondt omme på ryggen, samt har ondt når jeg trækker vejret - dog er jeg også snottet, ondt i halsen og lign.

Men skal bare bruge nogle råd mod de smerter i og omkring lungerne - ringer til egen læge imorgen, har sku bare ikke lige overskud til at tage fra Høje taastrup til<til Glostrup hospital for at komme til vagtlægen smiley

Har prøvet almindelig panodiler/pinex - synes bare ikke lige de virker.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mulig lungebetændelse!
  • Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #1   18. dec 2011 Der er desværre ikke så meget andet du kan gøre, end at sørge for at holde dig ordentligt varm og ikke være for fysisk aktiv - altså - skru op for varmen og kravl under dynen med en god bog eller lignende.. Nu ved jeg ikke om du ryger, men rygningen er klart nok ikke den bedste idé hvis man har lungebetændelse eller lignende.

  • #2   18. dec 2011 Mette - nope er stoppet, men har en kæreste som gør det smiley Så han er blevet forvist til altanen mens jeg er syg ;D


  • Mette  M
    Mette M Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 164
    #3   18. dec 2011 Hehe, godt godt..
    God bedring til dig! smiley


  • #4   18. dec 2011 Jeg havde dobbelt lunge side betændelse, nogle år tilbage.
    Der hostede jeg blod til sidst, kom til lægen fik 2 piller for det og så fik jeg noget PANODILHOT, fra apoteket. Og det hjælper virker smiley

    God bedring!


  • #5   19. dec 2011 Du får nok noget pencilin hos lægen - og det hjælper ! smiley

  • #6   19. dec 2011 , : Av av, det lyder ikke godt. hoster også helt ekstremt og kan sku ikke sove for larmen af mig selv smiley Har fået en tid 10.15 - så nu må vi se.

    >søren< - jaa, håber jeg godt nok. For har det sku elendigt. Men kan ikke rigtigt ligge mig syg fra arbejde grundet det er juletid (arbejder i Butik) smiley
    Så nu må de sku give mig et eller andet.



Kommentér på:
mulig lungebetændelse!

Annonce