1.484 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Kurt  T
Kurt T
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 270

Bedste slankeprodukt ? Bedste slankeprodukt ?

Hej baboom , har lavet et vædemål med min kæreste, vædemålet lyder på at jeg skal tabe mig inden den 1/6 2012 jeg skal tabe i alt 20 kg da jeg har fået lavet en bodyscan , ejer vejer pt 84 og skal ned på 64 kg, jeg har ikke tænkt mig at tag noget ulovligt for at komme ned på den vægt, det skal siges at jeg før har taget therma power , og tabte 17 kg på 2 måneder med den rette kost og træning selvfølgelig, smiley har overvejet at tag dem igen da de egentlig virkede meget godt, men nu har jeg læst på en del sider at der ikke er noget ephrdrin i dem men i stedet en masse affaldsstoffer , men er dette rigtigt? Og har i evt et produkt som er garanteret vægttab , og ved godt det er med træning og kost men den er der styr på,

Men skriv hvad i kender til , på forhånd mange tak fr hjælpen ,
Ps skrevet på iPhone så undskylder stavefejl smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste slankeprodukt ?
  • Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

#1   18. jan 2012 Eller kan i sige go for ephrdrin therma power ?

• #2   18. jan 2012 Vil nu sige at du godt kan nå at tabe dig 20 kg, hvis du får en fast kostplan, som bliver fulgt til punkt og prikke, og så med noget seriøst træning ^^
    Som i de gode gamle dage!

• #3   18. jan 2012 Thermo caps

• Christian P
    Christian P Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 36 Svar: 158
    #5   18. jan 2012 Spis mindre og rigtigt, og en del mere motion... smiley

Alt det andet lort virker ikke i længden....

• #6   18. jan 2012 en hcg kur der ryger ca 20kg på 1,5 mdr

• Kurt  T
    Kurt T Tilmeldt:
    jan 2007

#8   18. jan 2012 Det er sådan at jeg har forsøgt almindelig slankekur med kostgængere af en fitness instruktør , og motion 3-5 gange ugentlig men , jeg tabte ikke nær så meget og er ligeglad om kulierne kommer tilbage for de gør de ikke da jeg normalt er på den vægt jeg vil gerne skabe mig hurtigt så jeg kan starte på styrketræning , jeg skal ikke være stor men gerne markeret , men har i andre bud us over motion og kost , det er sådan at vi har lavet det så kaldte vædemål , hvis jeg taber mig 20 kg på den første månede for jeg det og det, hvis jeg taber 20 kg på 2 måneder for jeg det og det, så vil jeg gerne gøre det hurtigt , men det skal være lovligt ikke det der nålekur pjat men er der evt nogen produkter i kan anbefalde ? Som er lovlig

• DM B
    DM B Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 48
    #9   4. feb 2012 hvor køber du det fra

Kommentér på:
Bedste slankeprodukt ?

Annonce