{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
778 visninger | Oprettet:

Helle J
Helle J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Mangler gode tips til træning {{forumTopicSubject}}

Halløj

Jeg vil helt vildt gerne tabe noget af alt det her jule fedt, så jeg er begyndt at træne i fitness center igen. Men jeg mangler lidt gode råd til at smide fedtet på primært mave, og sideben.

Hvis nogen har nogle gode råd til kost også, må i endelig komme med dem. Er nemlig ikke helt god til at finde på den sunde kost smiley

Tak for hjælpen og håber nogen vil komme med deres råd smiley

Mange hilsner
Helle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mangler gode tips til træning
  • #1   18. jan 2012 www.fitness-blog.dk

• #2   18. jan 2012 Nu kan du ik selv bestemme hvor du smider fedt smiley det noget kroppen selv afgør smiley
    Men cykling, løb, svømning mv.
    Og så evt spis mindre potioner end hvad du plejer smiley ( ved self ik hvor meget du spiser, men f.eks kun spis 1 potion aftensmad istedet for 2, og hvis du sulten i løbet af dagen så ta et æble eller sådan noget) Husk at drikke en MASSE vand smiley Det er også med til at gøre dig mæt

• #6   18. jan 2012 Jeg har fået lavet et træningprogram hvor jeg først får varmet op, og lige får pulsen op i 10-15 min. Her skal jeg dog ikke give mig 100% smiley
    derefter styrketræner jeg og til slut tager jeg en sprint på 10-15 min. smiley Dette gør jeg hveranden dag. de andre dage dropper jeg bare styrketræningen, da musklerne skal restituere smiley
    Det giver rigtig godt!

• #8   18. jan 2012 Det er bevist at intervaltræning forbrænder bedst, både hos dyr(heste) og mennesker. Men samtidig skal man huske at teorier kun holder indtil andet er bevist smiley

• #10   18. jan 2012 Jeg er sød & Akakabuto: Hvad med at køre jeres diskussion over privat besked? Jeres uenighed er irrelevant i det her indlæg.

• #12   18. jan 2012 Teorier er til for at blive modvist, ser bare tilbage på de gamle teorier, fx at jorden var flad og ikke rund. Dengang blev det anset som værende en TEORI, indtil den blev modbevist.

• #13   18. jan 2012 Emma
    få styr på din terminologi

• Helle J
    Helle J Tilmeldt:
    jan 2012

#14   19. jan 2012 Tak for alle jeres kommentarer, må indrømme at den diskussion der var kørende, var noget kun irelevant, men tak til jer der er kommet med nogle gode råd. Jeg ved ikke om nogen af jer har bare lidt styr på kosttilskud. men jeg fik at vide, det kunne være en ide at tage kosttilskud hvis man ønsker at få mere ud af træningen, og samtidig også tabe sig. Jeg har været ved at kigge lidt på den side der hedder. www.bodylap.dk og bodyman.dk men synes ikke rigtig jeg kunne finde ud af om det er en god ide i forhold til min træning. Nogen der har erfaringer eller noget??

• Helle J
    Helle J Tilmeldt:
    jan 2012

#15   19. jan 2012 altså www.bodyman.dk var den anden smiley

• Helle J
    Helle J Tilmeldt:
    jan 2012

#18   20. jan 2012 Tak for dit svar Akakabuto smiley Så ved jeg hvertfald hvad jeg kan gøre og ikke behøver smiley

Kommentér på:
Mangler gode tips til træning

Annonce